Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä ja kaverilla ärsyttäviä tapoja

Vierailija
31.03.2012 |

Jos mä soitan johonkin, niin kumpikin kysyy "mihin sä soitit?". No mitä helvettiä se muille kuuluu, mihin soittelen?

Ja jos jotain on sanottu lehdessä/tv:ssä, niin se on sitten totuus. Esim. säätiedotus on luvannut pakkasta -10 ja katson mittaria ja se näyttää nollaa. Mies sanoo "mutta säätiedotuksessa sanottiin -10!". Eli se on totuus, ei se, mitä mittari näyttää.

Äsken juttelin kaverin kanssa ja sanoin, että kaupoista on munat loppu. Ja hän: "lehdessä sanottiin, ettei tule munapulaa". Mutta kun todellisuudessa on munapula vaikka lehti muuta väittäisi.

ARGH!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuotahan kutsutaan keskusteluksi.

Vierailija
2/4 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuotahan kutsutaan keskusteluksi.

en jaksanut kirjoittaa koko dialogia, mutta samat vuorosanat toistuvat useaan otteeseen, siis minä kerron mikä on vallitseva fakta ja toinen siteeraa toistuvasti mitä mediassa on asiasta ollut, ikään kuin se olisi fakta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosi epäkohteliasta ja huonoa käytöstä soitella puheluita muille ihmisille toisten kuullen ja läsnäollessa sanomatta edes, mihin soittaa ja miksi. Silloin kun oot jonkun kanssa, sun on tarkoitus olla sen kanssa, eikä soitella sinne tänne - paitsi jos sillä soittelulla on joku yhteistä hyvää edistävä tai muuten äärimmäisen tärkeä tarkoitus.

Ja sä näytät olevan täysin kyvytön ymmärtämään, että sun henkilökohtainen kokemuksesi lähikaupan munatilanteesta ei ehkä ole mikään koko maakunnan laajuinen fakta asiaintilasta. Asioita voi katsoa monelta kantilta, eikä sun näkemyksesi mitenkään ole ainoa oikea.

Vierailija
4/4 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheltä "kuka soitti?". Se tuntuu välillä tunkeilevalta, mutta onhan mulla oikeus tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän