Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan nukahtanut työssäsi?

Vierailija
31.03.2012 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vetkul, kuljetan veturia ja työt alkaa ja loppuu silloin kun ei ole normaalia! Vanha sanonta: kaikkeen tottuu, paitsi jääpuikkoon perseessä, on huono sanonta! Perhe, varsinkin lapset, kärsii paljon työni takia. Tuntuu, että pilaanko heidän elämän, vaikka yritän pitää "rutiinia" yllä, joka ei kuitenkaan ole sama, kun päivätyöläisellä! Olen normaalisti rauhallinen, mutta väsy saa outoja juttuja aikaan! Kenkkuilen ja äksyilen kaikenpäivää( karrikoiden) ,tai jos vaimolta kysytään!

Olisiko jotain hienoja neuvoja, jolla elämän sais raiteilleen, ainakin lasten osalta!?!? Kiitos

Vierailija
2/7 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tehnyt tiukkaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nukkunut monta tuntia putkeen:)

Vierailija
4/7 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viis minuuttiakin riittää ja jos odottelua, niin olen vetäny surutta unta putkeen.

Vierailija
5/7 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen autonkuljettaja ja muutaman kerran olen ihan sekunniksi nukahtanut rattiin, mutta onneksi aina hätkähtänyt hereille.

Tauoilla tai puruissa/lastauksissa sitten tietty joskus tulee vedettyä ihan kunnon unet.

Ja veturinkuljettajalle terveisiä, samassa jamassa täälläkin ja mä olen vielä yksin lasten kanssa.

Vierailija
6/7 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukahdan melkein joka kerta nukkuvia lapsia vahtiessa :) hämärä huone ja tuhina, ei vaan pysy hereillä!

Vierailija
7/7 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutunut ihan tosissani taistelemaan nukahtamista vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme