Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko Chantin korut aitoja? Uskaltaako tilata?

Vierailija
31.03.2012 |

Miten voi olla niin paljon halvempia timanttikoruja kuin muualla? Voivatko ne olla laadukkaita ja aitoja?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/21 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin kanssa kihlasormuksen tuolta vuosi sitten. Mulla tuli kyllä tosi nopeasti kirjattuna kirjeenä, oisko mennyt viikon verran tilisiirrosta. Ajattelin tilata kanssa vihkisormuksen tuolta, mutta käyn sitä ennen arvioituttamassa tuon vihkisormuksen, ennen kun laitan yli tonnia sormukseen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilattiin sieltä pari kaulakorua, ei ole tullut vaikka ollaan odotettu 2kk ja ollaan maksettu ne. Sähköpostia myös lähetettiin, vastausta ei ole tullut.

Vierailija
4/21 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, älä tilaa! "Miten voi olla niin paljon halvempia timanttikoruja kuin muualla?" tuon kysymyksen pitäisi jo herättää ja varottaa! 

Vierailija
5/21 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin sieltä viime vuonna kihlasormukset, tuli sitä mitä pitikin (valkokultaa - asia tarkastettiin paikallisessa kultasepänliikkeessä) puolet halvemmalla mitä Suomesta. Toimitus kesti vajaa 2 viikkoa. Jouduin vielä vaihtamaan oman sormukseni pienempään kokoon ja vaihto onnistui ok. Eli positiivisia kokemuksia täällä Chantista!

Vierailija
6/21 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin mun vihkisormuksen sieltä, skeptisenä koska kans ajattelin miten voi olla niin paljon halvempia. Kun sain sen niin vein sen kultasepälle arvioitavaks ja se oli todella n. 200 e kalliimpi kultasepän mukaan, mitä olin siitä maksanu. Eli tein hyvät kaupat ja sain kauniin sormuksen. Toimitus kesti mutta tuli just se minkä olin halunnukin.

Vierailija
7/21 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistähän ne timantit tulee?

Vierailija
8/21 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tilannu sekä kihla että vihkisormuksen tuolta ja tuli mitä piti, arvioituttamassa en ole käyny, mutta 3 vuotta kihla ollu mukana ja vuoden vihkisormus ja ehjiä ja siistejä on

Vierailija
9/21 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään uusia kokemuksia Chantista?

Kiitos

Vierailija
10/21 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan suosittele! Tilasin "mittatilauksena" 2 rannekorua joita ensin odotin saapuvaksi 2 kuukautta (tosin se oli jo tiedossa, pitkät toimitusajat). 

Yllätys ei kuitenkaan ollut mieluinen kun postitse kirjekuoreen pakatut korut olivat todella huonolaatuisia, pieniä ja kaikki kultaosat mahdollisimman halvalla tehtyjä (ohuita). Lisäksi kaiverrukset eivät olleet todellakaan mitä piti: tekstit olivat aivan jotain muuta kuin olin pyytänyt. 

No, laitoin asiakaspalveluun viestiä suomeksi koska oletin että kun sivusto on suomeksi, osaisivat suomea. Huonolla englannilla vastattiin vasta 2 päivän päästä: "Speak english". Kirjoitettuani saman viestin englanniksi, minulle vastattiin että voin lähettää korut takaisin niin tekevät uudet tilalle. 

Postitin korut omalla kustannuksellani takaisin Tanskaan ja odotin toiset 2 kuukautta jonka jälkeen kuulin että tilaukseni on peruttu kokonaan... Laskua eivät kuitenkaan muistaneet perua vaan Klarna karhuaa saataviaan koruista jotka oli PALAUTETTU aikoja sitten.

Nyt lähetin viestiä asiakaspalveluun, saa nähdä mitä keksivät tällä kertaa... 

Todella stressaavaa. En suosittele ellei halua välttämättä ongelmia. Onneksi en sentään maksanut verkkopankilla / tilisiirrolla en varmaan saisi rahoja takaisin senkään vertaa.

Vierailija
11/21 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/21 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihan Tillanderilla kävin arvioimassa, ja valkokultasormus olikin hopeaseosta. Minä tyhmä en ymmärrä metalleista mitään.

Vierailija
13/21 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tilannut tuolta useaan eri otteeseen hopeakoruja, toimitus ollut aina nopea ja koruihin olen ollut erittäin tyytyväinen. Palautukset sujuneet omalla kohdallani aina ogelmitta. 

Vierailija
14/21 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tilattiin kihlasormukset sieltä, kaikki sujui hyvin. Käytin oman sormukseni kultasepällä suomessa kun etsin vihkisormusta ja mittasi tuon kihlasormukseni. Selvisi että se on erikokoinen toisesta päästä, leveämpi. Ei ihme että tuntui oudolta sormessa.

Vierailija
15/21 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tilannut tuolta useaan eri otteeseen hopeakoruja, toimitus ollut aina nopea ja koruihin olen ollut erittäin tyytyväinen. Palautukset sujuneet omalla kohdallani aina ogelmitta. 

Ja kuinkahan paljon niitä palautuksia yhden asiakkaan kohdalle osuukaan tuossa firmassa? :D

Vierailija
16/21 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistähän ne timantit ja kulta ovat peräisin? Ettei vaan halpuus tarkoittaisi että lapsityövoimaa ollut kaivoksessa...

Vierailija
17/21 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun jaksaisi kiinnostaa.. Edes vähän. Mutta ei, ei kiinnosta.

Vierailija
18/21 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuo.

Vierailija
19/21 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maasta.

Vierailija
20/21 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nuo edes näytä olevan halvempia, jos 0,30 ct H SI timantilla 14k kultaa solitaire sormus maksaa 1387e, kun saman saa Suomessa 1055e, kunhan osaa katsoa muualtakin kuin suurimmista ketjuista, jotka velottavat ylihintaa kaikesta.