Muita, jnka puoliso ei halua matkustella tai kyläillä
Kommentit (8)
Exä...
Ei suostunut koko vajaa 2v kestäneen seurustelun aikana käymään vanhempieni & ystävieni kodeissa eri paikkakunnalla. Samassa kaupungissakin asuvien ystävien juhliinkin hyvin harvoin poistui sohvaltaan. V*tutti.
On ollut pitkiä aikija lomautettuna ja aina himassa. Ite oisin menevää sorttia ja turha haaveilla perhelomista. Kaks lasta ja yheksän vuotta takana
Hänen omat vanhempansa asuvat 1km päässä (ja muutkin sukulaiset lähellä), kun taas omani asuvat 200 km päässä. Kyläily on harvinaista herkku ja yöksi ei saa kirveelläkään. Mä voin mennä minne vaan, koska vaan yöksi ja meille voi tulla myös, mutta jos mies saisi yksin päättää, hän ei varmaan koskaan poistuisi kotoa, paitsi omille sukulaisilleen. ehkä.
samanlainen kotonaviihtyvä mies. Juuri varasin itselleni ja kahdelle tytölle matkan viikoksi Ranskaan. On niin totuttu tähän, että en edes viitsi enää yrittää saada miestä mihinkään. Käyn itse tai lasten kanssa.
Itse en välittänyt exän kaverien luona kyläilyistä pätkän vertaa ( miehen kavereiden ei voida olettaa automaattisesti olevan minun kavereitani eikä näiden vaimojen kanssa myöskään aina synkkaa).
Samoin olen alkanut hieman pelätä lentämistä joten ei pitkät lentomatkat houkuta.
ei suostunut lähtemään mun äidin eikä edes oman äitinsä hautajaisiin!
matkustaa minnekään, kuten en minäkään. Tämä sopii meille molemmille hyvin. Mulla on ensi viikko lomaa, ja se on meille rakkausloma, saamme yhteistä aikaa. Huomenna aiomme matkustaa romanttisesti Pitäjänmäelle, pitkälle lounaalle ;)
Hän olisi tyytyväisenä kotona aina vapaa-ajallaan kun reissaa työnsä puolesta jatkuvasti ympäri maailmaa.