Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko varastanut kaupasta ruokaa, kaljaa, siideriä..?

Vierailija
03.04.2012 |

Jos olet niin milllaisia määriä ja mitä taktiikkaa noudattamalla? Lähisiwasta vai Cittarista?

Kommentit (30)

21/30 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata,joskus nuorempana. Kioskeilta lähinnä. Sen ekan kerran kun lopulta "kunnon" kauppaan uskaltauduin yrittämään,palasin poliisiauton kyydissä kotiin :D. Siihen loppu se touhu sitten.

Vierailija
22/30 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sixpäkeissä käännettiin reunimmaiset tölkit niin että viivakoodit näkyivät. Usein kassa otti hinnan siitä yhdestä tölkistä eikä päkin muovista. Maksoin siis yhden kuuden sijaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkin nuorena. Ruokaa, karkkia, limpparia. En alkoholia tai tupakkaa. Olen todella köyhästä perheestä joten rahaa ruokaan ei ollut. Joskus harvoin saatin kymppi ruokaan viikoksi. Joten elin sillä ja varastin koska oli pakko. Enää en tietenkään ja omaa lastani en koskaan moiseen asemaan laita.

Vierailija
24/30 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pöllin kaupasta siten että menen vain kalja osastolle ja reppu täyteen bissee ja ulos ei sitä tarvii pelätä mitään kiinni jäämistä... pari kertaa niin käynyt että olen jäänyt kiinni koska myyjä nähny mutta aina noissa tapauksissa ottanut jalat alle ja vittuun kaupasta

Vierailija
25/30 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ollaan vaan menty pieneen kauppaan kysytty jotain tuotetta mikä on kaukana kassasta ovesta ja juomahyllyiltä ja toiset on tullu sisään ja hups pari konttia mukana

Vierailija
26/30 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä piti kokeilla, lähinnä suklaapatukoita kioskilta jossa ei ollut mitään kameravalvontaa.

Vierailija
27/30 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen junnuna, alle 17 v, varastanut vaatteita tuhansien edesta, esim. Levikset mukaan ja sitten niitä satasen farkkuja kaupittelin (ja onnistuneesti möin) kavereille...

Sosiopaattiteini, ei mitään omantunnon tuskia mistään. Isommassa ruokakaupassa menin hakemaan koriin karkkia tai muuta naposteltavaa ja menin vaatepuolen soppariin niitä mutustelemaan ihan surutta. Saatoin viipyä sopparissa 20 min kirjaa lukien ja karkkia syöden, sitten vain ulos.

touhu kokonaisuudessaan loppui siihen kun oli erittäin läheltä-piti tilanne jäädä kiinni, vartija perässä tavaratalossa ja hätäuloskäynnyn puolelta ulos

tästä 15 v aikaa ja myötähäpeä....

Vierailija
28/30 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoitteko oliko kameroita ja oliks?

Vierailija
29/30 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite pöllin melkei joka päivä jotain, ostan vaan isot pussit esim leipäpaketit sipsipussit vessapaperit, kaikki muu menee laukkuun enkä ees mee kauppaan koskaan ilman kassia ja jos meen kuitenkin porvareihin menee jotain, se o vaan paha tapa mut en kyl koe minkäälaista syyllisyyttä. Alepast on helpoin syyhkii koska siel yleensä vaa 1-3 myyjää ketä ei vittuukaa kiinnosta kattoo kameroita. Isommista kaupoista oon kyllä sivuleikkureillakin tonnien arvosta vieny merkkikamaa mut sitä en enää harrasta koska oon jäänyt kymmeniä kertoja kii näpistyksestä ja ne ei juuri haittaa mutta kun jäät kiinni sivuleikkureiden kanssa tulee varkaussyyte ja isompi sakko. Ja sakot vaan suurenee mitä enemmän jäät kiinni. Mut nii, ihan vinkkinä alepast voi pöllii mitä vaa vaikka myyjä tulis vastaa ja näkis ketää ei ginost XD paitsi jotkut jotka halajaa jotain vuoden työntekijä palkintoo mut pikkukauppoihi ei ees soiteta kyttii jos jää kii. Prismast ei salee kannata vaik oon kyl onnistunu niistäki viemää yht tuhansien arvosta mut enää ei jaksa ottaa riskei. Mut joo , tuntuu turhalt maksaa jostai ruuasta ja bisseist eurookaa ku tähä tottunu. Kannattaa vaa toimia niinku et ois mitää varastamas ni ketää ei kiinnosta eikä kukaa epäile, paitsi jos oot iha kuoseis:Dd parasta vie jos vaik kysyy myyjält jtn ja rupattelee samal ku laukut täynnä kamaa :D taitolaji kyl ite harrastanu yli 10 v ja siihe harjaantuu kyl et mist kannattaa pöllii ja mist ei heti ku kävelee kauppaa tsiigaa millane myyjä vastas. Ja aina ku tunget laukkuu kamaa Kannattaa samal muka etsii jotain hyllyst ni ei kiinnitetä ees huomioo vaik kameraa joku sattuis kattoo. Joskus kassal myyjä sanonu et näytäpä mitäs sulla siel kassis on oon vaa kävelly ulos ja myyjä huutanu vaa perää pysähdy mut eipähä oo perää lähteny ja jos lähtee jalat alle vaa :D

Vierailija
30/30 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä röyhkeämpi toiminta sen varmempi saalis.Kassien kanssa olen mennyt isoihin kauppoihin ja jonon ohi vaan ihan rennosti,silleen olen aina onnistunut.

Puhutaanko synnistä .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi