Mitä hölmöä luulit tietokoneista,silloin kun eivät vielä olleet yleisiä
minä luulin,että jos tulee sähköpostia,kone antaa siitä jonkin merkkiäänen ja ihmettelin,kun niitä posteja täytyy sitten erikseen käydä katsomassa,kun ei edes tiedä,onko mitään tullut. :)
Kommentit (9)
Itseasiassa vieläkään en ymmärrä miten bitit voivat muuttua videoiksi, kuvaksi,,,,
Graphical user interfaceen niin sanoisin että monelta mammalta jäis AV:lla käynnit tekemättä jos koneen käyttöjärjestelmä olisi tekstipohjainen.
ajattelin, että ne varmaan saa tekemään kotityötkin.
Graphical user interfaceen niin sanoisin että monelta mammalta jäis AV:lla käynnit tekemättä jos koneen käyttöjärjestelmä olisi tekstipohjainen.
se tietokoneen "älyosa" on siellä, kunnes mulle sanottiin et se keskusyksikkö on siellä erillisessä laatikossa :)
ja ihmettelin, miten reikäkorteille voi muka tallentaa tietoa (en tosin ymmärrä vieläkään kunnolla).
että kun kirjoittaa tekstiä, välimerkin jälkeen teksti jatkuu ilman välilyöntiä.
olen kasvanut yhdessä tietokoneiden kanssa vaippaiästä asti. Ja olen syntynyt 70-luvulla joten monesta eri konemallista, ohjelmistosta ja käyttöjärjestelmästä on kertynyt kokemusta.