Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥ ♥ Truplat perjantai pvään ♥ ♥

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuokin lohdutti! Kieltämättä jollakin muulla alalla olo voisi olla mukavampi vaihtoehto;) Nyt mä olen sitten ruvennut miettimään mihin sitä menis valmistumisen jälkeen töihin... Tuo Marieelan ja Soffun synnytyssairaala kiinnostais eniten ja sinne menen keväällä II synnäriin. Täytyy toivoa, jos sieltä onnistus saamaan sijaisuuden. Äitipoli olis toinen vaihtoehto. Mulla on antejakso vuoden vaihteen jälkeen - se missä sen teen, ratkaisee varmaan paljon. 1½ viikon päästä on vielä LVO, siinähän nää harjoittelut olis:)

Aiotko sä tehdä enää ikinä sh:n hommia?

Vierailija
22/29 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axe on se nyt kumma :((( saiko se km sun kropan niin sekaisin sitten. pakko sen on nyt jo palautua että viimeistään ensi kierrosta sen plussan nappaat *koettaa tsempata* kyllä teille vauva suodaan ihan varmasti ja pian!

Mirulii mäkin just mietin että millanen se teidän talo on noin niinku tarkemmin. aika jännää varmaan kun se tuodaan, sit vielä ne viimeset hommat ja eiku muuttamaan!!! ihanaa.

Neidin mieskö se oli jo ens viikolla tulossa kotiin, onks se nyt sit kuukauden kerrallaan? aika kiva.

niin meidän tilanteesta, kopioin tähän mun keskiviikon sepustusta.. " nyt täytyy kysyä teiltä viisaammilta että mites ne äippärahat taas meneekään. onko se siis 80% normaalista palkasta vai mitä. me kun eilen ruvettiin pohtimaan että mites sitten rahallisesti pärjätään jos vaikka mies sattuu jäämään työttömäksi, silleen on aina pelko perseessä kun ei kummallakaan ole vakkariduunia. ja koska miehen pitäis se leipä kotiin tuoda jos mä oon äippärillä niin miten sitä sit pärjää jos käviskin huonosti. saaks sit jotain toimeentulotukea jos ollaan pelkästään äippärahalla.. että Nifkin sun mies haluu selkeesti pelata varman päälle ja sehän onkin hyvä juttu, säästy monelta stressiltä kun on vakkariduuni, voi nauttia raskaudesta ja äippälomasta ihan erilailla kun ei tarvii silleen murehtia rahasta.. ainoo vaan että se kyllä tajuttoman pitkältä ajalta odottaa.. keskustelu jäi eilen vähän kesken kun mä olin niin poikki ja vähän harmissani että tähänkö tää nyt taas tyssää just kun ollaan vihdoin päästy tähän pisteeseen, pitkän odotuksen jälkeen :/ mutta tottahan se on että kun on sitten vastuussa vielä siitä lapsesta niin pitäis pelata varman päälle ja ainakin ottaa asioista selvää etukäteen. mä oon vaan kuumeillu.. ja aatellu et aina sitä jotenkin pärjää. ja niin varmaan pärjääkin mut kuinka kiva se sit on kärvistellä joillain tuilla vauvan kanssa.. hankalia juttuja nää kun aina pitää miettii rahaa. että tuplaus on sit kuitenkin kysymysmerkillä, varsinkin kun ovis lähestyy.. turha siis mua piinailla ennenkun saadaan mietinnät päätökseen :) mut ihana kun ootte hengessä mukana, kiitos siitä kaikille!!!" tää keskustelu jatku sit riidaks asti ja jäi roikkumaan. kuitenkin musta tuntuu että tosiaan nyt on asiat jäissä tuplauksen suhteen joten se siitä tällä erää. en jaksa vatvoa..

Pikkujouluista vielä, mä voin leipoa tai tuoda jotain makeeta jos kerran useimmat meinas jotain suolaista tehdä. mut mikäs olis meidän menu? ja kertauksen vuoksi, ketä nyt olikaan tulossa... Marieela, minä, Miitsu ja Mirulii, Axe, Soffu..........?????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuun hulluks niitten kanssa ;D

Otolle kun vasta tehtiin kastraatio, en voi niitä päästää samaan häkkiin. Pikkasen oon niitä juoksuttanut yhdessä valvovan silmän alla!

Voe elämä - ne kirjaimellisesti hyppii seinille, kun eivät voi olla yhdessä. Etenkin Otto, joka siis on vapaana ja tietysti kuikuttaa tyttelin häkin ympärillä koko ajan! Välillä käy murisemassa mulle - osottaa mieltään, kun en päästä niitä yhteen.

Tyttö marsu on vallottanut mun sydämen täysin :D Se on tosi sulonen ja rohkea luonteeltaan! Laitoin sen häkkiin kahen saviruukun päälle lankun, joka toimii suojana ja pesänä. Mutta se käyttääkin sitä pomppu alustana - koko ajan ees taas - ylös ja alas. Ja kerran putos pää eellä ruukkuun, mun piti käydä se sieltä nostamassa.. Se on tosi villi ja energinen, ei näytä paljoo haittaavan vaikka meille on joutunu ;) Sylissä tykkää olla, nauttii rapsutuksesta - porkkanakin muuten maistu.

Eli meidän ilta on ollut pelkkää kuikutusta ja kosiskelua :I

Mieskin tosiaan on tän illan ollu tässä meillä - käytiin vähän ajelemassa.. Ja äsken se lähtikin jo ajelee kotia kohti (huomenna aamuun töihin).

Yritän tulla myöhemmin vielä lukemaan pinoa paremmin - nyt vasta silmäilin. Nyt tyttö hermostuu - kun haluaa iltapalaa ->

Vierailija
24/29 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut tulin vielä pari asiaa kommentoimaan.

Johelle: Edetkää rauhassa vaan. Ja on tosiaan hyvä miettiä asioita jo etukäteen, mutta ehkei kannata likaa miettiä ja murehtia. Mutta miehet on tarkkoja noissa raha-asioissa ja niille on tärkeetä tietää, että pärjätään tilanteessa kuin tilanteessa. Mikä on tietenkin hyvä. Mutta naisena sitä on joskus vaikea ymmärtää. Toivotaan, että mietittyänne asiaa tahoillanne, päädytte siihen tuplailuun. Säkin oot sitä niin kovin oottanut, että tuntuu epäreilulta kun nyt homma meneekin ihan uusiksi.

Axe: Olen pahoillani negasta. On se kumma, miten nuo kierrot on nyt menneet sekaisin. Toivotaan että ne pian palautuisi ennalleen jolloin raskautuminenkin olisi ehkä hukan helpompaa. Voimia kovasti lähetän sinne!

nekku:Kiva että marsut viihtyy hyvin yhdessä.

miitsulle jaksuja flunssan kourissa.

Siitä meidän talosta: Elikäs se on Avainkodin valmistalo. Kotiharju nimeltänsä. Puutalo 1 1/2 krs. Yläkertä jää meille itselle tehtäväksi. Alakerrassa on neliöitä 114 m2 ja yläkertaan tulee 50 m2. Että kyllähän siinä tilaa sitten riittää isommallekkin katraalle. Jos tarvista tulee ;) Väri on nimeltänsä Auer. Se on sellanen vaalea ehkä hiukan punertava muttei missään nimessä vaaleanpunainen. Vaikea selittää. Laittelen sitten kuvia ensi viikolla tonne postiin. Kolmisen viikkoa menee kasauksessa, jonka jälkeen päästään muuttamaan. Elikäs kiirusta pitelee nyt sitten tässä ennen joulua. Mutta on se ihana päästä muuttamaan ihan uuteen taloon. Missä kukaan ei oo istunut vessanpytyllä ennen mua. Eikä oo naulojen reikiä seinissä.

Jepulis, mutta nyt kutsuu unimatti niin kuin rakas lapseni aina nukkumattia kutsuu. Hyviä öitä kullat!

mirulii

Vierailija
25/29 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja valmispitsa uunissa lämpenee : )

Ihan poikki oon mutta Miruliille piti tulla kommentoimaan.

Me mietittiin tossa vuos sitte tota ihan samaa taloa. Ajateltiin rakentaa se tonne Vihti-Nummela akselille. Rahotuskuvio meni jäihin ni homma kaatui toistaseks siihen, mutta muutaman vuoden päästä yritetään laittaa taas homma uudelleen käyntiin. Ollaan ihan ihastuttu siihen taloon. Arvaas mikä olis aivan mahtavaa? Jos sitte joskus voitas tulla käymään siellä teillä miehen kans kattoo millanen se oikeesti sitten on. Tohon menee nyt aikaa ennen ku aletaan rakentaa, mutta olis kiva nähdä se talo oikeesti. Onko se yhtä ihana ku esittees?!!

Axelle jaksuja kovasti. Toivottavasti kierrot selkiintyy pian. Mä oon ollu tuolla Jorvis töissä. siinä äippäpolin yläkerras : ) Sais ultrat ilmaseks jos olis viä. Mut en oo...

Jes, Marieela ooksä nyt " nauttinut" sitä Lactophilusta jo? Olisko voinu hieman auttaa sun oloon vai olisko ihan väistymässä tuo paha olo jo?

Jep, mutta nyt tuli mies ja aletaan syämään!!

Hyvää yötä!

S 8+2

ps. niin leipoisinko mä sitten makeeta kun kerta suolasta on jo tulos vai tekisinkö vaikka salaatin ja ostan patonkeja?? Ihan kuinka vaan, mulla on perjantai vapaa : )

Vierailija
26/29 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekaksi, sori etten ole paljoa kirjoitellut, niin ohjelmarikasta lasten kans ettei oikein ole ehtinyt ku lukemaan. No, mies tosiaan tulee ensi keskiviikkona ja on kuukauden kotona, jospa silloin ehtisin paneutua paremmin Truplien jännittävään maailmaan.

NEKKU:

Voi kun toi marsujen toilailu kuullosti söpölle :D Kivaa kun viihtyvät!

JOHELLE:

Vai sullako tuplaus siirtyio hamaan tulevaisuuteen? Ties vaik päästäis tehtailee samaan aikaan ;) ( Jos meille lapsia enää tulee.. haluaisin pienen ikäeron myös seuraavien välille)

MARIEELA:

Voimia pahoinvoinnin kanssa!!

MIRULII:

me meinattiin ensin ostaa älvsby-talo, mutta kun sit löyty valmiina hieno talo niin ostettiinki se sitten.

OMA NAPA:

Tänään on menkkajomotellut jo kunnolla alaselkä ja maha; pian kurvaa ferrari varmaan :/

aamu alkoi tiskauksella,kaupunkiin menolla, kaupassa käynnillä jne. Oltiin päivä kaupungilla ja ostin mulle ja Nealle pipot: Mulla lukee siinä MUSEOKAMAA, Nealla että RIIVIÖ.

Sitten ilta menikin lasten kylvetys, syöttö ymjs rumbassa. Nyt molemmat nukkuu, mulla edessä siideri ja nautin omasta ajasta.

IHANAA.

vauva söi ennen nukahtamistaan 220ml! Toivottavasti ei ihan 3h:n sisällä herää sitten.

ostin luontaistuote kaupasta mamma-teetä maidontuotannon lisäämistä varten, jos tehoaisi. Vauva ku syö ihan mielettömästi. Luovutukseen vein maanantaina 0,5l enää ja huomiseksi olis taas 0,5l.

3 päivän aikana olen nukkun 8h.. yllättävän pirteä olo silti. Tuntuukin että kärsin jopa univaikeuksista, tosi vaikeaa saada unta vaikka väsyttäisi.

kilo oli taas aamulla pudonnut puntarin mukaan eilisestä :D

T:Neiti kera muksujen

Vierailija
27/29 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

töihin sitten raahauduin vaikkei ois huvittanu yhtään (koskapa) mutta moraali ei kuitenkaan antanu periksi et soitan työkaverin tekee mun vuoron. Mieskin sanoi että lusmuu sitten sen mahas kanssa ja mee nyt vielä.. :) flunssa jäi vissii tulo asteelle kun tukkosuus loppui kun päivällä söin yhen panadolin (siis nekin auttaa)

Mirulii: teillä tosissaan muutto alkaa lähestymään uhkaavasti :) ihanaa!! sitten saatkin järkätä trupla-tuparit meille niin Soffukin pääsee kattoo taloa ;)

Neiti: kuulostat reippaalta vaikka vähillä unilla menetkin, varmaan oot niin onnellinen kun mies tulee pian kotiin ettet unta kaipaakaan ennen sitä! :) tytöt siellä kasvaa huimaa vauhtia. pian jo isoja Neitejä!

