Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suutuin eilen illalla teini-ikäisille pojilleni

Vierailija
03.04.2012 |

Mulla vaan tuli eilen mitta täyteen, ja tuli sanottua tosi rumasti. Kello oli jo 23 jotakin ja hirveä älämölö huoneessaan. Meillä on miehen poika viikon ja hän oleskelee nyt toisen poikani huoneessa.

Nämä kaksi 15. ja 16v. eivät tule toimeen keskenään ollenkaan. Hirveätä ärsyttämistä ja pelleilyä kun nukkua pitäisi. Itse aamulla silmät täysin ristissä ja töissä pitäisi jaksaa (herätys 5.40)

Miten mä saan noihin poikiin jotakin tolkkua? Mua harmittaa mun suuttuminen, mitä ihmettä siitäkin sanon? Otanko tietokoneet ja muut edut pois niin pitkäksi aikaa että aletaan käyttäytymään?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on poikia -mutta kyllä ton ikäsille pitää mennä puhe jo tajuntaan, joten pieni perhepalaveri lienee paikallaan asian tiimoilta. miehen poika ja oma poika- ei tuu toimeen-niin sitä uusperhesoopaa, mieti mitä ne pojat ihan oikeesti joutuu jakamaan/keräämään oman tilansa yms ...haluaisitko ite kämpätä vkon siellä, toisen täällä jonkun muun kodissa, jossa et kuitenkaan asu...

Vierailija
2/4 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän miehen täysi-ikäisen poikani oleminen meillä nyt on ihan poikkeus. Usein käy kylässä eikä hänen kanssaan mitään ongelmaa vaan nämä kaksi omaa murheekryyniäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne lapset hyvä elämä sentään rikki mene jos niille raivostuu kun käyttäytyvät kuin apinat. Lopettakaa hyssyttely. Kuria saakin pitää.

Vierailija
4/4 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko itse jakaa huoneen ikävimmän työkaverisi kanssa? Vai seuraisiko älämölöä?

Miehen pojalle pitää järjestää oma rauha ja oma soppi johonkin. On se sitten vaikka kirjahyllyllä eristetty nurkka olohuoneesta tai vierasthuone tai työhuone tai joku.