Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas kerran sain hävetä appiukkoani!

Vierailija
01.04.2012 |

Olimme kertoneet että lapsemme lähtevät virpomaan ja mukaan menee yksi kaveri. Appiukko ja anoppi pyysivät menemään heillekin virpomaan.

Appi antoi mun lapsille palkaksi mignonmunat, karkkipussit ja vielä 2 euron kolikot (mikä on ihan liikaa) mutta ei antanut YHTÄÄN MITÄÄN kolmannelle lapselle :( valehteli ettei ollut muka osannut varautua (olimme moneen kertaan kertoneet että kaveri tulee mukaan). Joka tapauksessa olisi normaali ihminen siinä tilanteessa jakanut kaikille mutta ei, tunnevammainen appiukko jätti yhden ilman! Mun lapset sitten noloina jakoivat hänelle omistaan.

HÄVETTÄÄ!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ilmeisestikin tiesit etukäteen että se on tuollainen dille ja tunnevammainen,

niin mikset sanonut anopillesi että menisi avaamaan oven, kun niitä virpojia tulee?

Vierailija
2/8 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisin tiennyt en todellakaan olisi lapsia sinne päästänyt virpomaan! Ja toiseksi anoppi ei ollut kotona tänään! Tämä mies jaksaa yllättää edelleen vaikka olen hänet 20v tuntenut. t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän tiesi myös että tulossa muitakin lapsia mutta eipä ollut hänkään vaivautunut ostamaan kolmannelle lapselle mitään. Kaikkea oli ostettu vain kaksin kappalein. Moukkia ovat mutta tämä oli kyllä riman alitus! t.ap

Vierailija
4/8 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä yli 6-kymppisten ihmisten olettaisi osaavan edes alkeelliset käytöstavat :(

Vierailija
5/8 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisin tiennyt en todellakaan olisi lapsia sinne päästänyt virpomaan! Ja toiseksi anoppi ei ollut kotona tänään! Tämä mies jaksaa yllättää edelleen vaikka olen hänet 20v tuntenut. t.ap

No, tiedätpähän sitten vastaisuudessa.

Mä en kyllä välttämättä päästäisi ton aijän tykö enää omiakaan lapsiani. Tapaisin vaan sitä anoppia jos se on normaali. T: nelonen

Vierailija
6/8 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän tiesi myös että tulossa muitakin lapsia mutta eipä ollut hänkään vaivautunut ostamaan kolmannelle lapselle mitään. Kaikkea oli ostettu vain kaksin kappalein. Moukkia ovat mutta tämä oli kyllä riman alitus! t.ap

Tyhmiä ääliöitä kumpikin :(

Miehesi voisi sanoa niille ihan suoraan tästä, että mitä iloa saavat pienten lasten kiusaamisesta,

ovatko jotenkin henkisesti häiriintyneitä.

Varmaan häpeää itsekin noin typeriä vanhempia.

Vierailija
7/8 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin isäänsä :( kertoi juuri miten muistaa lapsuudestaan juttuja miten oli kavereiden kanssa ollut heillä leikkimässä ja yhtäkkiä isänsä oli tuonut vain hänelle jäätelöä huoneeseen. Muille siis ei mitään :(

Vierailija
8/8 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka häpeää appivanhempiaan todella paljon.

Viime kesänä olimme vierailulla entisellä kotipaikkakunnallamme ja appiukko ehdotti että järjestäisimme grillijuhlat ystävillemme perheineen ja appiukko lupasi huolehtia tarjottavista, kunhan me hoitaisimme juomat.

Sopi meille hyvin, ilmoitimme että olimme kutsuneet 4 aikuista ja 3 lasta + me ja meidän kolme lasta.

Yhteensä 6 aikuista + appiukko sekä 6 lasta.

Yllätys oli melkoinen kun appiukko tuli kaupasta YHDEN makkarapaketin kanssa. Siis KUUSI makkaraa!!!!!!!!!!!!

Vieraat olivat jo tulleet, joten mun piti sitten lähteä kauppaan, joka sijaitsi 10km päässä.

Appiukko oli ajatellut että kyllähän makkara/aikuinen riittää tosi hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi