Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä miestä vaivaa?

Vierailija
09.04.2012 |

Joo olen ylipainoinen mutta aina sanonut että jokainen kantaa kilonsa itse. Nyt sai sit kauhean skitson ku löysi autosta välipalapatukka paketin. Että syön koko ajan vaan herkkuja. Ettei meidän suhde ainakaan parane sillä jos mä vaan lihon jne jne.

Lisäksi minulla on yksi lapsi edellisestä liitosta ja tämä hänen lapsensa jos kerran narahtaa että isompi teki sitä tai tätä hälle niin heti saadaan kauhea saarna siitä kuinka mun lapsi on ihan päässilmäinen ja kohelo ja ärsyttävä ja kiusaa pienempää tahallaan jne jne jne. Molemmat on jo koulussa mut 4 vuotta on ikäeroa. Lisäksi minä sorsin tätä nuorempaa koko ajan muka ja pidän tämän päässilmäisen lapsen puolta.

Omasta mielestäni lapset tappelee aina. Itse ainakin aina jotain kärhämää ollu sisarusten kanssa.

Viimeinen niitti oli lauantaina ku oltiin kaupungilla viettämässä aikaa ja ostettiin lapsille jotain pientä mitä ne halusi. No tämä nuorempi halusi 20e skeittilaudan. Sai sen.

Siinä mentiin linja-auto pysäkille odottamaan ja näytti ett 4 minuuttia linja-auton tuloon. Tänä aikana lapsi leikki laudalla. Kaatui ensimmäisen kerran. Lauta lähti omille teille mutta onneksi ei ollu vauhti laudalla paljoa eli ei aivan menny autotielle. Eikä onneksi tullu autojakaan juuri sillä minuutilla. Sit komensin oleen nätimmin ja varovaisempi. Ei menny ku hetki ku lauta sinkosi samallalailla mua kohti. Pysäytin sen, otin käteeni, kimmastuin että nyt minä pidän tätä kun ett osaa olla nätisti sillä ku kolmannella kerralla tuskin enää on hyvä tuuri matkassa. Mies alkoi huutaan mulle hulluna että annan nyt laudan lapselle takaisin nyt heti tai hän heittää mun laukun meneen tms. Yritin selittää että eikö näe vaaraa ja kuinka voi sattua erittäin pahasti. Hän vaan huusi mulle vaikka pysäkillä oli yksi vanha nainenkin. Annoinhan minä sen laudan takaisin ja hetken päästä linja-auto jo tulikin. Porasin hulluna tän jälkeen. Kotona hän sit oli sovittelevinaan: kun oli puhetta että lapsi kantaa tämän ostoksensa itse niin mä menen ottamaan sen siltä pois.

Justjoo. Kertokaa ny ihmeessä mikä miestä riivaa?

Olen monesti jo sanonu ett onko sillä joku uusi ja kauniimpi katsottuna ku noin on alkanut käyttäytymään mut ei ole kuulemma.

On aina ollut tuon omansa puolella ja itse yritän siinä tasapainoilla ett olisin mahdollisimman oikeudenmukainen. Mutta minkäs teet.

Tämä nuorempi on nykyään jo todella huonokäytöksinen. Ja mua oikeasti pelottaa missä mennään ku alkaa teini-ikä.

Mielestäni lapset on lapsia eikä kumpaakaan sovi milleen jalustalle nostaa.

Niin ja aina ku tämmöstä huutoa tms tulee mieheltä niin mietin millä saan itseltäni hengen pois. Mä en jaksa tuollaista vääryyttä.

Sitten vielä täytyy miettiä mitä mä siitä makeasta itselleni haen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ukkoa riivaa. Hyvältä ei kieltämättä kuulosta. Ehkä mulla on luetun ymmärtämisen vaikeutta, mut oletko siis tämän nuoremman lapsen biol. äiti?

Vierailija
2/3 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka miehen mielestä on aina vain sen "omansa" puolella

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset