Miten hiuksiin eloa ja ryhtiä?
Mulla on tummanruskeat, vähän olkapäiden alle ulottuvat hiukset. Hiukseni olivat jo ennestään melko ohuet, ja raskauden myötä tuntuu tukkaa lähtevän entisestään. Muuten nämä on tuollaiset vähän taipuisat, ei nyt kiharaksi voi sanoa mutta eivät nämä suoratkaan ole.
Tämä nykyinen pituus on huiman kasvatusprosessin tulos, ennen pidin aina hiukset lyhyenä. No, nyt saan ne jonkinlaisille nutturoille jne, mutta en edelleenkään osaa pitää hiuksia auki. Ne eivät vain omaan silmääni näytä hyvältä, ehkä siksi kun en ole tottunut, mutta jotenkin ne tuntuvat joko valuvan pitkin päätä tai olevan muuten vain rumasti. "Villein" juttu mitä olen keksinyt, on etummaisten hiusten palmikointi sivulle, jolloin hiuksia on edes vähän siedettävämpi pitää auki. Muutenkin tuntuu, että ne menevät saman tien takkuun - en ymmärrä, miten jotkut voivat olla koko päivän hiukset auki.
Jotain näille pitäisi keksiä, sillä tämä ryhdittömyys alkaa jo tympiä pahemman kerran. En hirveästi haluaisi leikata kun olen vihdoin, ensimmäistä kertaa elämässäni saanut vähän pidemmät hiukset. Toisaalta huvittaisi repäistä ja leikata vaikka polkkatukka, mutta se on tällaisella taipuisalla hiuslaadulla taas vähän hankalampi juttu... Ää!!
Miten te muut piristätte päätänne?