Unholaan jääneitä tv-sarjoja?
Onko joitain nostalgisia tv-ohjelmia, joita olette joskus muinoin seuranneet? -Mitä?
Itse muistan ainakin nuoruudestani Klaani-nimisen nuorten sarjan, Sunset beach, Auringon polttamat, Muotitalo, Tuhkimotarina...
Unholaan meinannut jäädä myös Serranon perhe + se 17-vuotias Katalina, joka haaveili silikoneista.
- Mikäs sen sarjan nimi nyt olikaan?
Kertokaahan omia suosikkejanne vuosien takaa!
Kommentit (446)
Ruotsalainen sarja Öhmanin tavaratalo tuli 90-luvun alussa. Ei muistaakseni ole uusittu sen jälkeen. Silloin oli hyvä sarja, mutta voi olla että ei enää kiinnostaisi. Öhmanin tavaratalon muotivaatteet voisi vähän hymyilyttää vuonna 2014.
Gimme gimme gimme, brittiläinen komediasarja.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 20:42"]
- Maanalainen armeija iskee jälleen ja kadonnut taulu "the fallen Madonna with the big boobs"
[/quote]
TÄMÄ!!!
Rederiet (Varustamo) on paras sarja, jota olen koskaan katsonut. Uskomattomia juonenkäänteitä ja juonitteluja. Harmi, ettei saatavilla ole dvd:tä!
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 20:46"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 20:27"]
Muistaako kukaan suomalaista jännityssarjaa, ehkä 80-luvulta. Siinä näyttelivät Johanna Raunio ja toinen Melasniemen veljeksistä. Myös Anna-Leena Härkönen oli sivuosassa. Härkösellä oli sarjassa mm alastonkohtaus. Johanna Raunio näytteli farmaseuttia. Tykkäsin sarjasta nuorena ja olen nyt yrittänyt etsiä sitä. Sarja näytettiin uusintana 90-luvulla.
[/quote]
Painajainen
[/quote]
Kiitos.
Onnenpäivät (no tietty se Fonzie), Oih se Chicagon ratsupoliisi! kuka lie olikaan , aikahyppy, jaettu maa (nuori patrick swayze), tohtori tuli kaupunkiin (se mies!), pony express/nuoret ratsastajat (ty miller ja josh brolin nuorena!), seitsemän rohkeaa miestä /the magnificent seven (michael biehn vanhana..),
löysin just viisi mustaa kanaa you tubesta , alan katsomaan, jee!
vielä kaipailen sen brittisarjan nimeä, jossa kimppakämpässä asuu nuoria miehiä, viimeisessä jaksossa syöksyvät autolla jyrkänteeltä mainostaulun läpi...
t 201
kuka muistaa suomalaisen milkshaken jossa mies joutui lihamyllyyn?
Kameleontti, niinsanottu elämäni..
[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 11:08"]Kyllä muistetaan, ja tuon paluu Eedeniin haluaisin kans nähdä, ja Pyhimystäkin kattelisin.
Pyhimys tuli tvstä talvella kokonaan. Oletko joku vajakki?
Mikä se oli se sarja missä Hannele Lauri oli kampaaja?
ongelmia paratiisissa, semmoinen twin peaks-henkinen "yliluonnolista draamaa pikkukaupungissa". pyöri nelosella ehkä joskus 2002 , jäi tauolle eikä ikinä palannut takaisin ruutuun.. :O
milkshake & kalapuikkokeitto, kotimaisia sarjoja joista ensimmäinen pyöri 93 tai 94 & jälkimmäinen 97
-30 ja risat-
Olin aika pieni/nuori kun tää tuli, ja muistan kuinka aikuiset siinä ohjelmassa tuntuivat ihan ikälopuilta.. ;)