Ketä EIVÄT virpojat ärsytä?
Minua eivät ärsytä.
Minusta tässä maailmassa on paljon pahempiakin asioita kuin pienet virpojatytöt ja -pojat kerran vuodessa.
Omanikin lähtevät huomenna virpomaan ja toivottavasti te virpomisesta ärsyyntyvät aikuiset osaatte kohteliaasti kieltäytyä virpomisesta kun lapseni kohteliaasti kysyvät lupaa virpomiseen..
Kommentit (56)
örveltämässä vappuna kännissä kaupungin kaduilla. t.Maiju
jos joku virpojalapsikin ärsyttää...TERVETULOA VAAN MEILLE KAIKKI VIRPOJAT!
eikä vähävaraisen taloutta kaada virpojille varatut makeiset (ostin tänään Lidlistä neljän euron kilohintaan pikkutarjottavaa, sellasia minipusseja parikymmentä kappaletta, olisko kolme euroa multa vienyt). Omien lasten kanssa on kerätty viikko sitten pajunoksia, jotka jo kauniisti pukkaa lehtiä, ollaan koristeltu ne nätisti ja huomenna menevät virpomaan trulliasuissa. Yllättyisin jos joku pistää pahakseen! Ymmärrän, jos oven jättää avaamatta; siitä ei paha mieli tule kenellekään.
Ei haittaisi, vaikka kävisivät. Asumme tällä hetkellä opiskelija-asuntolassa eikä täällä koskaan kukaan ole käynyt:/
Jos tulevat niin aikaisin, että olen vielä yöpuvussa, niin en avaa, mutta en ota stressiä.
Mukavahan niitä varovaisia pieniä naamoja on katsella.
Se on harmittanut, kun ei virpojia ole tullutkaan vaikka on varautunut.
En oo kyllä livenä ikinä kenenkään valittavan. Ihme porukkaa täälä.
Meillä vaan käy harmillisen vähän virpojia, viime vuonna vain yhdet. Enemmänkin saisi tulla...
ostin 10 pääsiäismunaa ja läjän muita karkkeja. Toivottavasti tulee edes ne 10 virpojaa. Viime vuonna kävi vain kaksi porukkaa ja omat lapset + heidän kaverit.
Tykkään perinteistä.
että tulevat meillekin virpomaan.
olen ostanut heitä varten paljon yllätysmunia
tervetuloa
Olen varannut laatikollisen suklaamunia heitä varten. Tervetuloa
Espoo Viheri
Meillä on paljon namia odottamassa.
Oma tenava on jo 19-vuotias.
kun nyt tässä olen huomannut että ihmisillä suurella osalla on jotain tätä vastaan! En tosiaankaan tiennyt että tälläistä on, luulin että lähes kaikki ainakin lapsiperheet siitä tykkää.
Minua eivät todellakaan ärsytä, hieno perinne. Toki ahneus voi ärsyttää, mutta en tiedä että kuinka suuri osa näistä virpojista kuvittelee muka todella tulevansa miljonäärinä takaisin..
ja todella ihanaa kun huomaa, että lapset ovat nähneet vaivaa ja ovat niiin innoissaan. :)
Meillä on koira pihassa, lapset eivät uskalla sen takia pihaan, joten ei ole ongelmia virpojien kanssa.
tuo virpominen. Yritetään sietää toisiamme.
Mä olen jo ennen lapsiakin tykännyt. Meillä in varattu karkkia ja omatkin on lähdössä virpomaan. Paikat on sovittu. Lapset in niin suloisia kun niitä jännittää.
Ensi lauantaina taas pikku trullit nököttävät oven takana :D
Olen varannut pääsiäispatukoita palkaksi, toivottavasti kävisi edes yksi porukka!