Olen antanut pois lasten pieniksi tulleet vaatteet,
urheiluvälineet,kengät ym.En ymmärrä miksi ihmiset ottavat maksun tuollaisista. On paljon mukavampi antaa pois itselle tarpeetonta tavaraa. Ja vähävarainen ihminen olen kuitenkin.
Kommentit (5)
Minäkin olen vähävarainen, ja just sain viikon kirppismyynnillä 200 euroa käytetyistä vaatteista ja vauvantarvikkeista. Kyllä toi raha jo oikeasti tuntuu mun budjetissa, sillä saan lapsille välikausipuvut ja kengät.
En halua jäädä kiitollisuuden velkaa. Vaikka kuinka sanotaan, että ihan muuten vaan haluu lahjoittaa, niin jossain vaiheessa tulee näitä puheita, että olisihan se voinut edes.. tai annoinhan minäkin sille, miksi se ei minulle.. tai nyt se antaa ne 'tuolle' eteenpäin, meidän tavaroita tai se myi ne ja tienas rahaa meidän tavaroilla..
Ei tule ainakaan mitään sanomisia. Yllätävää on sekin, että ihan hyvin toimeentulevat ihmisetkin ottavat aina kaikesta maksun. ap
osan annan kummilapsille sitten, mutta kyllä mä kirpparille vien suurimman osan, saa sitten he, ketkä kirpparilta ostavat meidän lapsen vähänkäytettyjä monoja ja luistimia halvalla! =)
ja vähävaraiselle se vanhojen tavaroiden kirppismyynti on tapa rahoittaa ne uudet lasten tavarat.
Haen aurinkolasit, ap:n kruunu kiiltää niin kovasti että silmiin sattuu.