Unholaan jääneitä tv-sarjoja?
Onko joitain nostalgisia tv-ohjelmia, joita olette joskus muinoin seuranneet? -Mitä?
Itse muistan ainakin nuoruudestani Klaani-nimisen nuorten sarjan, Sunset beach, Auringon polttamat, Muotitalo, Tuhkimotarina...
Unholaan meinannut jäädä myös Serranon perhe + se 17-vuotias Katalina, joka haaveili silikoneista.
- Mikäs sen sarjan nimi nyt olikaan?
Kertokaahan omia suosikkejanne vuosien takaa!
Kommentit (446)
Mm. Bangkok Hilton, China Beach, Vuoristosairaala, Bergerac, Jos huominen tulee, Okalinnut.
Elämäni suola -pienenä katoin ku muutkin katto. Oli jännittävä, tulispa uusintana. Turpeinen oli öllö.
Sitten osaatteko kertoa mikä suomalainen sarja kerto mustalaisista ja siinä oli aina semmonen neitsytmaria ikonitaulu joka itki verta?
Sitten pari teinisarjaa lapsuudesta
S club 7
Popular
Ja sitten Ansa ja Oiva - siinä oli aina niitä ns. Piirrettyjä niin aina pelotti semmonen vampyyri/dracula piiretty. Sillä oli isot mursumaiset hampaat ja se oli semmonen lyhyt sininen hyyppä.
Isänmaan Toivot!
Parasta suomalaista ysärin antia :)
Rantojen kunkku! :D okei, mikä mua vaivaa........
Bill Cosby show ja suomalainen sarja Akaton mies.
Marienhof oli mun lempparisarjoja 90-luvulla. Sitten sarjaa ei enää esitetty, mutta kun se palasi ohjelmistoon, niin eihän se samasta enää jatkunut (välissä tosin useampi vuosi) vaan kaikki oli muuttunut.
Vieläköhän kyseinen sarja pyörii Saksasssa?
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 03:24"]
Kunnes jälleen tapaamme
[/quote]
Tuli useaan otteeseen jo edesmenneellä MTV3 Sarja-kanavalla parin-kolmen vuoden aikana, samoin kuin Dallas (se aito ja alkuperäinen) ja moni muu 80-luvun sarja. Olen vihainen Maikkarille, koska lopettivat tuon kanavan. Se oli lempi-tv-kanavani monta vuotta. :(
"Pimeyden ytimessä" oli paras sarja koskaan! Nuorena tiirailin "Veljeksiä", toinen velihän oli hulmutukka Kurt Russel :) Ruotsalaiset teki takuukamaa jo silloin, "Rehelliset siniset silmät" oli ihan huikea, samoin "Tavaratalo". Takuunyyhkyjä sarjoja oli "Taiteilijan tytär" ja "Okalinnut", niitä katsoin teininä myös.
Jostain syystä rakastin "Kolkyt ja risat" -sarjaa vähän myöhemmin, vaikken kuulunut silloin vielä edes kohderyhmään... Myös "Villi Pohjola" ja "Sisarukset" piti aina katsoa 90-luvun alussa. Eikä tiettykään pidä unohtaa aitoa ja alkuperäista "Kummelia" :) Myöhemmistä sarjoista "Sopranos" oli tietty aivan upea ja suosikkilistan kärkipäässä.
Ongelmia paratiisissa, jäi tauolle eikä ikinä palannut ruutuun. sellainen Twin Peaks-henkinen
Sunset Beach, inhoan kaunareita mutta Sunsettia rakastin!!!
joku suomalainen jännityssarja, jossa työskenneltiin hampurilaisravintolassa. nimi taisi viitata pirtelöön
muistan teininä katsoneeni kynsiä purren sarjoja "Baywatch-night" ja "Naarassusi". muistaako kukaan muu noita?
90-luvun alussa tuli australialainen nuortensarja, jossa oli bändissä soittava teinipoika. Pojalla oli ärsyttävä pikkusisko. Muistaako joku? Sarjassa oli komediallisia elementtejä.
Muistaako kukaan Tahtitehdas sarjaa? Tuli neloselta
Eikä! Olin tulossa lueskelemaan viestejä ja vastaamaan ketjuun, kunnes tajusin että tämähän on alunperin minun aloittamani. :) Heh. - Ap