Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletkol eikannut lastesi hiuksia itse? Lapsi, lähes 4v, näyttää menninkäiseltä, uskaltaisikohan

Vierailija
02.04.2012 |

leikata hänen hiuksiansa?

Hiuksia ei ole kovin paksulti, kevyttä haituvaa, mutta mennikäinen-look pitäisi muuttaa hieman ihmismäisemmäksi.

Kerro kokemuksistasi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan sekä lasten että miehen hiukset. Mies saisi minusta käydä ihan parturilla mutta ei viitsi vaan haluaa että leikkaan, vaikkei jälki tosiaan ammattilaisen tekemää vastaakaan. Lapsille jotka ei vielä käy koulua välttää äitin leikkaus ihan hyvin. Hankein tuossa vuosi sitten semmoisen kotiparturikoneenkin jolla voi tehdä varsinkin pojan lyhyen tukan helposti.

Vierailija
2/10 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 1,5-vuotiaasta asti otsatukkaan ja 2-vuotiaasta muutenkin. Meillä on sellaiset hiustenleikkusakset, ihan hyvin niillä onnistuu. Suurin ongelma on oikeastaan saada se parturoitava pysymään paikallaan riittävän kauan :D

Eihän tulos varmaan "ammattimainen" ole, mutta ihan riittävän siisti. Otsiksen kanssa teen yleensä niin, että jos leikkaamisen jälkeen näyttää, ettei välttämättä ole ihan kohdallaan, niin annan tukan "asettua" pari päivää ja sitten tasoittelen, jos vielä näyttää kummalliselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muta tyttölapsen hiuksia en leikkaa koneella. Saksilla vähän hirvittää. Otsatukkaa olen kuitenkin lyhentänyt.

Kai sitä voisi muualtakin...

Vierailija
4/10 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen sekä miehen. Mies kävi aiemmin parturissa, mutta ei ollut tyytyväinen. Molemmilla kiharat hiukset, lapsen hiuksien leikkaaminen varsinkin vaatii paljon ( hermoja molemmilta)

Vierailija
5/10 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos eivät ole kovin paksut. Otsiksen voi leikata ihan teipillä, samoin takahiukset. (pala toimistoteippiä etuhiuksiin ja sitten vaan leikkaat sitä teipin yläreunaa ptikin. Turvallista ja siistiä, leikkauslinjasta tulee suora ja hiukset ei tipu lattialle.) Sitten vaan ohennussaksilla/koneella/tavallisilla saksilla vähän muotoilet sitä, jos haluat. Mut usein jo tuokin riittää...

Itse ajan kotiparturikoneella sivut aika lyhyiksi, leikkaan edestä ja takaa teipillä ja leikkaan ton päälaella olevat hiukset kerroksittain. Se näyttää usein vähän vähemmän ammattilaiselta, mut kyllä se välttää, kun vaihtoehtona on kahden pienen pojan raahaaminen kampaajalle melkein joka toinen kuukausi (näitten tukka kasvaa nopeasti ja sitä on paljon).

Vierailija
6/10 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eskaripoika käy n.joka toinen kerta parturissa, itse siistin siinä välissä, 3v tytön hiukset leikkaan itse, myös latvat takaa. malttaa istua jo sen aikaa nätisti, leikkaan eri päivinä otsahiukset ja takaa, niin ei mene kauaa.

ostin prismasta parturin sakset, hyvin toimii ja hintaa oli n.10e.

Vierailija
7/10 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikata hänen hiuksiansa?

Hiuksia ei ole kovin paksulti, kevyttä haituvaa, mutta mennikäinen-look pitäisi muuttaa hieman ihmismäisemmäksi.

Kerro kokemuksistasi.

hienosti sujuu, anna vaikka maissinaksu käteen, sitä mutustaessa menee homma hienosti

minulla tyttöjä. joilla todella paksut hiukset, etutukkakin, ja upeasti olen aina saanut leikattua

takaa tasotettua ja etutukan tasaiseksi

muutama vuosi sitten ostettiin kotileikkuri ;

suosittelen sitä todellakin !!!!

on hintansa muutamalla kerralla maksanut laite

todella helppo ja turvallinen, säästä rahaa perheessä jossa parturoitaiva poikia

meillä siis tyttöjen otsikset ja taktukan tasoitukset tehdään tuolla ja mies parturoi omat hiuksensa, takaata autan häntä

eli tsemppiä ao ! ihan turhaa maksaa kalliita kampaamo/parturi reissuja

Vierailija
8/10 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmin hiustenleikkauskoneella.

Vierailija
9/10 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 8v poika jonka hiukset olen aina leikannut itse koneella. Hänellä on todella paksut hiukset ja 2 pyörrettä päälaella joten lyhyenä on pidettävä. Otan takaa ihan lyhyeksi ja sitten päältä toisella terällä joka jättää pidemmäksi. Nyt meidän 1.5v ipanalta olen joutunut ruveta leikkaamaan hiuksia myös. Hänellä on ohuempi hiuslaatu eikä pyörteitä joten olen ajellut niskan lyhyeksi ja päältä leikannut kerroksittain saksilla.. suht siistiä jälkeä olen jopa saanut aikaiseksi ja harjoitushan tekee mestarin.

Vierailija
10/10 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaaminen vaati tosin hiusten leikkaamiseen tarkoitetut sakset, lasten DVD:n ja pari lakanaa (siis lattian ja lapsen vaatteiden suojaksi).

Leikkasin olohuoneessa telkkarin edessä, kun sen oli ainoa paikka, missä pojan sai pysymään paikallaan riittävän kauan :). Kitinää siinä yleensä silti sai loppua kohti kuunnella, mutta ei joutunut maksamaan mitään ja lopputuloskin oli ihan siisti yleensä (ja minusta oli ihan kiva osata tehdä tuo itsekin). Leikkasin hiukset kuivana, koska pojan tukka menee laineille ja takaraivolla on kunnon pyörre - siistin sitten ensimmäisen pesun jälkeen, jos jostain löytyi liian pitkiä hiuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi