Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko liian vanha tekemään kolmatta lasta? 35v.

Vierailija
31.03.2012 |

2 lasta jo on ja vielä kolmannesta haaveilen, mutta olenkohan jo liian vanha? Olisin siis ainakin 36 kun lapsi syntyisi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli vähän ylläritapaus, mutten tuntenut itseäni liian vanhaksi. Oli enemmänkin rauhallinen olo, kaikki meni jo rutiinilla, jotenkin nautti vauvasta enemmän kuin muiden lasten kohdalla. Ja nyt tuntuu että lapsiluku oikeati täynnä, sekin on ihana tunne.

Vierailija
2/10 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntuu vanhalta niin olet liian vanha!

Jos ei tunnu vanhalta niin et ole!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuntenut itseäni lainkaan vanhaksi, mutta toisaalta elämäni oli huoletonta siihen asti. Ehkä kaksi lasta tekee väsyneemmäksi. Iän puolesta et tietenkään ole.

Vierailija
4/10 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vielä siinä istut?

Vierailija
5/10 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmatta. Olin 35 v (melkein 36 v), kun sain kolmannen lapsemme, kuopuksemme. Kuopuksen vauva-aikana vielä harkitsin josko neljäskin tulisi yrittäen max 37 vuotiaana, mutta päädyin siihen, että lapset riittävät.

Samaan aikaan näin, kun ystäväni sai kolmannen 39 vuotiaana. Hänen raskautensa oli raskas, vaikka terveen lapsen saikin. Hän alkoi yrittämään lasta, kun sai tietää, että minä odotin, siitäkin huolimatta että ei ollut hyvässä fyysisessä kunnossa ikäisekseen. Lääkäri oli kuitenkin sanonut, että voi yrittää, jos kovasti lasta haluaa. Olen ihmetellyt monta kertaa hänen motiivejaan. Miksi kilpailla lasten määrällä tai kadehtia toisen lapsia?

Olen 40 v ja päätökseni on pitänyt. Mies olisi ollut valmis neljänteenkin, mutta ymmärsi yhtä hyvin, että kolmekin on hyvä.

Tulin raskaaksi ekasta yrityskierrosta. Raskaus sujui hyvin. Kolmessa kasvavassa lapsessa on aika paljon huolehtimista, varsinkin, kun kasvavat isommiksi. Ajattelen, että on isompien lastemme etu, että enempää ei meille synny. Riskitkin ovat iänmyötä lisääntyneet.

Vierailija
6/10 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmatta. Olin 35 v (melkein 36 v), kun sain kolmannen lapsemme, kuopuksemme. Kuopuksen vauva-aikana vielä harkitsin josko neljäskin tulisi yrittäen max 37 vuotiaana, mutta päädyin siihen, että lapset riittävät.

Samaan aikaan näin, kun ystäväni sai kolmannen 39 vuotiaana. Hänen raskautensa oli raskas, vaikka terveen lapsen saikin. Hän alkoi yrittämään lasta, kun sai tietää, että minä odotin, siitäkin huolimatta että ei ollut hyvässä fyysisessä kunnossa ikäisekseen. Lääkäri oli kuitenkin sanonut, että voi yrittää, jos kovasti lasta haluaa. Olen ihmetellyt monta kertaa hänen motiivejaan. Miksi kilpailla lasten määrällä tai kadehtia toisen lapsia?

Olen 40 v ja päätökseni on pitänyt. Mies olisi ollut valmis neljänteenkin, mutta ymmärsi yhtä hyvin, että kolmekin on hyvä.

Tulin raskaaksi ekasta yrityskierrosta. Raskaus sujui hyvin. Kolmessa kasvavassa lapsessa on aika paljon huolehtimista, varsinkin, kun kasvavat isommiksi. Ajattelen, että on isompien lastemme etu, että enempää ei meille synny. Riskitkin ovat iänmyötä lisääntyneet.

sun raskautesi kanssa, korkeintaan sun raskautesi sai havahtumaan siihen tosiasiaan että jos vielä lapsen haluaa on se tehtävä pian. Ja sä sitten kuvittelet että muut tekee lapsia vain koska ovat sulle kateellisia. Ehkä se oletkin sinä joka olet kateellinen kun et enää 40v. uskaltanut lasta tehdä kuten kaverisi?

Vierailija
7/10 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on jo KAKSI tenavaa. Se riittää tässä ylikansoitetussa maailmassa. Täällä tietty lisääntymiskone-mammat sanoo, että siitä vaan. Tämän sivuston eukot ovat kiinnostuneita vain lisääntymisestä. Auta armias!

Vierailija
8/10 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämäkin itsekäs syy yrittää raskautta. Toki parempi heti kuin hetkenkin myöhemmin. Kävi sentään lääkärintarkastuksesssa ennenkuin yritti. Kertoi silloin vasta, kun vauva oli sylissä ja oli valvonut monta yötä vauvansa kanssa...

6.

Vierailija
9/10 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut kummallakaan kerralla itseni mielestä liian vanha.

Vierailija
10/10 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse odotan kolmatta, sen syntyessä olen 35. Mummoni sai kuopuksensa 41v., anoppini 38v, tätini 37v...jne. Kiinteistö-Kaisa odottaa kolmasta 44v :D

Muutamat ystäväni saivat esikoisensa vasta 34v. Ei se nyt kuitenkaan katso ikää, jos vauvakuume iskee. Toki pitää muistaa, ettei lapsiakaan aina saa, vaikka haluaisi. Ja toki ikä lisää riskejä keskenmenoon ja kehityshäiriöihin, mutta ihan todennäköistä on saada vauva vielä 36v :) Mieluummin kannattaa miettiä elämää muuten, että onko lapsen hyvä syntyä elämäntilanteeseesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi