Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähinpä sit ovet paukkuen OYSista kesken hoitosession.

Vierailija
02.04.2012 |

Ku vitutti ihmisten turha juoksuttaminen. Läksin sillä aikaa kun hoitsu lähti hakemaan puntaria ja huoneessa olleelle opiskelijalle sanoin, että laittakaa lasku postissa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman asian olis hoitanu ilmaseksi arvauskeskuksella. Pakotin sen hoitsun kuttumaan lääkärin kattomaan mun koipea ja sanoin että pelkästä haavahoitajalla käymisestä en maksa.

Ja kävihän tätä mun koipee joku akka kattomassa. Plastiikkakirurgi sanoi olevansa.

Vierailija
2/13 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta aloitusta tuosta samasta asiasta teet?

ei sillä että haittaisi,ja muutenkin oot ihan hyvä tyyppi ja väriläiskä täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku promillet nousee eikä se vanha otsikko enää kelpaa.

Ja vittu ku ei enää nää mitään ku silmälasitki hukassa. että saattaa tulla kirjotusvirheitä.

Vierailija
4/13 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetämällä kalsarikännit.

Vierailija
5/13 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja teitä idiotteja joudun päivät pitkät Oysissa katteleen... pelottiko puntari vai mikä =)? plösö?

Vierailija
6/13 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maksoin siitä vitun turhasta käynnistä 30€. Puntarille olisin päässyt ilmaiseksi arvauskeskuksessa ja lähdin siksi vittuun sieltä sillä aikaa kun hoitsu lähti etsimään puntaria toisesta huoneesta.

Alunperin soittivat että olis lääkäriaika, vittu se aika mitään lääkäriä ollut nähnytkään, joku vitun hoitsu ja sitä en viittinyt jäädä kattelemaan, lähin vittuun ja maksan sen vitun 30€, jolla olisin voinut hakee vaikka pitsan, kilon suklaata ja sidukkaa.

Vierailija
7/13 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on oikein? Sä alat jo seota näissä valheissas.

Vierailija
8/13 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu en kyllä hoitajalla käymisestä ala maksamaan. Jos olisin vittu tienny että se on pelkkä haavahoitaja, en olis menny ollenkaan.

Kävi siinä joku plastiikkakirurgi pyörähtämässä ja kertomassa ettei voi leikata koska olen niin läski.

Joo, se oli kyllä tiedossa, mut miks vitussa siitä pitää maksaa, kun saman olis voinut tk-lääkäri ilmaiseksi kertoa.

Vierailija
9/13 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka lähdin kesken kaiken vittuun. Kun kerkesin kerta ilmoittautua ja käydä sairaanhoitsun huoneessa, ni saman se maksaa vaikka oisin jättäny menemättä.

Mut en mä pelkästä haavahoitajalla käymisestä kyllä olis mitään maksanut jos olisin asian oikeen laidan aamulla tienny, en olis menny ollenkaan.

Vierailija
10/13 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tietää paljonko painan. Hoitsu lähti etsimään puntaria ja lekuri häipyi ja mä puin vaatteet päälleni ja häivyin huoneesta ennenko se hoitaja ehti tulla takasin.

Siinä huoneessa ollut opiskelija inisi jotain että haluunko käynnistä paperin mukaani, sanoin sille, että laitta postissa ja lähdin vetämään eikä se puntaria ettimään menny hoitsu ollu ehtiny tulla takasin.

Vierailija
11/13 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

OYS:sta saa laskun ilmoittautumisen yhteydessä(samalla tsekataan yhteystiedot), sitä ennen et pääse hoitsuille etkä lekureille :D

Vierailija
12/13 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siellä on sellaiset automaatit, johon laitetaan kelakortti ja se antaa sulle kuitin että mihin odotustilaan sun pitää mennä. ja siellä näytetään sit siinä odotustilassa sitä kelakorttia toiselle automaatille ja vuoronumeron saat, jolla hoitsu huutaa.

Ja laskua en jääny oottelemaan.

Vierailija
13/13 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka vittuillessani oon antanu OYSin tietoihin väärän osoitteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme