Unholaan jääneitä tv-sarjoja?
Onko joitain nostalgisia tv-ohjelmia, joita olette joskus muinoin seuranneet? -Mitä?
Itse muistan ainakin nuoruudestani Klaani-nimisen nuorten sarjan, Sunset beach, Auringon polttamat, Muotitalo, Tuhkimotarina...
Unholaan meinannut jäädä myös Serranon perhe + se 17-vuotias Katalina, joka haaveili silikoneista.
- Mikäs sen sarjan nimi nyt olikaan?
Kertokaahan omia suosikkejanne vuosien takaa!
Kommentit (446)
Megavisa
Ruutuässä
Thilia thalia thallallaa
Napakymppi
Tuttu juttu
Leikin varjolla
Talonpojan ralli
[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 11:19"]Ei mitään hajua minkä niminen oli, mutta varmaan 80-luvulla jossakin sarjassa oli (saaressa?)talo missä taisi asua hieman erikoinen nainen yksinään. Hänellä oli paljon nukkeja jotka jollakin tavalla elivät. Silmät liikkuivat tms. Varmaan olen salaa ovenraosta lapsena katsellut, ei paljon muistikuvia, mutta kyllä karmi. Olisi kiva nähdä mitä tunteita nyt herättäisi. Hohhoijakkaa varmaan.
[/quote]
Hiidenvirta! Olin silloin ehkä 10v ja ohjelma oli mittapuullani rajua kauhua. Joku vuosi sitten katsoin sitä uudelleen, oisko tullut fst:ltä ja ei se enää niin jännä ollut kuin silloin joskus :)
Kesäisin tuli robin hood joskus 80-luvulla.
Se tunnari oli musta aivan mahtava ja marion neidon hiuksia ihailin.
Blondi tuli taloon oli paras silloin joskus, vaikka sen pikkutytön näyttelijä oli hölmöine tekonauruineen aika huono jopa lapsinäyttelijäksi.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 23:49"]
Adrian Molen salainen päiväkirja
[/quote] Vitsit, muistan tykänneeni noista kirjoina joissa suomennettu Hadrianus :D Sarjaa en muista katsoneeni
Eikä, mäkin muistan tuon Aikavarkaan nyt kun googlettelin. Olin unohtanut kokonaan :)
Schimanski
sori jos jo mainittu... se pääosanesittäjämies Götz George vois nyt näin nelikymppisenä olla uuh, hottis
Mikäs oli sen sarjan nimi joka tuli vissiin subilta ja kertoi kampaamomaailmasta?
Muistaakohan kukaan mikä sarja tämä olisi:
Tuli joskus ysärillä muistaakseni ja Nelonen oli kanava. Siinä oli joku ukkeli, joka kuolee, mut Pyhä Pietari tms. määrää sen sit takas maan päälle ja sen pitäs sit estää ihmisten kuolemat. Eli se saa tietää, et se KerttuIrmeli kuolee X päivänä jäätyään auton alle ja toin hepun pitää sitten kaikin mahollisin tavoin estää tapahtuma :D Olisko Toinen mahdollisuus tms.?
Nurses (tms. kertoi Miamilaisesta sairaalasta ja heidän henkilökunnastaan. Yksi lääkäreistä oli sellainen hottis latino mies).
Kenny Everett Show
Pähkinänsärkijät
Hiidenvirta, Taiteilijan tytär, Falcon Crest, Pitsiä ja timantteja, Colbyt, Safiiri ja teräs, Taistelupari, Paluu Eedeniin, Hämärän rajamailla, Enkeli maantiellä, Columbo, Kate & Allie, Älyvapaa palokunta, Soitinmenot.
Tykkäsin hurjasti sarjasta Pony Express (?), villilänsi ja söpöjä lähettipoikia hevosten selässä. :)
Muistaako kukaan / katsoitteko sellasta Ruotsalaista Tukholmaan sijoittuvaa draamaa. Taisi olla suom. nimeltään Stadi?
LA Law, thirtysomething (kolkyt ja risat), tuli nykyiseltä kolmoselta peräkkäin oliko torstai-iltaisin.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 23:04"]
Twin peaks
[/quote]
Tuskin voi sanoa kovin unholaan jääneeksi - vähän väliähän tuota uusitaan. Sarja saa koko ajan uusia faneja ja faniyhteisö elää vahvasti festareita sun muuta järjestellen. Sarjasta tuli juuri kuluneeksi se 25 vuotta (Laura Palmer sanoi I'll see you again in 25 years), ja ihan näillä näppäimillä siitä julkaistaan Blu Ray versio, johon on ilmeisesti kuvattu lisää materiaalia.
Tai no, jos se nyt teiltä muilta onkin jäänyt sinne 90-luvun alkuun, niin minä ainakaan en ole unohtanut :D