Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni aika huono sängyssä

Vierailija
30.03.2012 |

Osaisiko joku neuvoa onko jotain keinoja vielä olemassa viiden vuoden avion jälkeen kun ei mieheni vieläkään osaa yhtään ottaa minua huomioon eikä yhtään lukea minua mikä minusta tuntuu hyvältä.

Aina vaan kaikki loppuu siihen kun mieheni tulee aika pian ja esileikkikään ei ole hääppöistä. Alkuun ajattelin että kai se joku päivä tästä mutta ei se taida miksikään muuttua. Alkaa vuosien jälkeen turhauttaa kun ei puhekaan vaikuta lopulta yhtään mitään. Mitä voisi tehdä?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nait väärän miehen. Oma moka. Ehkä miehesi ei arvosta sinua niin paljon että jaksaisi nähdä vaivaa.

Vierailija
2/32 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku neuvoa onko jotain keinoja vielä olemassa viiden vuoden avion jälkeen kun ei mieheni vieläkään osaa yhtään ottaa minua huomioon eikä yhtään lukea minua mikä minusta tuntuu hyvältä.

Aina vaan kaikki loppuu siihen kun mieheni tulee aika pian ja esileikkikään ei ole hääppöistä. Alkuun ajattelin että kai se joku päivä tästä mutta ei se taida miksikään muuttua. Alkaa vuosien jälkeen turhauttaa kun ei puhekaan vaikuta lopulta yhtään mitään. Mitä voisi tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minä pelkästään tykkäisin, jos naiseni sanoisi suoraan, että mikä tuntuisi parhaalta.

Vierailija
4/32 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minä pelkästään tykkäisin, jos naiseni sanoisi suoraan, että mikä tuntuisi parhaalta.

Vierailija
5/32 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastaja

Vierailija
6/32 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä miehenä annan sinulle neuvon,alkuun meillä oli sama vika olin tyytyväinen et sain orkun,aikojen päästä huomasin että vaimonikin haluaa sitä hyvää,eihän muuta kun keskusteleen asiasta,ei voi olla yksipuolista sillon liitto ei kestä,keskusteltiin et mitä ME halutaan sen jälkeen MEIDÄN seksi elämä on tosi hienoo,ota pikku hetki miehesi kans keskustelkaa jos rakkautta on kaikki järjästyy.

Vierailija
7/32 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkejä. Ja välineitä mukaan, miehesi voisi käyttää vibraa ja dildoa, kerrot mistä ja millä tavalla tuntuu hyvältä. Annat palautetta koko ajan. Voi oppia ainakin jotain uutta vähitellen. Älä hauku miestäsi näissä asioissa.

Vierailija
8/32 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjaa miestäsi, pidä huoli, että sinä saat ensin, sitten vasta mies.

Olen mieheni kanssa kamppaillut samasta asiasta koko yhdessäolomme ajan, ja nyt minun mittani tuli täyteen. En enää suostu yhdyntään ellei mieheni ensin laukaise minua.

Vierailija
9/32 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä tiedän että voimme olla kovapäisiä, ja varsinkin seksi on herkkä alue; kukapa haluaisi kuulla olevansa huono sängyssä.

Miehet saattavat kaivata että opastus väännetään rautalangasta, joten tärkein asia on saada kohtuullisen luonteva ja rakentavassa hengessä etenevä keskusteluyhteys.

Jos esileikki ei ole hääppöistä, keskustelkaa, minkälainen esileikki olisi ihanteellista. Kysy myös mieheltäsi, mikä kiihottaa häntä.

Jos mies tulee pian, tulee mieleen kaksi vaihtoehto:

1) ensimmäistä kierrosta ei lasketa (mies voi vaikka hoidella itsensä ennen seksiä, jolloin toisella kerralla ei miehen orgasmi ole niin herkässä)

2) mies keskittyy naiseen ensin (sormet, oraalinen seksi) ja vasta myöhemmin otetaan miehen penis mukaan kuvioihin

Vaikka hän olisi kurja, niin oman etusi on korostaa positiivisia puolia, ja antaa rakentavaa palautetta asioista jotka tökkivät.

Vierailija
10/32 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

orgasmi ensin naiselle sormilla. Sitten on miehen vuoro tulla sisään kunnolla turvonneisiin ja kosteisiin paikkoihin. Nainen saa uuden orgasmin, kun on jo valmiiksi sisäänajettu.

Ainakin mulle nuo esilämmittelyt on kaiken ydin ja se, että mies huomioi orgasmit ensin mulle.

Huomioin tietysti miestäkin eli annan oraalista hyvää ja kaikkea, mistä minun mieheni pitää.

Vierailija
11/32 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

takkuamista tulee teillä olemaan,jos ei mies osaa,eikä ole kiinnostunut seksistä,ei sitä saakaan siihen oppimaan!Joskus pitää vaan myöntää nää tosiasiat itselle ja alkaa hakea uutta kumppania ja jos olet vielä nuori nainen,sun ei pitäis olla vaikeuksia tässäkään kohtaa!!

Uutta kohti pystypäin!!

Vierailija
12/32 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjaa miestäsi, pidä huoli, että sinä saat ensin, sitten vasta mies.

Olen mieheni kanssa kamppaillut samasta asiasta koko yhdessäolomme ajan, ja nyt minun mittani tuli täyteen. En enää suostu yhdyntään ellei mieheni ensin laukaise minua.

Miksi sinun pitää saada ensin? Miksi mies ei voi oman saamisensa jälkeen hoidella sinua?

Entäs pikaiset tai muuten himokas seksi? Jos aina pitää mennä pitkän kaavan mukaan niin jo on tylsää. Missä on se himo että toisen nähdessään revitään vaatteet pois ja rakastellaan ajattelematta vain halujen ja himon mukaan?

Vierailija
13/32 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs pikaiset tai muuten himokas seksi? Jos aina pitää mennä pitkän kaavan mukaan niin jo on tylsää. Missä on se himo että toisen nähdessään revitään vaatteet pois ja rakastellaan ajattelematta vain halujen ja himon mukaan?

No niih, ja sit se mies tulee parin työnnön jälkeen. Hommasta katoaa kiihko tasan siihen ja nainen jää taas nuolemaan spermaisia näppejään.

Vierailija
14/32 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa nyt naiset miten mies panee hyvin. Tarkotan ite yhdyntää. Sisään uloko ei toimi?

Vierailija
15/32 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa nyt naiset miten mies panee hyvin. Tarkotan ite yhdyntää. Sisään uloko ei toimi?

Pitää löytää asento, missä penis osuu g-pisteeseen. Alkulämmittely sitä, että mies hieroo sormillaan naisen g-pistettä, ja nuolee samalla. Itselläni mieheni penis osuu ratsastusasennossa g-pisteeseen, ja siitä saan parhaimman orgasmin. Jos penis on yli 15cm pitkä voi kokeilla lusikka-asentoa, eli mies selälleen ja nainen selälleen miehen päälle. Siinä penis hieroo g-pistettä. Tosin jotkut naiset tarvitsevat siinä vielä miehen sormet mukaan.

On vähän pariskunnasta kiinni missä asennossa penis parhaiten osuu kohteeseensa, se pitää vain löytää.

Joillain vehkeillä tuokaan ei vain onnistu. Jotkut on liian ohuita ja pieniä...mutta tsemppiä, sormilla sitten!

Vierailija
16/32 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihkussa...

Mä oon jääny kerran kii suihkusta, ku istun lattialla haarat levällään, suihku täysillä kohdistettuna klitorikseen. Luulin et ei oo ketään himas, ja siinä sit vähän päästelin nauttivia ääniä, oli se suihkuki päällä varmaan puoltuntia. Sit tuli mutsi ovelle ja sulki sen äkkiä. Oli häpäsy! Ja kerran saatto joku huomata, ku vedin vatsalihaksia sellasella telinejutulla, ja siinä ylöstullessa paine kohdistuu klitorikseen, niin meikähän veti siinä varmaan puoltuntia nauttiva ilme kasvoilla... :)

Vierailija
17/32 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää löytää asento, missä penis osuu g-pisteeseen. Alkulämmittely sitä, että mies hieroo sormillaan naisen g-pistettä, ja nuolee samalla. Itselläni mieheni penis osuu ratsastusasennossa g-pisteeseen, ja siitä saan parhaimman orgasmin. Jos penis on yli 15cm pitkä voi kokeilla lusikka-asentoa, eli mies selälleen ja nainen selälleen miehen päälle. Siinä penis hieroo g-pistettä. Tosin jotkut naiset tarvitsevat siinä vielä miehen sormet mukaan.

On vähän pariskunnasta kiinni missä asennossa penis parhaiten osuu kohteeseensa, se pitää vain löytää.

Joillain vehkeillä tuokaan ei vain onnistu. Jotkut on liian ohuita ja pieniä...mutta tsemppiä, sormilla sitten!

Vierailija
18/32 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ensin valitetaan, ettei mies osaa lukea, mikä on hyvää. Siihen tietysti auttaa hienovarainen koulutus ja pyyntöjen esittäminen.

Ja sitten sanotaan, ettei puhekaan auta. Onko siis puhuttu yleisellä tasolla vai mies ei ota seksin aikana pyyntöjä toteutettavaksi?

Vierailija
19/32 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hetkinä, mitä hän voisi tehdä. Kyllähän se tietää ja osaa, mutta ilmeisesti on mukava kuunnella, kun pyydän likuttelemaan sormea sisälläni tietystä kohtaa tai hyväilevän rintoja uudestaan.

Vierailija
20/32 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hetkinä, mitä hän voisi tehdä. Kyllähän se tietää ja osaa, mutta ilmeisesti on mukava kuunnella, kun pyydän likuttelemaan sormea sisälläni tietystä kohtaa tai hyväilevän rintoja uudestaan.

Yleisellä tasolla voi todeta, että juuri hellinä hetkinä niitä toiveita ja vinkkejä kannattaa antaa. Nainen jaksaa aina yllättää ja luulo ei ole tiedon väärtti.

Ja pitkässä suhteessa ne kivat jutut voivat kääntyä loppujen lopuksi 360 astetta. Omia kokemuksia saako/pitää rintoja kosketella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi