Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aaarg! Menee hermot naapuriini!

Vierailija
03.04.2012 |

Naapurin täti alkaa todella käydä hermoilleni!

Kaikki alkoi, kun joulun alla minulle tuli yllättävä meno, eikä lapselleni ollut hoitopaikkaa. Soitin tunnin varotusajalla naapurilleni, ja kysyin voiko 6.v lapsi tulla kolmeksi tunniksi hoitoon. Naapurin tädille kävi, ja lapsi oli siellä hoidossa. Jälkikäteen kiittelin kovasti, vein vielä kukkapuskan ja suklaalevyn.

Nyt olen ns. kiitollisuuden velassa naapurilleni. Hän soittelee monta kertaa viikossa, voiko hän tuoda kaksi lastaan hoitoon, kun hän käy esim. kaupassa, kuntosalilla tai ystävänsä luona. Lapset ovat 7 ja 9.v joten luulisi heidän pärjäävän kauppareissun ajan kahdestaankin.

Olen kuitenkin aina ottanut lapset kylään, välissä tarjonnut ruuan ja välipalaakin. Koskaan hän ei kiitä kun olen katsonut hänen lapsiaan.

Näitä kyläilyjä tulee siis usein, ja kaikki todella muutaman tunnin varoitusajalla. Joskus hän vain pimpottaa ovikelloa ja jättää lapset eteiseen.

Tällä hetkellä hänen kissa on meillä muutaman tunnin, kun hän on salilla. Kissathan ei sitten pärjää paria tuntia yksin kotona!

Välissä olen kieltäytynyt vahtimasta hänen lapsiaan / kissaansa, kun meillä on ollut muuta menoa. Siihen hän vastaa, että etkö nyt tämän kerran voisi, kun sinunkin poikasi on ollut meillä kylässä....

Ja poikani siis todellakin oli vain sen yhden kerran kylässä!! Aaargghh

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla