Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yh:t! Viettekö lapsenne hoitoon, jos olette itse sairaina?

Vierailija
02.04.2012 |

Mun piti tänään pitää lapsi kotona, kun olin kerta kaikkiaan niin sairas, etten kyennyt lähtemään viemään päiväkotiin. Huomenna todennäköisesti sama edessä :(

Huono omatunto, kun lapsi leikkii yksinään sisällä koko päivän, ja minä jaksan just ja just kourallisen buranaa voimin lämmittää pakkasesta jotain syötäväksi kelpaavaa jne.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehittyy :) eiköhän se ole se normaaliarki joka ratkaisee, ei poikkeustilanteet. Ja tosiaan, lapsen on hyvä kokea myös tylsyyttä ja sitä, että saa itse keksiä leikkejä. Olethan kuitenkin läsnä.

Ja armahda nyt itseäsi vähän, hoidat lapsen ypöyksin ja olet nyt sairas ja vielä huolehdit lapsen viihtymisestä (olen itse samanlainen, joten tiedän tunteen, mutta oikeesti: ei kannata :)

täällä ollaan edelleen kotona molemmat. Tyttö katselee muumeja ja leikkii, itse yritän osallistua niin paljon kuin mahdollista. Lapsen isä on tällä hetkellä poissa kuvioista (a-ongelma), joten häneen en ota yhteyttä.

Ystävä tulee illalla käymään kaupassa meille. Ja tosiaan, eiköhän tuosta tytöstä ihan tasapainoinen kehity, vaikka joutuukin nyt katselemaan kuumeista äitiään ja touhuamaan yksinään :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla