Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karppaajan kakka

Vierailija
02.04.2012 |

Miten te karppaajat jaksatte jatkuvaa rasvaripulia? Vai olenko tosiaan ainoa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juuri edes lisännyt rasvaa ja hiilareitakin syön jonkin verran. Mutta kai tuo kaikki rasva jostain sisuksista varastoista tulee. Auttaisko,jos söisi enemmän kaloreita?

Vierailija
2/17 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kaikki muut naiset jouduttiin alkaa käyttää miesten vessaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi todella hyvin ja paino alenee.

Vierailija
4/17 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö vähemmän rasvaa, hyvä ihminen. Olen karpannut kolme vuotta, enkä ole ikinä ollut rasvaripulilla. Paino tippunut 23 kg.

Vierailija
5/17 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kakan koostumus ehkä paras elämässäni kun karppasin. Ei ollut ummetusta mutta kakka tuli siisteinä kiinteinä pökäleinä kerran päivässä. Valitettavasti muuten karppaus ei oikein kropalleni sopinut joten aloin taas syödä leipää, pastaa ja riisiä mistä seurasi että taas saan paskoa löysähköä 3 kertaa päivässä. Mun vatsa ei taida paljosta kuidusta oikein tykätä.

Vierailija
6/17 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvinaisen lapsellinen 45-vuotias tuo vitonen :D

Vierailija
7/17 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta asiaan. Mitään rasvaripulia ei minulla ole koskaan ollut, nyt tauotonta karppausta takana puolitoista vuotta. Ja -25 kiloa, ihan normipainoinen nyt olen, mutta jatkan hyvän olon takia tällä ruokavaliolla oletettavasti loppu ikäni. Mutta minä en olekaan lisännyt rasvan käyttöä, joten johtunee siitä :).

Ja ennen kuin joku tuon yhden kirjoittajan kaltainen idari jäkättää vastaan, niin karpata voi ilman rasvan lisäystäkin..tyylejä kun on monia, vaikka kaikki ei sitä tunnu tajuavan.

Vierailija
8/17 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin karpata voi ilman rasvan lisäystäkin..tyylejä kun on monia, vaikka kaikki ei sitä tunnu tajuavan.

Jaa, mites tämä on mahdollista. En kyllä puhuisi LCLF-ruokavaliosta karppauksena. Oletkohan nyt ihan varma asiastasi?

Vierailija
9/17 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvinaisen lapsellinen 45-vuotias tuo vitonen :D

Minä menen laittamaan nyt spagetti carbonaraa ja ihan oikeasti spagettia mukaan. Ja nauran teille.

Vierailija
10/17 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäkö oikeasti kysyt!?

Eiköhän sana karppaaminen tule juuri low carbs-termistä, ja mitähän se mahtaakaan tarkoittaa?? Oisko vähiä hiilihydraatteja..? Daa! Joten vähillä hiiliydraateilla olo on karppaamista. Jotkut lisäävät rasvan käyttöä, mutta kerroppa missä on se lakipykälä jonka mukaan rasvan lisäys on pakollista jotta voidaan puhua karppiruokavaliosta?

Kuten tuolla mainitsin, kaikki ei vain tajua, että rasvaa EI OLE MIKÄÄN PAKKO LISÄTÄ.

Vierailija
11/17 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tuolla mainitsin, kaikki ei vain tajua, että rasvaa EI OLE MIKÄÄN PAKKO LISÄTÄ.

Selvitä nyt itsellesi ensin peruskäsitteet äläkä ala täällä keksimään omiasi. Toki voit syödä LCLF mutta karppausta se ei ole. Karppaus on käännös/lyhennys termistä LCHF, joka kattaa useita eri VHH ruokavaliota. VHH on myös hieman kyseenalainen termi, koska se ei ota kantaa rasvan määrään. Todellisuudessa mikään low fat ruokavalio ei kuitenkaan ole karppausta joka on siis Low Carbs High Fat- tyyppinen ruokavalio.

Vierailija
12/17 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan mieheni tuli karppauksella huonovointiseksi, ripuloi jatkuvasti ja röyhtäili. Minullehan kävi päinvastoin. Mies jatkaa siis leivän puputtamista, minä pysyn erossa viljoista.

Ps. Karppauksessa syödään enemmän RASVAA, ei proteiinia. Vähärasvainen, vähähiilarinen dieetti EI OLE KARPPAUSTA.

Vierailija
13/17 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nauretaan teille karppaajille ja läskeille.

terveisin 164 senttiä, 51 kiloa ja 45 vuotta, joka nauttii kaikesta ruuasta

Vierailija
14/17 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim South Beach on hyvinkin karppaamista ja se on myös vähärasvaista. Monet karppaavat vaihtamalla kevyttuotteet normaalirasvaisiin. Ei siis tarvitse lotrata rasvalla.

sivustaseuraaja vaan

Vierailija
15/17 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö vähemmän rasvaa, hyvä ihminen. Olen karpannut kolme vuotta, enkä ole ikinä ollut rasvaripulilla. Paino tippunut 23 kg.

jaksais odottaa kolmea vuotta vajaa parin tusinan kilon lähtöä. Et sitten lenkille mieli?

Vierailija
16/17 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kakan haju on kamala. En suosittele.

Vierailija
17/17 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Antaa housuun vaan tulla niin virkistää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi