Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tyhmä kysymys mutta kysynpä kuitenkin

Vierailija
18.11.2005 |

eli ystävättäreni odottaa esikoistaan kuudennella kuulla. Itselleni lapsen hankinta ei vielä ole ajankohtaista. Mitä kyselisin häneltä raskauteen liittyen, kun en juuri mitään siitä tiedä, mutta haluaisin näyttää olevani kiinnostunut ja onnellinen hänen puolestaan.?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysele vaikka hänen voinnistaan tai potkiiko vauva. Tai kysele, miten hän odottaa elämän muuttuvan kun vauva syntyy, jännittääkö jne...

Vierailija
2/4 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä et tiedä. Odottajasta saattaa olla kiva kertoa/opettaa asiasta ihan " ummikkoa" . Tyhmiä kysymyksiä SAA esittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako nukuttua, onko olo hyvä yms. Mutta ei sun siihen raskauteen tartte vain keskittyä, luulen, että kaveristasikin on kiva, jos JONKUN kanssa saa jutella jostain muustakin. Raskaana ollessa kun tuo fyysinen tila tuntuu olevan ainoa asia, mistä saa puhua:)

Vierailija
4/4 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleva äiti on jo pois ihmisten kirjoista, ja nyt pitää lässyttää mamma juttuja. Apua! Mä ainakin keskustelisin mistä muusta tahansa, siihen on vielä aikaa mitä sitä jokasen kanssa pitää spekuloida. Pitäisikö jo päättää kutsutaanko miestä ukoksi, onko lapsella adhd, ja milloin rangaistustuoliin, ja miksi mieheni ei ymmärrä minua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän