Mitä mieltä naisten yläosattomana kulkemisesta etelän rannoilla?
Kommentit (10)
Ja kivaa täällä Suomessakin. Tykkään ulkoiluttaa tissejäni.
sama mulle. Kulkekoon ken haluaa, tissejä on maailma pullollaan.
En voi ymmärtää mikä tässä muka olis ongelma.
Varsinkaan suomalaisille kun saunassa ollaan totuttu alasti olemaan.. Ja muutenkaan.
Antaa muiden kulkea! Eiköhän jokainen tiedä miltä tissit näyttää ja vielä lähes puolet maailman ihmisistä sellaiset jonkinmoiset omista!!
Ihme kaakatusta, mulle on siis aivan sama vaikka kävelisivät kokonaan alasti. Tosin en välttämättä haluaisi olla ruuhkametrossa tai bussissa liimautuneena kiinni johonkin alastomaan ihmiseen..
Mutta naiset voi kyllä kävellä ilman yläosaa siinä missä miehetkin jos huvittaa.
Lisäksi voimakas aurinko aiheuttaa syöpäriskin varsinkin rinnoille, sitä sietäisi varoa.
mutta itse en raskaita rintojani "kävelyttäisi" tai "grillaisi" tai "makuuttaisi" ilman yläosa.
Aina Inglesin ja MasPalomasin välisen hiekkarannan kävelen edestakaisin päivittäin kun siellä olen (14 Km)
Kun koukistan sormeani etelässä naisia päin, he eivät tule, jotta voisin nuolla vittua.
Amerikassa tykätään katsella euroopassa kuvattuja videoita yläosattomista nuorista naisista. Olin tuolloin 18 v. ja lomamatkalla Turkissa. En yhtään huomannut kuvaajaa.
Ei tulisi itselle mieleenkään alkaa etsiä. Ei uskalla googlatakaan, mitä omalla nimellä löytyy... ei varmaan mitään pahaa, mutta ei kuitenkaan innosta.
Mielestäni on siveetöntä ja ajattelematonta.
Olen samaa mieltä. Mielestäni heidät pitäisi laittaa vankilaan eikä enää koskaan päästää pois.
sama mulle. Kulkekoon ken haluaa, tissejä on maailma pullollaan.