Ei jessus mitkä kamelinvarpaat kuvastossa :D
Mitähän tässä on oikein ajateltu, kun tällainen kuva on mennyt läpi :DD
http://www.onestopplus.fi/products/bikinihousut/057212/324195843.aspx
Kommentit (24)
ja vatsaa litistävässä mallissa korkea vyötärö, oliko oikeesti tämän kuvan tuotekuvaus
Mitä kummallista tuossa vatsaa litistävässä on? Ja kyllä tuo kamenlivarvasjuttukin on vähän liioiteltu. Ymmärtääkseni ns. kamalinvarvas näkyy siinä etuosassa housuja. Tuossahan vaan haaraosa on vähän epäistuva.
kun vie hiiren sen päälle, tulee autom. SUUREMPI kuva....
Mitä kummallista tuossa vatsaa litistävässä on? Ja kyllä tuo kamenlivarvasjuttukin on vähän liioiteltu. Ymmärtääkseni ns. kamalinvarvas näkyy siinä etuosassa housuja. Tuossahan vaan haaraosa on vähän epäistuva.
Täytteet puuttuivat. Vai ovatkohan sellaiset kapeat ja kovat polkupyöränrenkaat?
Ettex te ole ikinä nähny naisia alusvaatteisillaan? Mun äitikin näyttää ihan tommoselta, kun sillä on vaan pikkuhousut päällä.
Mulla meni viinit väärään kurkkuun ja nauroin niin että muksu heräsi..
Ettex te ole ikinä nähny naisia alusvaatteisillaan? Mun äitikin näyttää ihan tommoselta, kun sillä on vaan pikkuhousut päällä.
ja vatsaa litistävässä mallissa korkea vyötärö, oliko oikeesti tämän kuvan tuotekuvaus
Ei se tarkoita että siellä mitään lerpakkeita roikkuu. Teillä on vain huono huumorintaju.
tommoset häppärit, pitääkö tässä ruveta niitäkin häpeemään kun ikää ei oo ku 30??
Joten enpä viitsisi hänenä hehkuttaa yhtään mitään.
Joten enpä viitsisi hänenä hehkuttaa yhtään mitään.
nythän on niin, että noi kuvan housut eivät edes ole häppäreissä kiinni, vaan ovat niin löysällä tosta haaroista, että tulee tuollainen vekki. Sitten on vasta kamelinvarvas, kun ne housut on ihan "imussa". Ja se todella näyttää hullulta. Joskus näitä näkee kadulla, kun on ohutta kanagasta olevat trikoohousut. Kerran jollain oli sellaiset hennon vaaleanpunaiset, kyllä moni kääntyi uudestaan katsomaan että mitä hittoa. Itsekin katsoin, olin hetken varma että ko nainen on ilman housuja.
mutta kieltämättä hassun näköinen :D
näyttää ihan samalta etenkin jos ylle tungetaan liian kireät housut...
Kiitos tästä!