IMURI RIKKI!!! OSTANKO PÖLYPUSSILLISEN VAI PUSSITTOMAN UUDEN?
Kannattaako ostaa nykypäivänä pölypussillinen vai pölypussiton imuri?
Kommentit (40)
Niin yksinkertasempi tyhjentää että ei pussien hinta tunnu missään.
Ja oon sentään pienitulonen opiskelija xP
Ja pussei kuluu 40 neliön kaksiossani pienessä imurissä sellanen 1kpl kahdessa kolmessa kuussa, VAIKKA on kaksi koiraa, kissa ja rottahäkkei kaksi, eli roskaa tulee hirveesti + karvaa ja inmuroin melko usein 1-2kertaa viikko.
Vain terrierin trimmattuani pussi saattaa täyttyy yhdel imurointikerral ku karvaa lähtee "sylillinen".
enkä vaihda takaisin pussilliseen. Pusseja saa jatkuvasti vaihtaa kun imuteho menee huonoksi, heti kun pussissa on jonkin verran pölyä ja roskaa. Pussiton on helppo kipata tyhjäksi joka käytön jälkeen, ja imee tehokkaasti. Mitä väliä jollain imurin metelillä on? :)
Ei taatusti haise pussiton Dayson imuri.Minä puhdistan imurini aina käytön jälkeen,helppo homma.
Ei taatusti haise pussiton Dayson imuri.Minä puhdistan imurini aina käytön jälkeen,helppo homma.
Joku kyseli jossain pölynimuri tuoksuja.Itse tilasin tuoksurakeita Just Jämsä Oy:stä.Löytyy useita eri tuoksuja .
Et osta mitään imuria, vaan otat kiltin ja avuliaan miehen!
Niin, ei kait naiset oo mustiksia imurille!?
Kotona on erilaisia pintoja ja esim. mattoja ei voi puhdistaa mikrokuitupyyhkeillä tai -mopeilla vaan niiden puhdistamiseen tarvitaan imuria. Imurilla voi puhdistaa myös sohvatyynyt sekä sohvan pölystä. Onhan näitä. Toki kostealla - vaan ei märällä - mikrokuitumopilla voi pyyhkiä tahrat lopuksi lattialta imuroinnin jälkeen.
Mutta jos se imurin 72 desibeliä on vain pienimmällä imuteholla niin en näe mitään syytä maksaa sataa tai kahta sataa euroa lisähintaa "äänettömästä" imurista, sillä en halua imuroida pienimmällä teholla! Minun nykyinen imurini (10 vuotta vanha Philips) on hiljainen jos imuroin pienimmällä teholla, mutta ei se sitten paljon mitään imekään.
Ja haluan imurin imevän kunnolla kaikki pölyt.
Kolmessa siivouspaikassa ollu ja ihan tekemättömiä pelejä. Mulla on aikoinaan ollu itelläkin ja ei kestäny kahta vuotta kauempaa.
Siemensissä lyhyt imuletku. Ei erillistä painiketta johdon kelaukselle. Alla olevat pyörät tosi heikot. Menee rikki herkästi. Hinta on halpa, mutta heikko on laatukin.
Älä ainakaan Dysonia osta. Hae keskusteluja siitä...
jos on hiljainen imuri voi siivota myös pyhäpäivinä ja yöllä ja kun vauva nukkuu
oli siellä kuten myös muissa Keskon kaupoissa Dysoninkin malleja tarjouksessa =D
Samaa mietin.
Uusimmassa Kuningaskuluttajassa (lienee yle areenassa ja tulee vielä uusintoja) taisi olla aiheesta. En ole vielä itsekään katsonut.
pussittomat on äänekkäitä
pussit taas maksaa
vaikeeta
mulla on Ultra One (testivoittaja aikalailla joka paikassa) enkä luovu siitä ikinä. Iso pussi joten ei tartte olla kaiken aikaa vaihtamassa. Ja uusimmassa Pirkan lehdessä oli verratta Dysonia ja Ultra Onea ja Dyson hävis. Mulle oli esim ihan uutta ettei Dysoniin saa imeä mitään terävää, esim. lasinsiruja :O
Meillä on sellainen (tosin ulkomailta ostettu) pölypussiton imuri, johon pitää laittaa aina vettä sisään. Todella ärsyttävä imuri, en suosittele. Inhoan sen vesiliejun tyhjentämistä ja imurisäiliön pesemistä joka imuroinnin jälkeen.
säiliön tyhjennys roskikseen on hankalaa ja välillä sotkuista.
Odotan vaan että toi hajoaa ja ostan tilalle pussillisen.
Olisikin eri asia jos sinne menisi vain pölyä, mutta koira + puulämmitys (4 tulisijaa) takaa sen, että tavaraa tulee, siis todella paljon.
No lakaiseminen tosin helpottaisi imurin kuormitusta, mutta ei todellakaan kiinnosta lakaista ennen imurointia.