Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Tietokoneeni on poistanut sen palkin, jossa on mm. kotisivun kuvake. Miten saan sen takaisin?

Vierailija
01.04.2012 |

Poistelin sivuhistorioita ja välimuistia, ja palkki katosi mahdollisesti siinä yhteydessä. En saa sitä mitenkään takaisin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin epämääräinen kuvaus. Mikä palkki? Missä? Työpöydän työkalupalkki? Nettiselaimen pikalinkkipalkki? Mikäli kyseessä on nettiselain, niin mikä selain? Opera, Chrome, Firefox, IE?

Vierailija
2/4 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä se tulee näkyviin silloin? Ja sitten hiiren oikealla valitsee, ettei sitä piiloteta. Tai kokeile painaa F1, F2, F3 jne nappeja, jos joku niistä palauttaisi palkin. Tai jos jossain siellä, missä se palkki oli, on nuolia, niin mene niiden nuolien päälle ja vedä siitä palkki näkyviin.

Minä aina kokeilen kaikkea tuollaista ja olen aina saanut palautettua kadonneet palkit yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä se tulee näkyviin silloin? Ja sitten hiiren oikealla valitsee, ettei sitä piiloteta. Tai kokeile painaa F1, F2, F3 jne nappeja, jos joku niistä palauttaisi palkin. Tai jos jossain siellä, missä se palkki oli, on nuolia, niin mene niiden nuolien päälle ja vedä siitä palkki näkyviin. Minä aina kokeilen kaikkea tuollaista ja olen aina saanut palautettua kadonneet palkit yms.

Kävin klikkaamassa oikealla painikkeella tyhjää kohtaa.

2: Sori, tietsikkasanastoni on älyttömän suppea. Osaan käyttää konetta yleensä hyvin, mutta en osaa puhua siitä mitään. Siksi avun pyytäminenkin on vaikeaa.

ap

ehkä se tulee näkyviin silloin? Ja sitten hiiren oikealla valitsee, ettei sitä piiloteta. Tai kokeile painaa F1, F2, F3 jne nappeja, jos joku niistä palauttaisi palkin. Tai jos jossain siellä, missä se palkki oli, on nuolia, niin mene niiden nuolien päälle ja vedä siitä palkki näkyviin. Minä aina kokeilen kaikkea tuollaista ja olen aina saanut palautettua kadonneet palkit yms.

Vierailija
4/4 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan vaihtaa lyijykynään ja ruutupaperiin.

ap