Johelle: voi itku, toivottavasti pääsette pian sopuun ja tuplailemaan. Jospa se reissu vähän helpottais. Meillähän miehelle oli yks pointti siinä että sen vakuutusyhtiö korvaukset jatkuu valmistumiseen saakka =joulu 2006... sitten ei oo enää montaa kk mun äippälomaa jos se sattuukin olemaan työtön, niin mä voin mennä töihin. Joten periaatteessa ei menis kauheen tiukille. Ainoo vaan ettei mul oo työpaikkaa kun tää on määräaikainen jos ei pomo jatka sopimusta " yli äippärin" =turha luulo. No sen ajan murheita sitten, onneksi mies sentään pääs yli pinttymästä et ei selvitä vaikka varmaan meillä käydään mun äitiysloman aikana monet riidat rahasta. mutta sitä en jaksa murehtia. Tästä vaan huomaa että miehet aina ajattelee ensin rahaa ja mukavaa elämää, sitten vasta muuta...

Soffu: se salaatti kuulostais tosi hyvälle... tarjoiluix sinne pikkujouluihin. Mä treenaan vaikka sitä pätkiskakkua... toivotaan että vaan säilyy matkalla ehjänä ja kukaan ei varasta sitä autosta kun käydään shoppailemassa!!

Nekku: onnea onnelliselle pariskunnalle siellä, toivottavasti neiti ja herra pääsevät pian toistensa seuraan niin herran ei tartte kauaa sulle murjottaa :)

nyt sitten toivottelen hyvät yöt jos joku sattuu valvomaan ja jatkan tätä " ihanan" pikkujoulukansan kyttäämistä... :(

vitsit mikä ihana ammatti... miten voi olla etten keksi mitä muuta haluisin tehdä????? toivottavasti kaikki menee hyvin niin saan ens keväänä breikkiä tähän....

Vierailija
28/29 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axe! Iso hali ja suuret pahoittelut. Mutta nyt katse kohti seuraavaa kiertoa, eikö niin! Kyllä se plussa sulle ihan varmasti vielä suodaan!

Johelle! Eikös se oo just niin, että ä-päiväraha lasketaan viimisistä 42 työviikon keskiarvosta eli siitä se 80%.Luulisin, että jonkinlaista tukea voi saada, jos tilanne menee kovin huonoks. Kummasti sitä vaan aina ne ratkaisut löytyy vaikka välillä tuntuu, ettei mitenkään vois pärjätä. Varmasti näin käy teillekkin! Ja jos on lainoja niin ainahan voi pyytää pankista lainanmaksuista paussia ja hoidella kriittisimmän ajan vain korkoja.

Nekku! Voi noita sun ihania marsuja! Mutta mitä voi muutakaan odottaa, kun teidän kotona tuo rakkaus niin selvästi kukkii koko ajan! =)

Miruliin talosta oli ihana lukea. Voi miten mäkin unelmoin talosta jossa oisin eka asukas eikä tarvispaikkailla muitten jälkiä.. No unelmaksi jää!

Mutta nyt siis hyvää yötä!

Vierailija
29/29 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ees osaa sanoa kuin pahoillani oon sun puolesta. Km tais sekoittaa kierron ihan tosissaan. mutta ilman tätiä on sitä toivoa vaikka odottavan aika on niiiin pitkä :( jaksuja sinne!!

Toivottavasti jaksaisit tulla pikkujouluihin vaikka ymmärrän kyllä jos et halua. Ois vaan niin kauheen ihana nähdä suakin siellä!!