Mun ihanan elämäni täydellinen päivä;
aamulla heräsin puoli kahdeksan jälkeen, nousin kahdeksalta. Aamupalan jälkeen vein esikoisen kouluun. Tulin kotiin, touhusin kuopuksen kans, kahvittelin, tein ruoan.
Sítten mentiin miehen ja kuopuksen kans kaupungille kiertelemään ja löydettiin tytölle söpö kevättakki :)
Haettiin esikoinen ja kaverinsa koulusta ja tultiin kotiin välipalalle. Lapset leikkivät keskenään, hetki sitten lähti kaveri ja pian ruvetaan askartelemaan pääsiäiskortteja ja koristelemaan pajunoksia :)
Myöhemmin mennään lenkille, minä ja mies kävellään ja lapset pyöräilee. Huomenna korttien postitus ja rento päivä tiedossa :) Ehkä leivotaan sämpylöitä lasten kanssa. Tietysti luetaan ja sen sellaista tekemistä :=)
Olen niin onnellinen perheestä ja erityisesti suloisista lapsukaistani :)
Kommentit (30)
sulla on tommosta. Kuka sun elämän maksaa? Vanhemmat vai veronmaksajat?
Taalla on paljon kaikkia negatiivisia juttuja, liian usein sita unohtaa iloita arjen pikkujutuista. Ne on kuitenkin niita elaman oivalluksia, jotka tuovat onnea! Hienoa etta sulla menee hyvin!
Olen iloinen puolestasi! Meillä samantapainen viikonloppu edessä. Mies leikkii parhaillaan lasten kanssa lattialla, itse istuin alas kun ruuat on syöty ja tiskit koneessa. Aurinko paistaa!
Illalla menemme saunaan, huomenna varmaankin myös käveylle koko porukalla. Voisi sen jälkeen suunnata kahvilaan lämpimälle kaakaolle. Ajattelin myös kaivaa esille kankaat ja ompelukoneen, voisin tehdä lapsille vaikka pyjamia.
kans on ihan loistava päivä.
pienempi lapsi on terve taas ja viikonloppu alkaa :) Töissä meni kivasti ja nakkisoppa odotti hellalla, kun palasin.
Illalla lasten kanssa saunaan ja vielä illemmalla helliä hetkiä miehen kanssa :)
Mitäpä sitä ihminen voisi muuta toivoa? :)
kans on ihan loistava päivä.
pienempi lapsi on terve taas ja viikonloppu alkaa :) Töissä meni kivasti ja nakkisoppa odotti hellalla, kun palasin.
Illalla lasten kanssa saunaan ja vielä illemmalla helliä hetkiä miehen kanssa :)
Mitäpä sitä ihminen voisi muuta toivoa? :)
AV:lla ollaan aina niin negatiivisia. Nakeehan sen, miten noita bloggaajiakin aina arvostellaan, kun haluaa korostaa kauniita ja ihania asioita elamassaan.
Mullakin on tosi kiva fiilis, taalla mun asuinmaassa lammintakin on yli 20 astetta:) Tyopaiva on tosin viela kesken, mutta kiva viikonloppu on tulossa.
kuten huomaat :)
Mun ja lasten elämä ei mitään kovin ihanaa ole ollut, eikä sitä vieläkään, mutta me muutettiin vähän aikaa sitten, ja mä lähes pakahdun onnesta, kun töistä ajelen tätä kotia kohti... Ei pelkkä asunto, vaan tämä kaikki muutos, mitä muutosta on seurannut. Jälleen näen lasteni hymyilevän, ja se on paljon se!
nyt vapaapäivä :)
Ja lapsista se ihanin onni ja suurin ilo syntyy, siis omista ;) :)
Haluan nimenomaan nähdä arjessa ne kauniit pienet asiat ja nauttia niistä. Jaksaa itse paljon paremmin, kun ei aina valita.
ap
ja lihakset tärisee kuumeesta...Helpottiko?
T. Kateellinen ja katkera ämmä
Perheen tossukka-kynnysmatto, joka ei edes onnentunteita voi kokea, jos siihen ei liity perhe.
Mun onnelliseen päivään liittyy kulttuuria ja ehkä uuden oppimista, itseni sivistämistä eri tavoin.
Onhan se arkikin ihan kivaa, mutta jos ihmisen ihana elämän täydellinen päivä on ap:n kuvaaman kaltainen, ei siinä elämässä kyllä paljon sisältöä ole...
Perheen tossukka-kynnysmatto, joka ei edes onnentunteita voi kokea, jos siihen ei liity perhe.
Mun onnelliseen päivään liittyy kulttuuria ja ehkä uuden oppimista, itseni sivistämistä eri tavoin.
Onhan se arkikin ihan kivaa, mutta jos ihmisen ihana elämän täydellinen päivä on ap:n kuvaaman kaltainen, ei siinä elämässä kyllä paljon sisältöä ole...
saatana! :)
kuulostaa mutta kiva jos joku on noin vähään tyytyväinen. Itselläni täydellinen päivä sisältää muitakin hetkiä kuin vain itseeni tai lapsiini liittyviä- en ole sillä tavalla itsekäs niinkuin ehkä sinä.
Koko päivä opetusta (7 oppituntia), ryhmän kanssa, joka todella haluaa oppia. Monipuolisia tehtäviä, yhteistä naurua. Tosin sen jälkeen hieman uuvuttava tiimipalaveri.
Mutta perustyö, opetus, sujui loistavasti.
Täydellinen päivä :-)
:)
ap
nyt menen pelaamaan lasten kanssa peliä nimeltä arvaa kuka :)
Olen huomannut, että "kel onni on, se onnen kätkeköön" pitää paikkansa.
kerroit olevasi onnellinen tänään ja joku ehti sua lyttäämään!!!!!
Ihana päivä sulla on ollut!
elämästään ja se on hienoa. Parhaat asiat löytyvät minullakin yhtä läheltä.
Eiköhän onnellisuus ole useimpien mielestä se kaikkein olennaisin tavoite elämässä ja siihen vaikuttaa kyllä todella voimakkaasti se, että saa merkityksen kokemuksia omasta todellisuudestaan ja että on tyytyväinen siihen, mitä itsellä on (jos ei ole niin sopii pyrkiä muuttamaan tilanne).
Sitäpaitsi mä en kerta kaikkiaan käsitä, miten tuo ap:n kuvaama olisi jotenkin arkista tai "pientä", paitsi nyt ehkä aivan triviaaleimmassa merkityksessä. Onhan nyt omien lasten kanssa oleminen, juuri noin että jakaa lasten todellisuutta ja kokee sen itse huikean mielekkääksi, yksi elämän suurimmista ja tärkeimmistä asioista.
Ap osaa nauttia elämästä niin kuin kuuluukin. Kateelliset vaan haluaa lytätä. Onni löytyy arjesta, niinhän se MLL:n lausekin kuuluu. Mä myönnän etten aina osaa nauttia, siis useinkaan, arjesta lasten kanssa. Liian paljon melua, riitojen setvimistä, liian paljon menoa ja meteliä kun oon itse rauhasta ja hiljaisuudesta pitävä ihminen.
Mutta kyllä mäkin nautin pienistä hetkistä lasten kanssa, iltasatutuokiosta, pienestä lämpöisestä päikyiltä heränneestä lapsesta sylissäni, ihanista ja huvittavista lasten jutuista ja haleista ja pusuista. Ja saakos tätä edes ääneen sanoa, mutta mä TODELLA tykkään työstäni! :) Mukavaa työtä mukavassa porukassa. Tästä varmaan saan nyt paskaa niskaani. ;)
kivasta elämästä :). Tulee hyvä mieli. Kunpa muutkin aloittaisi näitä ketjuja.
mutta ihana ja tämä päivä tuntuu täydelliseltä :)
Joka päivä kuitenkin suuri onni ja ilo lapsista