Kannattaako Lidlin shampoita ostaa?
Katselin että varsin edullisia.Meillä iso sakki ja erilaisia tarpeita hiustenpesun suhteen.
Kommentit (21)
että Lidlin shampoo oli yhtä hyvä kuin kampaamotuote.
No voin sanoa ammattilaisena että marketti ja kampaamotuotteella on AINA ero. Joten jos haluat pilata hiuksesi niin siitä vaan osta mutta itse en ikinä ostais
Marketti- ja kampaamotuotteilla on toki eroja: hinta ja mielikuvamarkkinointi.
No voin sanoa ammattilaisena että marketti ja kampaamotuotteella on AINA ero. Joten jos haluat pilata hiuksesi niin siitä vaan osta mutta itse en ikinä ostais
Muistan kanssa tämän ja ei todellakaan ollut Lidlin omassa lehdessä vaan jossain kunnon lehdessä
Nimenomaan Cien Tuuheuttava shampoo oli ollut sokkotestissä missä oli ollut myös lukemattomia kampaamotuotteita
Markettisahmpoissa on kuitenkin ihan yhtä hyviä, se miksi moni niihin pettyy on se ettei osata valita itselle sopivinta. Kampaamossa kampaaja osaa neuvoa omalle hiuslaadulle sopivimmat tuotteet =tulos parempi vert. randomisti nappaa jotkut purkit Prisman hyllystä.
Moni ei tiedä mikä shampoo paras, esim. itse ajattelin että kaipaan kosteuttavaa shampoota, kun sitten kerran satuin ostamaan tavallista niin lopputulos oli paljon parempi.
Itse käytän kampaamosrajan tuotteita, MUTTA ostan ne aina tarjoushintaan, joten eivät ole juuri kalliimpia mitä markettishapoot. Lisäksi kampaamotuotteita menee vähemmän (ovat ns. tehokkaampia) joten tulevat samanhintaisiksi, luultavasti vähän edullisemmiksi mitä markettituotteet.
Kannattaa muistaa sekin, että joskus kampaamossa on vain 1-2 merkin tuotteita, silloin eivät aina neuvo sitä tuotetta mikä oikeasti olisi paras, vaan sen tuotteen joka on ko. kampaamon valikoimissa paras ko. ihmisille.
ovat ainakin samaa tasoa kuin muutkin markettisarjat, ei ole jäänyt mitään huonoa mielikuvaa.
HINTAERO
eli ei kun Lidliin. Itse tykkään myös Lidlin saippuoista. Eikä ole vaan säästämisestä kyse, vaan oikeasti pidän niistä tuotteista.
Vuosi sitten aloin käyttää Lidlin hilse sampoota ja nyt on alkanut kasvaa uutta hiusta päälaelle. Luulin jo kaljuuntuvani mutta säännöllisesti parin kolmen päivän välein käytettynä päänahan kutina ja hilse on hävinnyt. Ja mikä parasta, hiukset kasvavat ja vahvistuvat.
Ihan perusmarketti shampoota on tuo Lidlin. Saman tasoista kuin fructis, elvital yms. Ei parempi eikä huonompi. Jatkoon siis.
Käytin ennen Swartzkopfin kallista shampoota vuosia ja siirryin vahingon kautta Cienin shampooseen. Ja enkä mitään piheyttäni, vaan siksi, että se oikeasti on parempaa. Se jättää hiukset puhtaamman tuntuiseksi, eikä hiukset rasvoitu niin nopeaa. Samoin se Cienin kosteusvoide on ylivoimaisesti parasta hinta-laatusuhteeltaan. Sinne jäi kauneushoitolan kallis tomaattivoide hyllylle.
Kannattaa ostaa lidlin shamppoita yms.
Mun mielestä ne oli parempia ku jotkut L'Oreal Paris shampoot.
Joo on ne parempia ku kampaamotuotteet.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö!
Vierailija kirjoitti:
Käytin ennen Swartzkopfin kallista shampoota vuosia ja siirryin vahingon kautta Cienin shampooseen. Ja enkä mitään piheyttäni, vaan siksi, että se oikeasti on parempaa. Se jättää hiukset puhtaamman tuntuiseksi, eikä hiukset rasvoitu niin nopeaa. Samoin se Cienin kosteusvoide on ylivoimaisesti parasta hinta-laatusuhteeltaan. Sinne jäi kauneushoitolan kallis tomaattivoide hyllylle.
Mikä "se" cienin kosteusvoide?
Mä olen ostanut lidlin shampoon. Hukkaan meni seki raha. Paska shampoo.
En tiedä niistä mutta itse kun aloin käyttää vain ja ainoastaan hienoa suomalaista shampoota ja jätin hoitoaineen käytönkin niin hiukset voi paljon paremmin kuin ennen. Turhaan tuhlasin ennen rahaa kalliisiin shampoisiin kun hennot hiukseni voi paljon paremmin nyt.
Olen miehenä käyttänyt tavallista halvinta palasaippuaa jo vuosia hiuksiin. Lidlin kemikaaleista huonot kokemukset, paitsi vaatepesujauheesta.
shampuudeli kirjoitti:
Ihan perusmarketti shampoota on tuo Lidlin. Saman tasoista kuin fructis, elvital yms. Ei parempi eikä huonompi. Jatkoon siis.
Ei todellakaan ole on täyttä kuraa.
Onko Lidl merkkistäkin? Minä ostan Lidlistä "Erittäin hieno suomalainen" merkkistä shampoota.
Tuccapaja myy väkisin kaikennäköistä punaiseen päänähkaan. Toinen parturi sanoi, että ei siinä ole mitään ongelmaa. Vähän ihmettelin. Muutenkin siellä leikataan miesten tukka miten sattuu. Se leikataan niin kuin asiakas haluaa, koska se on asiakkaan pää.