Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maisa Torpalle satelee tappouhkauksia

Vierailija
02.04.2012 |

manne puheiden takia.

Toisaalta mannet heti jakamassa tappouhkauksia eli toimivat juuri niin kuin mannet yleensäkin.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2012040215400686_vi.shtml

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ohhoh, tulipa sieltä sammakko.

Tappouhkaukset tosin kuulostavat siltä, että ennakkoluulot joillakin vain vahvistuvat. Omituista kyllä Maisalta, että noin automaattisesti mainitsee mannet yleisesti varkaina. Kuinka moni näin tekee? Toivottavasti miettii enemmän, mitä puhuu.

Vierailija
2/17 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Maisa olisi tietty noin saanut sanoa, mutta jotenkin niin kuvaavaa, että sitten kyseisen viiteryhmän reaktio on tuo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen naiseen jonka hameen alta loytyi kymmeniä kiloja tavaraa, koukkuja ripustamiseen ym.

Vierailija
4/17 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä mannet todella varasti ja paljon. Eivät kyllä varasta lähikaupastaan, eli kun oppi tuntemaan ne, jotka asuu kulmilla, niin niihin pystyi luottamaan.

Ja kyllä minäkin sain kerran tappouhkauksia näiltä varkailta. Hälytin vartijat paikalle ja varkaudesta tuli poliisitutkinta. Silti uhkailivat minua ja muutaman viikon iltavuorosta kotiin lähtiessä pyysin aina jonkun minua vastaan, sillä kauppa oli melko pimeällä kadulla. Kyllä se pelotti.

Huvittaa kyllä tämä tappouhkauskohu. Ne kun todella latelee tappouhkauksia varkaudesta kiinni jäätyäänkin ;) Eikä tämä ole minusta mitenkään rasistista sanoa, kerron vain omista kokemuksistani.

Tsemppiä Maisalle!

Vierailija
5/17 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hai sie likka, sie oot niin nätti et' mie voisi puukottaa sinnuu jalkoi välliiiIII!"

Siinä oli kaiketi yks niistä uhkauksista.

Vierailija
6/17 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah!:-D Alkoi oikein naurattaa kun luin uutisen, mistähän nämä negatiiviset mielikuvat ko. väestöryhmästä syntyvät. Nämä tappouhkaukset oikein vahvistavat vaan mielikuvia oikeiksi..

Vierailija
7/17 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah!:-D Alkoi oikein naurattaa kun luin uutisen, mistähän nämä negatiiviset mielikuvat ko. väestöryhmästä syntyvät. Nämä tappouhkaukset oikein vahvistavat vaan mielikuvia oikeiksi..

Ihan samaa mietin! Jos on tuo kerran saanut manneilta tappouhkauksia niin mistäköhän tämä mustalaisten maine sitten mahtaa tulla :D :D :D

Vierailija
8/17 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa mietin! Jos on tuo kerran saanut manneilta tappouhkauksia niin mistäköhän tämä mustalaisten maine sitten mahtaa tulla :D :D :D

Olen samaa mieltä että mustalaisten huono maine on kyllä ansaittu. Mutta on myös niin, että nykyään aina kun joku sanoo jostain poikkipuolisen sanan, kahjosto lähettää tappouhkauksia. Vrt. persut, karpit jne. uskonnollisesti asioihin suhtautuvat.

Vierailija
9/17 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihreät järjestävät jonkun kynttiläkulkueen näitä tappouhkauksia vastaan?

Jäämme innolla odottamaan.

Siis tuohan on rasisimia jos mikä.

Vierailija
10/17 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torppa joutuu pyytelemään anteeksi freudilaista lipsahdustaan mut romanit saa jaella tappouhkauksia ilman mitään seuraamuksia.

Se porukka on kyllä alhaisinta mitä löytyy.Pilaavat niiden romanien maineen jotka haluaa elää rikoksista vapaata elämää.

Toivottavasti joku ohjaa Maisaa tekemään rikosilmoituksen uhkauksista.

Vierailija
11/17 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisia saa uhata

Vierailija
12/17 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksikään mustalainen koskaan joutunut vastuuseen puheistaan?

Tasa-arvo sun muut höpötykset toimivat vaan toiseen suuntaan!

Vierailija
13/17 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisia saa uhata

vammaista kuin tämä perjuen naurettava marttyyri-ininä. Eikö tämän ketjun pointti ollut ettei saa uhata? Montako kertaa persut itse uhkaa esim. mamuja? Kasvakaa nyt jumalauta vähitellen aikuisiksi..

Vierailija
14/17 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa persut itse uhkaa esim. mamuja? Kasvakaa nyt jumalauta vähitellen aikuisiksi..

Vierailija
15/17 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei asioista saa puhua? En ole mikään siniristilipun heiluttaja tai muutenkaan ennakkoluuloinen, mutta romanien tavat ovat varmasti meille kaikille tutut? Skidinä ne vei koulureput jos saivat kiinni, tai sitten uhkailivat. Kaupassa näkyvät varastelevan, kaverin työpaikalle niitä tuodaan puukotettuina niin että hyvä kun sisuskalut saadaan takaisin sisuksiin, juuri vkloppuna olin jäädä romanirouvan auton alle kun tuli reippaasti päin punaisia ohi muiden suojatien eteen pysähtyneiden autojen, ja sen ainoan kerran kun luonani oli romani kylässä, hävisi kallisarvoinen koristepatsas. Siitä metelin nostettuani akka kippasi kassinsa nurin ja oli ihan "ohhoh, miten se tuonne joutui?"

Miksi, MIKSI pitää teeskennellä että kyseessä on lakia noudattava kansanryhmä?

Vierailija
16/17 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisia saa uhata

vammaista kuin tämä perjuen naurettava marttyyri-ininä. Eikö tämän ketjun pointti ollut ettei saa uhata? Montako kertaa persut itse uhkaa esim. mamuja? Kasvakaa nyt jumalauta vähitellen aikuisiksi..

Itse olet ihan yhtä ennakkoluuloinen kuin haukkumasi "persut". Hohhoijaa.

Mistä helvetistä edes tiedät että kyseisen kommentin kirjoittaja on persu??

Et mistään. "Päättelit" sen ihan itse.

Vierailija
17/17 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisia saa uhata

Jos suomalaiset olisi lähetelleet mamuille tappouhkauksia, ei asiaa olisi uutisoitu Iltapaskalehden VIIHDE -osiossa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan