Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

11v yökylävieras kusi sitten patjat ja kaikki ... :(

Vierailija
01.04.2012 |

hmmm... Eikö tuon ikäisen jo tulisi itse tajuta vessaan herätä taikka edes illalla käydä ennen nukkumaanmenoa.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä mun mielestä kaikenlaisia keinoja mietittiin. Ja kyllä se oli tosi noloa. Pissasin vielä 13-vuotiaana vieraassa paikassa sänkyyn, olin siitä tosi nolona. Tästä syystä en saanut juoda illalla ennen nukkumaanmenoa. Mutta nukuin yleensä kuin tukki aamuun asti eikä pissahätä herättänyt minua. Jos olisin itse voinut valita asian niin en tietenkään olisi pissannut sänkyyn. Mutta en vaan herännyt pissalle.

Tuttavaperheessä oli myös poika yökastelija, hänen vanhempansa pissattivat pojan yöllä puoliunessa.

Vierailija
22/37 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaaja no 13 on ilmeisesti lapseton dorka,joka luulee tietävän kaiken luettuaan asioista regina lehdestä. Ja Ap olet oikeasti säälittävä täpaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut lapsena yökastelija, samoin kuin mieheni. Yksi lapsistamme on edelleen isona vaipoissa, jotka eivät pidä joka yö. Meillä on ollut aina lasten sängyissä muovitetut lakanat patjan päällä. Muovin päällä on konepesun kestävä petari, joita meillä on pari ylimääräistä vahinkojen varalta. Petarin kanssa lakana ei tunnu hiostavalta. Meillä on omassakin sängyssä sellainen, ettei yöllä viereen kömpinyt lapsi pissaa kalliita patjoja pilalle.

En minäkään varmaan pelkästään vieraiden varalta olisi kosteussuojalakanoita tullut ostaneeksi, mutta koska niitä on omiksi tarpeiksi runsaasti, tulee sellainen kietaistua myös vieraiden lasten peteihin. En vaan ole ikinä tullut ajatelleeksi, että muissa lapsiperheissä ei niitä ole. Tietty mekin viedään omat, kun mennään sukulaisille yökylään (lapsettomia tai lapset aikuisia, joten en ole ajatellut heillä olevan muovilakanoitakaan).

Vierailija
24/37 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaaja no 13 on ilmeisesti lapseton dorka,joka luulee tietävän kaiken luettuaan asioista regina lehdestä. Ja Ap olet oikeasti säälittävä täpaus.

Olen kolmen sisäsiistin lapsen äiti, lasten jo yli 15 v. Onnekseni sain lapset jotka oppivat kuiviksi varhain eivätkä yölläkään laskeneet alleen kun olivat vaipoistaan päässeet.

Vierailija
25/37 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut myös yökylässä 8 vuotias yökastelija. Olin suorastaan järkyttynyt, että vanhemmat päästivät hänen kuseskelemaan meidän viraspatjan ja vuodevaatteet.

Ymmärrän tosi hyvib ap:n närkästymisen. 11 v:n pissa haisee aivan eritavalla kuin jonkun 2 v:n...

Heitimme patjan vierailun jälkeen kaatopaikalle.

yökylään lapsen joka laskee alleen ilmoittamatta siitä yökyläpaikan emännälle. Yökastelijan mukaan pitää laittaa muovitettu frotee ja vähän fyllinkiä johon kuset imeytyy.

Tiedän perheen jossa yökastelija=kusee alleen tyttö ja hän ei käynyt yökylässä koskaan juurikin tämän vaivansa takia. Heillä kävi vieraita yökylässä.

Onhan se helvetin noloa laittaa lapsi yökylään kuseksimaan toisten patjat ja petivaatteet.

Olisin yhteydessä lapsen vanhempaan ja kysyisin miksi ei ilmoittanut tällaisesta ongelmasta.

Vierailija
26/37 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yökastelija. Äitinsä kertoi siitä minulle ja sovimme, että äiti pakkaa muovitetun froteen laukkuun mukaan. Olen aina sujauttanut sen huomaamattomasti patjan suojaksi pedatessani vieraspatjan. Edes oma tyttäreni ei tiedä muovista. Lapsi ja lapsen perhe ovat olleet tosi onnellisia, kun tyttö on voinut yökyläillä meillä, kun ei oikein muualle haluakaan mennä yökastelun takia.

Ja mahtavinta tässä on vielä se, ettei tyttö ole kertaakaann kastellut, kun on meillä vieraillut.

Toki olen myös rajoittanut iltajuomista ja muistuttanut molempia tyttösiä iltapesusta ja pisusta.

Vierailija
27/37 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut myös yökylässä 8 vuotias yökastelija. Olin suorastaan järkyttynyt, että vanhemmat päästivät hänen kuseskelemaan meidän viraspatjan ja vuodevaatteet.

Ymmärrän tosi hyvib ap:n närkästymisen. 11 v:n pissa haisee aivan eritavalla kuin jonkun 2 v:n...

Heitimme patjan vierailun jälkeen kaatopaikalle.

Joo, on tuo kyllä aikamoista tuo tuonikäisen alleenlaskeminen.

Kyllä pitäisi pitää tuossa tilanteessa AP:n tiukkasanainen puhuttelu lapselle, että tajuaisi jatkossa mennä ennen nukkumaanmenoa vessaan tai keskellä yötä, tai olisi edes juomatta niin paljoa iltaisin!

Patjat maksavat pahimmillaan tosi paljon, siitä tulee tiukka lasku jos patja on piloille kustu. Jos kyseessä kallis patja, niin tuskin sentään on reilua sitä ihan kokonaan lapsella maksattaa, mutta osan voisi viikkorahoistaan korvata, oppisi sentään ettei muiden ihmisten omaisuutta tärvellä ilman seurauksia.

Vierailija
28/37 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua aina tuon ikäisenä pelotti jos noin oisi kylässä käynnyt, vaikkei ikinä ollut tapahtunut.

Vierailija
29/37 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa rasitusta korjailla muiden pissoja ja kyllä patja on tuon jälkeen roskis kamaa.

En muutenkaan tykkää yökyläilystä, koska omani ei pääse koskaan, mutta meille tultaisiin.

Vierailija
30/37 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa rasitusta korjailla muiden pissoja ja kyllä patja on tuon jälkeen roskis kamaa.

En muutenkaan tykkää yökyläilystä, koska omani ei pääse koskaan, mutta meille tultaisiin.

Vierailija
31/37 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin tahallaan teki. varmasti on ihan nolona, eikä varmaan kehtaa tulla käymään teillä pitkään aikaan.

Vierailija
32/37 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

unia, joissa on hirveä kusihätä ja heräätte sitten juuri ennen kuin olette istumassa pöntölle?

Itse näen näitä vielä aikuisenakin, tosin paljon harvemmin kuin lapsena. Ja voin kuvitella, että jos olisin 11 vuotta, kylässä, väsyneenä edellisestä illasta ja jännityksestä niin saattaisin vain nukkua niin sikeästi etten unen seasta erottaisi että on oikea hätä.

Vierailija
33/37 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap puhunut asiasta lapsen vanhemmille?

Vierailija
34/37 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nostelet jotain ikivanhoja ketjuja tänne?

Vierailija
35/37 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseinen lapsi on nyt 18 v. Silloin aikoinaan kyllä puhuttiin.

Vierailija
36/37 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei kannata kutsua enää uudestaan.

Vierailija
37/37 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ole ilonen ettei sentään paskantanu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä