Miksi lennot Dubliniin 10 h ???
Nettisivuilta ei lyhyempiä lentoja edes löydä eri yhtiöiltä!
Kommentit (9)
Itse löysin heti vaikka kuinka monta...
Katsoin travellinkistä ja supersaverista.10 h lentoja, huh :( :(
Kiitos kovasti tiedosta.
ap
ainakin ebookersilta löytyi 3h20min suora lento...en tietenkään tiedä, milloin olet lähdössä.
eikö Dublin lausuta irlannissa kuten kirjoitetaankin?
Olen kuullut Suomen uutisissa lausuttavan Daplin, miksi?
Englanti ei ole foneettinen kieli, joen kyllä se englanniksi menee ihan [d?bl?n].
Lisäksi kannattaa tarkistaa myös lentoyhtiöiden omilta sivuilta hintoja, supersaver, ebookers etc eivät aina näytä kaikista halvmpia hintoja vaikka niin väittävätkin..
Sieltä Aer Linguksella tai Flybellä, niin on edullisimmat ja nopeimmat yhteydet. Olen lentänyt monesti tuon välin ja menopaluun pääsee parhaimmillaan alle 400e:n.
Sieltä Aer Linguksella tai Flybellä, niin on edullisimmat ja nopeimmat yhteydet. Olen lentänyt monesti tuon välin ja menopaluun pääsee parhaimmillaan alle 400e:n.
Parhaimmillaan alle 400e. Yhdeltä aikuistelta vai koko perheeltä.
Laitoin halvatlennot.fi:hin jonkun viikon heinäkuulle (kallein sesonki, luulisin) ja järkevillä vaihdoilla (alle kahden tuntia) ovat kaikki 250 euron paikkeilla (1 aik. menopaluu) Ja sekä lähdöt, että saapumiset myös 9-21 välillä. Aikaisemminkin pääsee ja myöhemminkin voi lähteä.
Ja vielä. Kai noi Aer Linguksen ja FlyBe:n jatkolennot ovat samalla lipulla? Ihan turha riski ostaa erillisiä, varsinkin kun näyttäisi siltä, ettei edes säästä.
AerLingus lentää sivujensa mukaan ti, to, la tuota väliä HKI-DUB suoraan. Hinnat matkalaukun kanssa tosin nousevat melkein tuonne SAS:in tms. välilaskullisille (tirsk!) lennoille, kesällä tosin näyttäisi säästävän (yksi aikuinen jäi menopaluuna alle 200e:n)
Tuota AerLinguksen yhteyttä ei ainakaan vielä löydä hakupalveluista (halvatlennot.fi, swoodoo.com jne.) joten kannattaa tarkistaa vaihtoehto niiden nettisivuilta suoraan.
paremmin!
Itse löysin heti vaikka kuinka monta...