Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Strictly style ja Olivia-lehden moka?

Vierailija
01.04.2012 |

Missä maassa Mrs. V asuu?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Minä!

Vierailija
22/51 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö nyt taas oma järki sanonut mitään. Kun kirjoitin että asiasta on keskustelu hänen blogissaan, se tarkoitti itsestäänselvästi kommenttiosiota.

Keskustelu on kahden tai useamman ihmisen välistä vuorovaikutusta.

Eipä ole sitten sullakaan järki sanonut sen vertaa, että tietäisit kuka bloggaaja on. Kieltämättä upeat keskustelutaidot sulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että halusi pitää salassa!

Siis nyt meillä on kaksi kalastajan vaimoa, kiva:D

Vierailija
24/51 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/51 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh.... Missä kohtaa mä olen kirjoittanut että en tiedä kuka bloggaaja on. Todellakin tiedän, ihan löytyy Facebookista kuva jossa näkyy vauvamaha ja tiedän kuka hänen miehensä on ja miksi asuvat ulkomailla.

Vierailija
26/51 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdessä luki että Norja niin hämäykseksi laittoivat :D uskomatonta... Pitkät ja hankalat työmatkat ukolla ois siinä tapauksessa ;)

Vierailija
27/51 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. Forssell pelaa siellä.

Vierailija
28/51 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Googlen hakuun blogin nimi ja aakkosten kolmastoista kirjain...

Vierailija
29/51 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan että mikä maa lehdessä luki?

Vierailija
30/51 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se mies jalkapalloilija?

Vierailija
31/51 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanottiin jo tässäkin ketjussa

Vierailija
32/51 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kyllä muista mihin tämä päätelmä perustuu.

Minua kiinnostaisi tietää kuka Mrs V:n mies on.

Vierailija
33/51 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanottiin jo tässäkin ketjussa

Joo luin, että väitettiin asuvan Norjassa. Yritin kysyä että tämäkö nyt siinä lehdessä luki? Tartu ihmeessä epäolennaisuuksiin...

Vierailija
34/51 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kyllä muista mihin tämä päätelmä perustuu.

Minua kiinnostaisi tietää kuka Mrs V:n mies on.

Vierailija
35/51 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin Nelliinan sivulla näkyy tästä Olivian sivusta kuva http://www.olivialehti.fi/Blogit/Nelliinanvaatehuone/tabid/345/Page/4/P…

Vierailija
36/51 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi nyt on ajat sitten käyny selväksi kenen eukko bloggaaja on, silloin kun julkisen bloginsa aloitti.

Vierailija
37/51 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaite, ettei maata saa taalla mainita?

Ja ei, en ota riskia ja paljasta! ;)

Jossain toisessa ketjussa aiemmin oli miehen nimi ja wikissa artikkeli kertoo loput. Olivat kyllla ihan tuntemattomia ihmisia itselleni. Mies tietaa, seuraa sen verran tuota rakasta lajiaan. ;)

Hyva toisaalta, etta suomalaiset menestyvat ja saavat tyotilaisuuksia maailmalta.

Vierailija
38/51 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko että juuri ketään kiinnostaisi koko aihe ellei nainen itse olisi tehnyt siitä ja samalla tietysti itsestään niin isoa numeroa. Salaillaan kuin viimeistä päivää. Ja miksi, työ se on senkin miehellä eivätkä ole ainoita ulkomailla asuvia suomalaisia.

Tällä palstalla joku ottaa asian yhtä haudanvakavasti kuin bloggari itse ja sen takia juuri mistään tuota blogia sivuavastakaan aiheesta ei voi keskustella tai ketju häviää alta aikayksikön. Ihmetellä täytyy että tämä on vielä tallella. Toisaalta, kirjoittaja itse julkaisi vastikään kuvan jossa mies vilahtaa. Liekö tajunnut itsekin että turhaa työtä tekee salailemalla, täälläkin näkee kuinka se vain kasvattaa ihmisten uteliaisuutta.

Vierailija
39/51 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin Nelliinan sivulla näkyy tästä Olivian sivusta kuva <a href="http://www.olivialehti.fi/Blogit/Nelliinanvaatehuone/tabid/345/Page/4/P…" alt="http://www.olivialehti.fi/Blogit/Nelliinanvaatehuone/tabid/345/Page/4/P…">http://www.olivialehti.fi/Blogit/Nelliinanvaatehuone/tabid/345/Page/4/P…;

Tuossa kuvassahan lukee ihan selkeesti että asuu Britanniassa. On se kumma jos vielä tämän jälkeen te ihmiset ette uskalla sanoa tätä ääneen jos joku myöhemmin asiasta kyselee :O Mustaa valkoisella ja silleen..

ap

Vierailija
40/51 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun tästä oli keskustelua, joku kirjoitti rouvan tehneen rikosilmoituksen jostain joka oli sen nimen netissä paljastanut.

Jos noin ammutaan tykillä kärpästä niin en ihmettele ettei mitään uskalla sanoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi