Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tuo torsten borg on edelleen tuolla idolsissa?

Vierailija
01.04.2012 |

mun mielestä se on kamalan tylsä ja unettava. se laulaakin niin hiljaa että siitä ei ees saa mitään selvää! hirveen tylsä tyyppi. miks se ei koskaan laula mitään räväkkää? pelkkiä laahavia biisejä

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppohan teidän on sivusta katselijoina sanoa. Opetelkaa itse laulamaan ennnen kuin haukutte toisia. Tuo uskovais juttu ei pidä paikkaansa että uskovaiset äänestäisivät sen takia. Ja mitä te mollaatte kristittyjä. Siitä jos arvostelee jotain toista uskontoa joutuu jo melkein vankilaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskovaiset äänestää? Sama juttu oli Ilkka Jääskeläisen kohdalla, hellarit ym. äänestvät fanaattisina "omaa poikaa". No, menestystä ei sitten erityisesti tullut, koska fanipohja oli mitä oli.

Vierailija
4/10 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä kauheasti ole tullut esille tää asia mun mielestä...ehkä joo siten ettei oo "menevä" ja kiltti poika. mutta ei muuten

Vierailija
5/10 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskovaiset äänestää? Sama juttu oli Ilkka Jääskeläisen kohdalla, hellarit ym. äänestvät fanaattisina "omaa poikaa". No, menestystä ei sitten erityisesti tullut, koska fanipohja oli mitä oli.

Minkä sortin?

Vierailija
6/10 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuvanha teinipoika

Vierailija
7/10 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman tien pakkaamaan laukkujaan.

Vierailija
8/10 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu kerää ääniä kotiseudultaan kaikki kotiseudulla äänestää vain sen takia että Arttu lauloi sen minä tahdon pohjois karjalaan kappaleen

Vierailija
9/10 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä se on kamalan tylsä ja unettava. se laulaakin niin hiljaa että siitä ei ees saa mitään selvää! hirveen tylsä tyyppi. miks se ei koskaan laula mitään räväkkää? pelkkiä laahavia biisejä

Arttu ei kuulu joukkoon, on keskinkertainen laulaja. Ja ne ässän shuhautukset, ääääääk!

Vierailija
10/10 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se ääni on varmaa levytytavaraa. Menkää live -lähetykseen niin saattaa aueta paremmin. Arttu seuraavaksi ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi