Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unholaan jääneitä tv-sarjoja?

Vierailija
16.05.2013 |

Onko joitain nostalgisia tv-ohjelmia, joita olette joskus muinoin seuranneet? -Mitä?

Itse muistan ainakin nuoruudestani Klaani-nimisen nuorten sarjan, Sunset beach, Auringon polttamat, Muotitalo, Tuhkimotarina...

Unholaan meinannut jäädä myös Serranon perhe + se 17-vuotias Katalina, joka haaveili silikoneista.

- Mikäs sen sarjan nimi nyt olikaan?

Kertokaahan omia suosikkejanne vuosien takaa!

Kommentit (446)

Vierailija
101/446 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

qantum leap/aikahyppy tai sinnepäin

Vierailija
102/446 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 01:15"]

Mummo!!!! Muistaako kukaan? Mua pelottikin se mummo.

[/quote]

Tottahan toki. Olen Anja Räsästä viime vuosina nähnyt työni puolesta useammankin kerran. Nykyäänhän hän on oikeastikin mummoiässä, kun Mummon aikaan hän oli vasta keski-ikäinen. Mummohan siis edelsi Kyllä isä osaa sarjaa, jossa hän myös samaisessa mummon roolissa esiintyi, siis kyseisen sarjan jatko-osissa. 

Minä muuten olin vuosikaudet siinä uskossa, että Aimo Räsänen (Uuden päivän Otso Karhu) on Anja Räsäsen poika. En siis ollut moista mistään koskaan kuullut, vaan minusta olivat kovin saman näköisiä ja molemmat tamperelaisia näyttelijöitä ja iänkin puolesta olisi natsannut. Joskus pari vuotta sitten googlettelin asiaa, enkä heille mitään yhteyttä löytänyt ja ihan eri puolilta Suomea olivat kotoisinkin. Anja Hiitolasta Laatokan Karjalasta ja Aimo Vehmersalmelta Pohjois-Savosta. Aino siis on todennäköisesti tullut evakkona Pohjois-Satakuntaan, jonne hiitolalaiset evakot asutettiin. Tokihan hän on voinut myöhemmin Vehmersalmellekin muuttaa, mutta jos hän Aimolle sukua olisi, niin olisihan se molempien wikipediatiedoissa mainittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/446 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 04:16"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 01:15"]

Mummo!!!! Muistaako kukaan? Mua pelottikin se mummo.

[/quote]

Tottahan toki. Olen Anja Räsästä viime vuosina nähnyt työni puolesta useammankin kerran. Nykyäänhän hän on oikeastikin mummoiässä, kun Mummon aikaan hän oli vasta keski-ikäinen. Mummohan siis edelsi Kyllä isä osaa sarjaa, jossa hän myös samaisessa mummon roolissa esiintyi, siis kyseisen sarjan jatko-osissa. 

Minä muuten olin vuosikaudet siinä uskossa, että Aimo Räsänen (Uuden päivän Otso Karhu) on Anja Räsäsen poika. En siis ollut moista mistään koskaan kuullut, vaan minusta olivat kovin saman näköisiä ja molemmat tamperelaisia näyttelijöitä ja iänkin puolesta olisi natsannut. Joskus pari vuotta sitten googlettelin asiaa, enkä heille mitään yhteyttä löytänyt ja ihan eri puolilta Suomea olivat kotoisinkin. Anja Hiitolasta Laatokan Karjalasta ja Aimo Vehmersalmelta Pohjois-Savosta. Aino siis on todennäköisesti tullut evakkona Pohjois-Satakuntaan, jonne hiitolalaiset evakot asutettiin. Tokihan hän on voinut myöhemmin Vehmersalmellekin muuttaa, mutta jos hän Aimolle sukua olisi, niin olisihan se molempien wikipediatiedoissa mainittu.

[/quote]

Heh, tais mennä Anja ja Aimo sekasin tuossa boldatussa :) Siis tietenkin Anjaa tuossa kohtaa tarkoitin.

Vierailija
104/446 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buffyn spin-off-sarja Angel oli myös aika hyvä, lähinnä varmaan David Boreanazin takia.

Vierailija
105/446 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gladiaattorit

Speden spelit

China Beach

Body & Soul (Kristin Scott-Thomas esitti nunnaa)

Vierailija
106/446 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adrian Molen salainen päiväkirja

Vierailija
107/446 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murphy Brown

Cybill

Vierailija
108/446 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasmasiini tuli mieleen, on varmaan jo mainittu

Vierailija
109/446 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 19:17"]

2000-luvun puolivälin tienoilla näytettiin muistaakseni subilla saksalaista sarjaa 112 - Hengenpelastajat. Rakastin sitä sarjaa!

[/quote]

Luulin että olen nähnyt vain unta, mutta tollanen sarja on sitten oikeasti ollut olemassa :D

Vierailija
110/446 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään bussilla

Maanalainen armeija iskee jälleen

Pala taivasta, pala maata

Derrick

Kahden keikka

Vanha kettu

Lovejoy

Sisko ja sen veli

Fakta homma

Patakakkonen

Kylmää terästä

Tarkkis

Läskilinssi
24

Vierailija
111/446 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamish McBeth

Vierailija
112/446 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naarassusi :)

Vierailija
113/446 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 12:10"]

Mikä se oli se sarja missä Hannele Lauri oli kampaaja?

[/quote]

kuumia aaltoja?

Vierailija
114/446 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marienhof oli aikanaan niiiin koukuttava! Muistaako kukaan eläneensä mukana näiden saksalaisten hahmojen koukeroita? :) Minä ja paras kaverini tehtiin heistä omia jatkokertomuksiakin yhteiseen Marienhof-vihkoon vuorotellen. Oispa ihana jos ne olisivat säilyneet, harmi etteivät, ihan koska olisi kiva lukea mielikuvituksen tuotteita siltä ajalta! Itse sarjasta en muista juuri yhtään mitään:D

Vierailija
115/446 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 01:18"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 11:19"]Ei mitään hajua minkä niminen oli, mutta varmaan 80-luvulla jossakin sarjassa oli (saaressa?)talo missä taisi asua hieman erikoinen nainen yksinään. Hänellä oli paljon nukkeja jotka jollakin tavalla elivät. Silmät liikkuivat tms. Varmaan olen salaa ovenraosta lapsena katsellut, ei paljon muistikuvia, mutta kyllä karmi. Olisi kiva nähdä mitä tunteita nyt herättäisi. Hohhoijakkaa varmaan.

[/quote]

Hiidenvirta! Olin silloin ehkä 10v ja ohjelma oli mittapuullani rajua kauhua. Joku vuosi sitten katsoin sitä uudelleen, oisko tullut fst:ltä ja ei se enää niin jännä ollut kuin silloin joskus :)

[/quote]

Hiidenvirta on sen lapsena katsoneille legenda! Jäi muistiin kauhukokemuksena. Ja kun se jokunen vuosi sitten uusittiin, niin haikein mielin sitä katseli, koska sitä intensiteettia, jolla ko. sarjaa pentuna katsoi, sitä ei enää ole, eikä sitä enää saa...Jokaisella sukupolvella on varmasti omat vastaavat kokemukset.

Minua hieman vanhemmat puhuvat aina Pidättekö ostereista-sarjasta ja pakastetusta Ossi Ahlapurosta! Traumaattinen katselukohtaus, jota hekumoiden muistellaan.

Vierailija
116/446 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan semmoinen kuin Twilight Zone, Hämärän rajamailla. Mustavalkoinen ja Hitchcock hoiti aina juonnot. Lyhyitä jänniä rikostarinoita.

Schimanskia ei ole kumma kyllä uusittu.

Taistelupari,englantilainen poliisisarja, jossa se otsasuonet pullollaan sähläyksiä puhiseva pomo oli mun suosikki. Uusittu ehkä kerran

Kotimaisista Puhtaat valkeat lakanat voisi uusia

Muotitalo oli kiva sarja, taisin olla äitiyslomalla kun sitä katselin.

Ja milloin uusitaan Dynastia?

Vierailija
117/446 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnenpäivät

Perhe on pahin

Fame

Velipuolikuu

Kolme muskettikoiraa

Lauantaitanssit

Pikku Heidi

Pakanamaan kartta

Hyvät, pahat ja rumat

Vierailija
118/446 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmenlaiva

Onnenpäivät

Lemmenlaiva uudet tuulet

Vierailija
119/446 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sarja se oli missä oli mies joka joka aamu sai seuraavan päivän lehden ja sen piti käyttää päivä pelastaakseen ihmisten henkiä niin ne uutiset lehdessä ei käyny toteen. Sillä oli muistaakseni valkoinen pitkäkarvainen kissa joka liitty niihin lehtiin jotenkin..

Vierailija
120/446 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Aikavaras

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän