Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi ärsyttää

Vierailija
02.04.2012 |

Pientä avautumista.. Koska en voi miehelle omaa äitiään mustamaalata.

Anopilla on nyt todettu eräs sairaus, ei kovin vakava, mutta vaikuttaa tietyin osin elämään. Hän on nyt heittäytynyt totaalisen marttyyriksi asian kanssa ja pistää kaikki luonteen ailahtelut sen piikkiin. Luonne on ollut ERITTÄIN ailahtelevainen aina, eikä todellakaan pelkästään sairauden vuoksi.

Meille on otettu myös koiranpentu. Anopin huusholli ei missään nimessä ole sellainen, että ihmislapsen tai koiranpennun voisi sinne viedä ilman hirveää pelkoa perseessä, että hajottaa jotain. Kaikki on hohtavan valkoista ja kukkamaljakoita maassa yms yms. No meidän pentuhan sitten siellä vähän kävi tutkimassa ja teki pienen tuhon (kaatoin maljakon ja vedet parketille). Anoppi veti hirveät pultit ja alkoi huutamaan. Minä loukkaannuin tästä ja päätin, etten mene enää sinne. En toki anopille kohteliaisuuttani tätä maininnut.

Nyt ovat sitten naapurin juoruakan kanssa yhdessä "keskustelleet" tästä jutusta ja naapuri oli haukkunut koiravalintaamme, rotu on "vaativa" ja "itsepäinen", mikä ei mielestäni pidä paikkaansa. Jokainen koira on vaativa ja itsepäinen ilman koulutusta.

Mulla palaa käämi tähän hommaan. En oikeasti jaksaisi edes välittää, mutta olen kehittänyt tästä ongelman itselleni. Mies vaan sanoo, että älä jaksa kuunnella, mutta en käsitä, miksi anopilla on oikeus olla kiukkuinen ja ilkeä minulle mutta minulla ei hänelle?

Voi jösses sanon minä.

Ja tämä oli vaan purkaus.

Saa kertoa omia kokemuksia.

Nimim. KYLLÄSTYNYT

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi viet pienen koiran anoppilaan jos tiedät ettei asuntoon kannata viedä lasta tai koiraa, joka voisi sotkea tai hajottaa paikkoja?

Vierailija
2/5 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerta asunto on sellainen, ettei sinne voi viedä ihmislasta tai koiranpentua ilman pelkoa, että just jotain tuollaista tapahtuu?

Ihan ystävyydellä kysyn, ei kaikki oikeasti tykkää hulmuavasta koiranpennusta joka levittää vedet pitkin lattioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta teidän koiraihmisten pitäisi tajuta ettei kaikki halua niitä koirianne kotiinsa

Vierailija
4/5 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kerta anopilla oli täysi väärinkäsitys. En ensinnäkään tiennyt, että mies ei ollut edes kysynyt voimmeko tulla käymään. Vasta automatkalla soitti äidilleen. En siis olisi itse edes mennyt sinne koiran kanssa, jos olisin tiennyt tästä.

Ymmärrän, että kaikki ei pidä koirista. Mutta kun ei siitä naisesta ota selvää. Sanoo, että hän ei ole koskaan kieltänyt meitä tulemasta ja olemme tervetulleita. Sitten huutaa perään, että koira tuhoaa kaiken (...) ja hän on kasvattanut useamman lapsen eikä koskaan tällaista tuhoa. (Aika kultaa muistot?).

Ärsyttää.

Vierailija
5/5 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koira tuhoaa kaiken.... Onko ne nyt jotenkin verrannollisia keskenään???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi