Minä, fiksu äiti-ihminen huomaan
menneeni aivan sekaisin suloisesta 20-vuotiaasta pikkupojasta, joka ei tunnu oikein edes huomaavan tai tajuavan koko juttua, enkä tiedä mitä pitäisi tehdä! Miten tässä näin pääsi käymään?? Vaikkei ikäeroa paljon olekaan numeroissa niin elämäntilanteissa on niin paljon että turha edes haaveilla mistään keskenkasvuisista pojista...!! Mutta silti, hän on unissa melkein joka yö ja ajatus karkailee hänen suuntaan kokoajan!
Tyyppi on maailman suloisin ja söpöin ilmestys, ja en ole ikinä ollut kiinnostunut nuoremmista ja hän on vielä sellainen vähän ujon ja epävarman oloinenkin välistä ja minua ihan nolottaa tunnustaa edes tänne miten kovasti haluaisin hypätä sen syliin kun näen vilauksenkaan...
Sanokaa etten ole ainut jolle on joskus käynyt näin hassusti ja sanokaa että tämä menee pian ohi!!
Kommentit (14)
Itse en tosin ole äiti-ihminen mutta töiden puitteissa tapasin puolitoista vuotta sitten erään hauskan, fiksun ja komean nuoren miehen (ikäeroa on yli 10 vuotta). Ajattelin, että ikinä ei tule olemaan mitään saumaa, kunnes muutama kuukausi sitten tämä nuori mies (poika) tuli itse iskemään minua ;P
20v miehestä suloisena pikkupoikana?
No joo, taitaa jokin vähän mättää :D
Anna mennä vaan!
itse olisin 20-kymppisenä ollut onnesta soikeana jos tuon verran vanhempi nainen olisi ottanut ja vienyt...
Viettele poju!
- Glo
Itselläni käy aika ajoin juuri noin, kun töissä pyörii nuoria aikuisia. Huomaan, että tietyssä kierron vaiheessa joku "poika" tunkee uniin ja ajatuksiin, mutta se menee onneksi ohi..
t. Onnellisessa avioliitossa elävä kausipuuma
20v miehestä suloisena pikkupoikana?
No joo, taitaa jokin vähän mättää :D
kun tuntuu itsestä niin typerältä tämmöinen ihastus. Minä olen ollut äiti jo vuosikaudet, vaikka toki nuorena lapseni saanut, niin silti ja tämä vielä asuu kotonaan sun muuta... Suloinen hän toki on. Mutta ei nyt ehkä ihan pikkupoika.
ap
ja en voi sanoa että menee ohi, vuoden verran jo samassa tilanteessa riutunut. Olisi vaan juuri niin sopiva tyyppi mutta toisaalta olosuhteista johtuen ei ollenkaan.
20-kymppisenä
20-kymppinen=200-vuotias.
ja en voi sanoa että menee ohi, vuoden verran jo samassa tilanteessa riutunut. Olisi vaan juuri niin sopiva tyyppi mutta toisaalta olosuhteista johtuen ei ollenkaan.
nelisen kuukautta olen minä tässä kärvistellyt... Siitä asti kun törmäsin tähän pojuun ensimmäisen kerran. Ensin ajattelin että jospa menisi ohi mutta ei kun pahenee vaan...
ap
sotkemassa oikeasti ihanaa avioliittoani 56-vuotiaan miehen takia.
nelisen kuukautta olen minä tässä kärvistellyt... Siitä asti kun törmäsin tähän pojuun ensimmäisen kerran. Ensin ajattelin että jospa menisi ohi mutta ei kun pahenee vaan...
ap
Olet varmasti ihastunut, mutta jätä sun saalis näille neideille, pimuille tms...
ap
Olet varmasti ihastunut, mutta jätä sun saalis näille neideille, pimuille tms...
Ettenkö minä menisi pimusta? ;D Kuten sanoin ei meillä ikäeroa ole numeroissa liikaa, vaan elämäntilanteeni takia ihastus tuntuu niin hullulta ja siksi olen yrittänyt unohtaa koko homman. Ei vaan ole ihan niin helppoa kun luulisi...
ap
VAi haluaako se poitsu ruveta tuossa iässä sun lapsen isäksi? Anna sen elää nuoruutensa rauhassa ja hommaa joku vähän kypsempi tyyppi kumppaniksi.
VAi haluaako se poitsu ruveta tuossa iässä sun lapsen isäksi? Anna sen elää nuoruutensa rauhassa ja hommaa joku vähän kypsempi tyyppi kumppaniksi.
mutten minäkään ihan niin typerä ole että lastani hommaan sotkisin, se on jotain ihan muuta kun isäpuolen asema mitä "poitsulta" haluaisin...
ap
Kuulostaa kamalalta. Sulla on 26 vuoden kriisi.