Älyttömin riidanaihe sinun ja miehesi välillä?
Riitaa voi tulla aika toisarvoisista asioista. Meillä paras on ollut se, minkäkokoista puustoaluetta voi kutsua metsäksi. Siitä saatiin aikaan kunnon matsi, eikä ratkaisua ole tähän päivään mennessä löytynyt. Näkemyserot ovat sen verran suuret.
Pitäisi ottaa yhteyttä johonkin metsätutkijaan ja kysyä, onko olemassa raja, esim. puiden lukumäärä tai pinta-ala.
Kommentit (28)
Jatkuu vuodesta toiseen ja aina uus kina. Tällä hetkellä ei olla sen ton asian vuoksi puheväleissä (mies HIFK:n kannattaja). Oletettavasti mennään taas avioeron partaalle, jos tehdään MM-kisaveikkauksia.
Meillä suurin ja miehen mielestä typerin riita on tullut siitä kun sanoin ääneen että en pidä hänen "parhaista kavereistaan". Ovat pariskunta siis ja en oikeasti pidä kummastakaan. No, mies sitten sen riidan aikana sanoi että minun pitää joustaa asiassa ja ystävystyä noiden ihmisten kanssa.
Minä sanoin että miten voisin ystävystyä heidän kanssaan kun en edes voi olla täysin oma itseni heidän seurassaan? Olemme niin eri maailmoista että meitä voisi verrata samanapaisiin magneetteihin, jotka siis hylkivät toisiaan.
Riidan päätteksi tokaisin että on selvää kuka ihmisistä on miehelle tärkeä ja kuka ei. Hän valitsee aina noiden ystävien mielipiteet minun mielipiteitteni yli, tai ainakin siltä minusta tuntuu. Mies rupesi nauramaan ja minä sain hermoromahduksen.
No, tuon jälkeen ei olla puhuttu kenenkään kavereista. Paitsi kerran kun oltiin jossain illanistujaisissa ja pelattiin jotain "hauskaa" parisuhdepeliä ja mieheltä kysyttiin hänen mielestään typerintä riitaa, niin hän kertoi tuosta. Muuten meillä ei mitään kinasteluja kummempia ole ollut..
se, kun jotkut joko ostavat vanhemmiltaan tai perinnön saatuaan muuttavat asumaan lapsuuskotiinsa. Minulla ei todellakaan ole mitään mielenkiintoa sellaiseen, mutta niin vain päädyimme pohtimaan, mitä remonttia siihen vanhempieni 1970-luvulla tehtyyn taloon pitäisi tehdä.
Kunnon kiista meille tuli siinä vaiheessa, kun aiheeksi tuli, pitääkö lattiat hiota ja lakata uudelleen vai ei. Minä olin sitä mieltä, että pitää, nehän ovat sitten ihan eri paria remontoidun osan kanssa. Mies vänkäsi, että lattiat ovat ihan hyvät, vaikka mattojen alta lattia on paljon vaaleampaa kuin muualla. Laittaa vain matot kuten vanhempani niitä pitävät.
Oltiin silloin jollain reissulla ja loppumatka ajeltiin hiljaisuuden vallitessa.
onko esim. näyttelijöillä oikeus valittaa paparazzi-kuvista tai lehtijutuista, kun nostavat kuitenkin surutta miljoonapalkkaa työstään.
Tästä aiheesta riideltiin tuntikausia ja lopuksi jopa huutamalla...
meillä on miehen kanssa erimielisyys siitä missä menee terottamisen ja kiillotamisen raja. siis jos teroitetaan vaikka puukoa ekana vaikka hiomakivellä ja siirrytään siitä sitten hienompiin vesihiomapapereihin yms niin missä vaiheessa prosessia ei ole enää varsinaisesta terottamisesta kyse vaan terän kiillottamisesta.
nuorena jaksettiin ihan vääntää asiasta, nykyään pompsahtaa silloin tällöin esiin.
se, kun jotkut joko ostavat vanhemmiltaan tai perinnön saatuaan muuttavat asumaan lapsuuskotiinsa. Minulla ei todellakaan ole mitään mielenkiintoa sellaiseen, mutta niin vain päädyimme pohtimaan, mitä remonttia siihen vanhempieni 1970-luvulla tehtyyn taloon pitäisi tehdä. Kunnon kiista meille tuli siinä vaiheessa, kun aiheeksi tuli, pitääkö lattiat hiota ja lakata uudelleen vai ei. Minä olin sitä mieltä, että pitää, nehän ovat sitten ihan eri paria remontoidun osan kanssa. Mies vänkäsi, että lattiat ovat ihan hyvät, vaikka mattojen alta lattia on paljon vaaleampaa kuin muualla. Laittaa vain matot kuten vanhempani niitä pitävät. Oltiin silloin jollain reissulla ja loppumatka ajeltiin hiljaisuuden vallitessa.
Mekin voimme saada riidan aikaan aiheesta, joka ei ole edes todellinen, kuten vaikka unessa sattuneesta asiasta. :D
Suhteemme alkuaikoina näin unta, että mies, minä ja paras ystävättäreni kävelimme jossain kolmisin. Kun yritin ottaa unessa miestäni kädestä kiinni, hän nauroi minulle päin naamaa ja sanoi: "et kai luullut, että olen tosissani ihastunut sinuun? Ehei, toi sun kaveris on paljon kivempi!" ja sitten he menivät menojaan naureskellen minulle. Heräsin, ja oli lähellä, etten lyönyt miestä. Haukuin hänet pystyyn.
Ihme, että hän ei jättänyt minua. Itse olisin ehkä epäillyt toisen mielenterveyttä, jos suhteen alussa hän olisi vetänyt kilarit moisesta. :D :)
ei voinut käsittää, miksi tykkäsin huonoa, kun hällä oli tapana lähteä AUTOLLA liikenteeseen ja jäädä sille tielleen :( Ratkesi aina ryypäämään eikä tullut mieleen ilmoittaa mulle että ei tuu kotiin/viina alkoi taas maistua. Kiva sitten selittää pienelle lapselle, joka kaipailee isiä, että ei äiti tiedä missä isi on, tai miksi se ei tule kotiin.. Paska ukko muutenkin.
siitä että miten paljon laitetaan täyttetyihin paprikoihin juustoa, ei muuten olla enään tehty kyseistä ruokaa ettei vaan alettais riitelee taas aiheesta...