Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kuukautiseni eivät tule?

Vierailija
31.03.2012 |

Oon vielä nuori 160cm, 50-53kg eli kait ihan normaaleissa mitoissakin. Stressiäkään ei nykysin enää oo pahemmin, mitä nyt ollaan riidelty tässä yhen kaverin kanssa koko tämä kuukausi ja se on aiheuttanu mulle ihan mielettömästi pahaa mieltä! Mut mulle aina välillä käy noin et esim. kuukautisten väliin tulee jotain välivuotoja. En tiedä onko sit kyse normaalista ilmiöstä kuten sellaisesta kuin ovulaatio? Enkä tiedä edes mitä ovulaatio merkitsee kai se on joku naisen parhain hetki tulla vaan raskaaks mut muuta mä en tiedä mikä se on eikä mulle oo ikinä kerrottu mistään ovulaatiosta jne... mut tuota, esim. helmikuun loppupuolella mulla oli ihan normaalit menkat. Mut sit maaliskuun alkupuolella tuli vähän verta, ei niin paljon et sidettä ois tarvinnu laittaa, mut siellä mukana irtos niinku munasoluu ja olin ihan et häh, koska justhan mulla oli menkat ja sen kypsymättömän munasolun ois pitäny irrota niitten mukana eiks je???? joten onko tää nyt ihan normaalia. Ennen mulla alko menkat aina 25pvä nyt eletään 31pvä eivätkä ole tulleet nyt ollenkaan... Et maaliskuun alkupuolella oli semmoset minimenkat ja alavatsa vähän kipeä, nyt eilen mulla oli semmosta kipuu vatsassa kuin et ne menkat ois tulossa, mut en tiedä sit onko... Ja oon ehkä laihtunu vähän, suru on kuluttanu kiloja kun farkut meinaa olla vähän löysät mulle. Emmä tiedä mitä tässä pitäis ajatella. Toisinaan välivuodoissa se veri on mustaa tai tulee sellasta ruskeeta paksua mömmöä. Sit on kanssa inhottavaa kun toisinaan mun pikkarit likaantuu keltasesta nesteestä tai sellasesta kellertävästä, on niinku valkostaki, varmaan kyse valkovuodoista tai sit sitä likaavaa nestettä tulee kiihottuessani............. VÄHÄN SEKAVA VIESTI JOO, MUT KOITTAKAA KUITENKI AUTTAA. Ps. Hiukset ohentunu kyllä, ihan mustat silmänaluset ollu ties kuinka pitkään

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi