Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko penisrenkaista apua erektiohäiriöön?

Vierailija
01.04.2012 |

Onko kokemuksia, auttaisikohan penisrengas tai sellainen kiristin, kun erektio loppuu kesken seksin aikana?

Minulla pehmenee siis vaimon sisällä ollessani, vaikka haluan ihan kunnolla ja nautin puuhasta .Hän onneksi saa useimmiten orgasmin jo ennen sitä, mutta itseä jää harmittamaan tietysti kun ei onnistu loppuun asti hänen sisällään. Potenssilääkkeitäkin on ja tehoavat, mutta luomuna tuntuu nainti kuitenkin paremmalta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi vaihtaa nuorempaan niin pysyisi jäykkänä loppuun asti.

Vierailija
2/10 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika mahdotonta saada asiallisia vastauksia mihinkään, kuten tuo yllä oleva heitto hyvin osoittaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä auttaa ja stondis on todella kova! oikein suonet pullistuu varressa jota minulla ei ole ennen näkynyt, todella kiihottavaakin, ainakin itsestä vaimosta en tiedä..

Vierailija
4/10 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä auttaa ja stondis on todella kova! oikein suonet pullistuu varressa jota minulla ei ole ennen näkynyt, todella kiihottavaakin, ainakin itsestä vaimosta en tiedä..

Vierailija
5/10 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemuksia, auttaisikohan penisrengas tai sellainen kiristin, kun erektio loppuu kesken seksin aikana?

Minulla pehmenee siis vaimon sisällä ollessani, vaikka haluan ihan kunnolla ja nautin puuhasta .Hän onneksi saa useimmiten orgasmin jo ennen sitä, mutta itseä jää harmittamaan tietysti kun ei onnistu loppuun asti hänen sisällään. Potenssilääkkeitäkin on ja tehoavat, mutta luomuna tuntuu nainti kuitenkin paremmalta.

Kokeile kumilenksua;) Se riittää sulle!ja vaimosi on surkea sänkykumppani,ku ei seiso loppuun saakka!!

Vierailija
6/10 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaisisa pikku ongelmissa. Suosittelen.

Suosittelen myös erityisesti säädettävää, enkä sellaista yhden koon rengasta. Voi tietysti olla makuasiakin.

Ihan pieni ripaus, tapauskohtaisesti vaikka puolet tai kolmasosa tai neljäs osa, erektiolääkkeestä ja penisrengas, niin sepä vasta kutaa tekeekin.

Suosittelen sitäkin.

Vierailija
7/10 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä poistettaisin tuollaiset v***uilut heti. Noita älyn sankareita riittää täällä näköjään koko ajan häiriköimässä.

Vierailija
8/10 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemuksia, auttaisikohan penisrengas tai sellainen kiristin, kun erektio loppuu kesken seksin aikana? Minulla pehmenee siis vaimon sisällä ollessani, vaikka haluan ihan kunnolla ja nautin puuhasta .Hän onneksi saa useimmiten orgasmin jo ennen sitä, mutta itseä jää harmittamaan tietysti kun ei onnistu loppuun asti hänen sisällään. Potenssilääkkeitäkin on ja tehoavat, mutta luomuna tuntuu nainti kuitenkin paremmalta.

Erektiorengas puuduttaa kalua yhtälailla.

AP, käy hakemassa satsi L-arginiinia ja sinkki+magnesium. Se auttaa vähänsen luomusti veren pakkautumiseen. Ero ei tarvitse olla suuri kun sulle tulee henkisestikin siitä apua.

Vierailija
10/10 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ei välttämättä tiedä mistä peniksen lerpahtaminen johtuu. Kyse voi olla stimulaation puutteesta(pieni penis/väljä emätin) tai esimerkiksi stressistä joka painaa tiedostamatta takaraivossa. Tai sitten vain se että kumppani ei sytytä alkua pidemmälle. Sekin voi olla ihan tiedostamatonta. Nämä on asioita joita ei välttämättä itse tunnista tai tule ajatelleeksi. Tuntoaistimuskin heikkenee peniksessä iän myötä eli ei se välttämättä lääkkeilläkään ole niin tyydyttävää, orgasmi voi jäädä laimeaksi.

täältä poistettaisin tuollaiset v***uilut heti. Noita älyn sankareita riittää täällä näköjään koko ajan häiriköimässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän