Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kanssa - jo 17 vuotta...

Vierailija
31.03.2012 |

Minkä takia kaappeihin rakennetaan ovet ja laatikoihin etureuna? Siis minkä takia, mitähä? Olisko ne siksi siinä, että ne on tarkoitus sulkea kun kaapissa/laatikossa on käyty.



Verbi on siis sulkea, ja kokonaan, semmoista vaihtoehtoa kuin että joka kaappi ja laatikko on 2 cm raollaan ei ole. Niin se ei ole sulkemista. Jos ukolle huokaisee, että et viittis laittaa kiinni sitä, niin sehän väittää että niinhän mä teinkin. Ja koko kaappirivn ovet lenkottaa muutaman sentin auki, kaikki.

Pitää alkaa rakentaa talo sillätavalla, että se on kallellaan toiseen suunntaan muutaman asteen,ja kaikki kaapit sillä seinällä, niin sitten valuu laatikot ja kaapit ilman ponnistueluja kiinni. Vai mitä täs pitää tehdä.



Tavarat; omat vaatteet tai venevaraston avaimet EI löydy sillä tavalla, että seistään jalat harallaan keskellä olohuoneen lattiaa ja huudetaan silmät pystyssä, että missä ne on, missä ne on, täällä ei ole mitään. Tavarat löytyy aina sieltä, missä ne on ennenkin olleet ja haetaan kävelemällä rau-halli-lsesti paikalle ja poimitaan käyttöön. Ihan totta.



Ja ei,et ole huomaavainen ja looginen autoilija. Liikennevaloissa seistessä EI tarvitse hivuttautua edelläajavan puskuriin pusuetäisyydelle liikenteen sujuvuuden takia.



Mies väittää, että jos kaikki jonossa tekis kuten hän, niin siinä autojonon mukana tulisi tilaa säästettyä siis metrikaupalla siten, että jonossa useampi ehtisi valoista kerralla läpi. Siis häh, kaupungin pahimmassa ruuhkassakaan säästö on 2mm per auto, ja siinä pitää olla melkoinen jono siinä risteyksessä, että millimetripelillä tehdään tilaa toisille autoille. En jaksa uskoa, että meidän kaupungin liikennevirta on niin merkittäävää, että tämmöinen joustavuus on koskaa tarpeeseen. Mutta mies onkin huomaavainen ja joustava kuski. Sekä erittäin hyvä kuski tietysti myös.



Tämmöstä lähin tässä viikonlopun kunniaksi pohtimaan. Onko muita ajatuksia?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on opetettu autokoulussa että se rekkari pitää näkyä hyvin autoon, siis ei olla liian lähellä.

Kun valo vaihtuu niin kaikki voisi lähteä liikkumaan ja näin kaikki pääsee nopeasti kiihdyttämään kun ei ole toisen perässä kiinni.



Kannattaa kokeilla, se toimii!

Meillä iso autokin on äkkiä nopeassa liikkeessä kun voi lähteä valon mukaan eikä tuijottaa muitten puskureita. ;)



Muutenkin kun ei ole puskurissa kiinni ja takaa tulee hälyytysajoneuvo niin voi ajaa tienpientareelle itse eikä tartte odottaa että edessä ajava liikkuu pois että olisi mahdollisuus liikkua sivuun! Yliopistollisessa sairaala kaupungissa tätä on ajateltava.



Liikenteen sujuvuutta ja ympäristölle hyvää tekee MOOTTORIJARRUTUS! Ala tätä harrastamaan, se tuntuu olevan monelle miehelle liikaa..



Meillä mies rakentaa todella tarkasti ja riehumisen sijasta kysyy minulta missä joku tavara onkaan.

Ison perheen äitinä eniten harmittaa se ettei mies oikeastaan tunnu tietävän kenen lapsen vaate mikäkin paita tai sukka on ja niiden paikatkin on vähän hukassa. Jos mies näkee että tämä tässä on vauvan body niin viimeistään ongelmana on se MINNE se sijoitetaan lapsen kaapissa. Koska itse tykkään että ne laitetaan järjestykseen -koska sitä joutuu muuten etsimään tarvittaessa! Jos kaikki on sekaisin, niin ei ne ole silloin paikallaan, vaikka kai sekin voi olla riittävää että vaatteet vaan erottelee viiden lapsen eri laatikoihin.

Vaatehuolto on ikuinen ohjelmanumero ja se tuntuu jäävän äidille -ehkä koska se on näppärintä niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla