Lapsen nimeksi Bambi?
Kommentit (41)
mutta tulee mieleen narkkari. Jossain ohjelmassa oli narkkarinainen, jota sanottiin Bambiksi, kun oli pitkä ja posket lommolla ja suuret ruskeat silmät sieltä vain ulkoni kuten Bambeilla.
Mutta tuskin monikaan tätä kuvaa jakaa, täytyy vain toivoa, että Bambi ei koskaan liho,koska Bambi olisi silloin hyvin korni.
Miksi kaikki musta ihanat naiselliset nimet on joko stripparin nimiä tai venäläisen kuuloisia??
Ei ole aikuisen ihmisen nimi.
Onko Bambi muuten oikeasti poika? Meillä on yksi kirja jossa Bambista puhutaan poikana. Olen aina luullut tytöksi.
ihmislapsen nimeksi. Luultavasti lasta kiusattaisiin nimensä takia...
Kasvaa elokuvassa ihan isoksi ja rakastuukin.
Joten yksi lisää joukkoon vaan. Kasvattaa luonnetta, kun on vähän erilainen nimi:)
Siitä on niin kauan kun olen itse kyseisen elokuvan katsonut etten muista yksityiskohtia ;)
Ja lapsi on vielä liian pieni katsomaan piirrettyjä.
Tottakai voit laittaa :-)
Paitsi sun täytyy vain toivoa, ettei sun Bambista sitten kasva isona 150kg:sta av-mammaa. Sitten ei kyllä enää voi olla Bambi......
Eli pojalle ehkä sopisi paremmim vaikkei kyllä kovin miehekkäältä nimeltä kuulosta.
Bambi rakastuu elokuvassa tyttökauriiseen nimeltä Helinä, muistaakseni saavat poikasenkin siinä lopussa.
ja jos sattuu vielä sisaruksia siunaantumaan niin niille nimeksi Dumbo ja Pumba!
Tiedän yhden nyt parikymppisen Bambin, joka ei ole bambin notkea ja sulokas, vaan melkoinen tankkeri. En antaisi omalleni.
Joku tuossa vitsaili muista Disneyn leffojen nimistä. Oikeasti Suomessa on perhe, jossa lapset ovat leffojen nimisiä, heitä on muistaakseni aika montakin, ehkä 7. On Koda, Jafar, Aladdin, Ariel, muita en muista.
bambino tulee mieleen siitä joka tarkoittaa italiaksi vauvaa
Tyttäreni nimi on Bambi Sinikukka ja ei ole tyttöä kiusattu! Hän on 12 vuotias jo
Toivon, että lapsesta kasvaa Arsi Harjun tyylinen urheilija.
Jaaaaaa Bambi Möttönen rrrrriuhtaiseee... piiiitkälle menee menee menee ja loistavaa, ihanaa Bambi! Taas kuulan olympiamitali Suomeen!
Vierailija kirjoitti:
ja jos sattuu vielä sisaruksia siunaantumaan niin niille nimeksi Dumbo ja Pumba!
Bimbolle tilaa vielä sarjassa!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole aikuisen ihmisen nimi.
Onko Bambi muuten oikeasti poika? Meillä on yksi kirja jossa Bambista puhutaan poikana. Olen aina luullut tytöksi.
Joo, leffassa on poika.
Ja sit suomalaiset ei osaa sanoa beetä ja lapsi on Pampi.
mun makuun, mutta mitäpä sillä on väliä?
En tunne ketään Bambia, mutta Barbin tunnen :) Sekin vähän veikeä...