Täistä, pohdintaa.
Mä olen ihmetellyt, ja tämä ei ole nyt mitenkään ilkeämielistä!!!
Miten kummassa meidänkin lapsen koulussa on aina ne samat pari lasta, joilla on täitä, aina joka vuosi??
Mistä se voi johtua?
Eikös ne pese hiuksiaan vai mitä?
Kommentit (9)
eli ne ei sitten vaihda petivaatteita ikinä?
Itseäni ihmetyttää tää asia.
Kai nyt normaali ihmiset hoitaa täit pois eikä niitä nyt aina ole kotona?
Ei meidän koulut ainakaan nimiä kerro.
täit viihtyvät puhtaissa hiuksissa ei likaisissa.
Ja mistä sä tiedät, että joka vuosi on samoilla. Raportoiko ne sulle, että taas meillä on?
Mutta jospa nämä lapset ei pidä pipoja hihassa, ja muutenkin ovat pääkosketuksessa toisten kanssa ja sitten vaikka koulusta tulee ilmoitus täistä he eivät tarkasta lapsia heti tai ainakaan parin viikon päästä tarkastuskertaa.
ja kyseisen perheen lapset tuovat täit.
Ihan yleinen tieto..ikävä kyllä, mutta siksi pohdinkin tätä, että miten se on mahdollista, mikä on mennyt hygieniassa pieleen tai siivouksessa kun täit on aina samoilla lapsilla?
mellastaa juuri noiden pienten koulujen vanhempina.
Ovat pahaasuopia ja ilkeitä. siksi osa kasvattaa täitä, että nämä mukaparemmat saavat idioottipalstoille kirjoitettavaa.
Itse en ole tekemisissä ellei ole pakko.
Mun ystäväpiiri on muualla.
Pieni koulu on kiva, mutta valitettavasti edes henkilökunnan osalta tämä vaitiolovelvollisuus ei toteudu.
Mutta ihan asiallisesti pohdin tätä asiaa, miten tuo täi ongelma on aina tuossa samassa perheessä, onneksi ei kaikkiin leviä nuo täit, ja olisi aidosti ehkä ihan kiva auttaakin tuota perhettä, jos he edes tiedostavat ongelman...
Sama homma meillä. Pieni koulu ja kyllä lapset osaavat kertoa kellä niitä täitä on ja hupsis, joka vuosi se on se sama perhe. Ja tässä tapauksessa siellä ei kovin hygienia kuki.
Niin otapa yhteyttä perheeseen ja kerro, että haluat auttaa heitä, ja lähetät heille täishamppoota. Monta purkkia. Se on meinaan tosi kallista.
Ja tosiaan kannattaa tutustua miten täit leviävät, puhtauden kanssa ei ole asialla mitään tekemistä.
Jos ne ei oo löytänyt sitä pesäkettä.
Tavallisella shamppoolla pesu ei kai riitä.