Mun sisko irtisanoutui töistä
ei aio työttömäksi, ei aio uusiin töihin, ei mene eläkkeelle. Kuulemma elää ihan mukavasti pääomatuloillaan eikä kaipaa työyhteisöä tms. Totesi, että 30 vuotta riitti, nyt voi tehdä, mitä tahtoo. Tunnustan: olen kateellinen!
Kommentit (5)
ei aio työttömäksi, ei aio uusiin töihin, ei mene eläkkeelle. Kuulemma elää ihan mukavasti pääomatuloillaan eikä kaipaa työyhteisöä tms. Totesi, että 30 vuotta riitti, nyt voi tehdä, mitä tahtoo. Tunnustan: olen kateellinen!
rakentanut elämääni niin, että voin tehdä sen about 55-vuotiaana 15 vuoden kuluttua.
rakentanut elämääni niin, että voin tehdä sen about 55-vuotiaana 15 vuoden kuluttua.
Määrää eikä työnantaja!!
Vaihdetaan pienempään halvempaan taloon pienelle paikkakunnalle (itse asiassa muutamme mökille asumaan). Nykyisen asuntomme myynnistä jää pääosa pääomasäästöiksi.
Molemmilla on lisäksi eläkesäästötilit, ettei eläke jää kovin pieneksi. Mutta eipä tuolla maalla nyt kuvittelisi kummoisia menoja olevan.
On ehkä sitten tehnytkin jo tarpeeksi töitä, että on omaisuutta (sijoitettavaa) kertynyt.