Unholaan jääneitä tv-sarjoja?
Onko joitain nostalgisia tv-ohjelmia, joita olette joskus muinoin seuranneet? -Mitä?
Itse muistan ainakin nuoruudestani Klaani-nimisen nuorten sarjan, Sunset beach, Auringon polttamat, Muotitalo, Tuhkimotarina...
Unholaan meinannut jäädä myös Serranon perhe + se 17-vuotias Katalina, joka haaveili silikoneista.
- Mikäs sen sarjan nimi nyt olikaan?
Kertokaahan omia suosikkejanne vuosien takaa!
Kommentit (446)
Moro vaan kaikille vanhojen TV-sarjojen ystäville. Minulla on säilynyt muistikirjojoja 60-luvun lopusta ja 70-luvun alusta. Olen merkinyyt niihin kaikkien niiden TV-sarjojen nimet, joita tuolloin katsoin. Lisäksi sarjen alkuperäiset nimet ja keitä näyttelijöitä niiden pääosissa oli sekä jaksot ja niiden esittämispäivät. Tässä 2010-luvulta alkaen olen keräillyt näitä lapsuuden ja nuoruuden sarjafilmejä DVD:inä. Löysin Saksasta hyvän firman, joka hankkii minulle niitä kaikkialta maailmasta. Juuri tällä viikolla minulle tuli Zorro (pääosassa Guy Williams). Aiemmin tänä vuonna Virginialainen, Takaa-ajettu. Paul Temple.Kaikkiaan olen hankkinut kyseisen firman kautta jo noin 30 käydellistä DVD-boksia erilaisia sarjafilmejä em. aikakaudelta. Niiden parissa on kiva kokea nostalgisia tunnelmia menneiltä vuosikymmeniltä, ajalta jolloin telkkarista tuli kunnon katsottavaa (henkilökohtainen mielipiteeni). Terv. Jussi
Korjaus edelliseen: ei 30 käydellistä vaan - 30 täydellistä
Mikå oli lady Manhattan sarjan alkuperäinen nimi englanniksi?
Vierailija kirjoitti:
Nää on nyt jo kaikki täällä mainittu mutta omia suosikkeja oli ainakin:
Marienhof
Ally McBeal
Melrose place
Beverly hills
Hälytys 911 ( oli penskana hirvittävän jännittävä!)
Oz
Siskoni on noita
Puhtaat valkeat lakanat
Ruusun aika
Hynttyyt yhteen
Roswell
Teho-osasto
Varustamo
Lemmenlaiva
Käytäväpeliä (??!)
X-files
Jyrki
Seitsemäs taivas
Tohtori tuli kaupunkiin
( ja kauniit ja rohkeat sillon 90-luvun alussa...)
Oivoi noita aikoja :D
Oliko se kuuma piiri missä oli se koira?
Kuumassa piirissä ei tainnut olla koiraa, mutta Koira haudattuna-sarjassa oli buldoggi (Jake and the fatman).
Haikailen mm. näiden sarjojen perään:
-Pony Express
-Tuoksun taikaa
-Lemmenlaiva
-Siskoni on noita
-Dallas
-Dynastia
-Nuori Indiana Jones
Puqwall. Tulee nimestä Peter Unwin George Wall. Käsittämätöntä muistaa tämä vielä 42-vuotiaana. :D