Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun ihanan elämäni täydellinen päivä;

Vierailija
30.03.2012 |

aamulla heräsin puoli kahdeksan jälkeen, nousin kahdeksalta. Aamupalan jälkeen vein esikoisen kouluun. Tulin kotiin, touhusin kuopuksen kans, kahvittelin, tein ruoan.

Sítten mentiin miehen ja kuopuksen kans kaupungille kiertelemään ja löydettiin tytölle söpö kevättakki :)

Haettiin esikoinen ja kaverinsa koulusta ja tultiin kotiin välipalalle. Lapset leikkivät keskenään, hetki sitten lähti kaveri ja pian ruvetaan askartelemaan pääsiäiskortteja ja koristelemaan pajunoksia :)

Myöhemmin mennään lenkille, minä ja mies kävellään ja lapset pyöräilee. Huomenna korttien postitus ja rento päivä tiedossa :) Ehkä leivotaan sämpylöitä lasten kanssa. Tietysti luetaan ja sen sellaista tekemistä :=)

Olen niin onnellinen perheestä ja erityisesti suloisista lapsukaistani :)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään lähdettiin heti aamusta uimahalliin. Sitten mentiin ikeaan syömään/kahville ja ostamaan tyynyjä. Käytiin kauppakeskuksessa katselemassa ja iltapäivällä tultiin kotiin.

Mies laittoi ruoan, oltiin vaan. Kahvittelin, luin kirjaa. Nyt olen netissä, juon kivennäisvettä ja syön suklaata. Mies lähti viel' lasten kanssa lenkille. Tarkoitus olisi kohta keittää kaffet ja katsoa joku elokuva kun lapsoset menneet nukkumaan.

Mukava päivä oli taas :)

Mutta.. maanantainen työpäivä ottaa päästä.. ;)

ap

Vierailija
22/30 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään lähdettiin heti aamusta uimahalliin. Sitten mentiin ikeaan syömään/kahville ja ostamaan tyynyjä. Käytiin kauppakeskuksessa katselemassa ja iltapäivällä tultiin kotiin.

Mies laittoi ruoan, oltiin vaan. Kahvittelin, luin kirjaa. Nyt olen netissä, juon kivennäisvettä ja syön suklaata. Mies lähti viel' lasten kanssa lenkille. Tarkoitus olisi kohta keittää kaffet ja katsoa joku elokuva kun lapsoset menneet nukkumaan.

Mukava päivä oli taas :)

Mutta.. maanantainen työpäivä ottaa päästä.. ;)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap osaa nauttia elämästä niin kuin kuuluukin. Kateelliset vaan haluaa lytätä. Onni löytyy arjesta, niinhän se MLL:n lausekin kuuluu. Mä myönnän etten aina osaa nauttia, siis useinkaan, arjesta lasten kanssa. Liian paljon melua, riitojen setvimistä, liian paljon menoa ja meteliä kun oon itse rauhasta ja hiljaisuudesta pitävä ihminen.

Mutta kyllä mäkin nautin pienistä hetkistä lasten kanssa, iltasatutuokiosta, pienestä lämpöisestä päikyiltä heränneestä lapsesta sylissäni, ihanista ja huvittavista lasten jutuista ja haleista ja pusuista. Ja saakos tätä edes ääneen sanoa, mutta mä TODELLA tykkään työstäni! :) Mukavaa työtä mukavassa porukassa. Tästä varmaan saan nyt paskaa niskaani. ;)

Vierailija
24/30 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli kans tänään kiva päivä.

pienempi lapsi on kyllä taas kipeä. Mutta siitä huolimatta ihan kivaa :)

isomman kanssa meinasi olla riitaa vessa-hommista: pienet jätkät kun suhuttelee välillä ihan ohi pöntöstä. Päätin opettaa pojalle vessan pesun alusta loppuun ja 6 wee tarttui toimeen valtavalla innolla. Ja puhdasta tuli! Itsellekin tuli pieni siivousinspis ja sai käytyä läpi työhuoneesta yhden paperiläjän, joka on lojunut siellä kuukausia. Tuli tehokas ja järjestelmällinen olo!

Otin myös päikkärit ja pienempi lapsi nukkui mun massun päällä ihan kuin pienenä vauvana. Tuli mieleen, että saattoi olla ehkä viimeinen kerta, kun se nukkuu niin.. niisk..

Sitten kävin juoksulenkillä ja sen jälkeen saunassa.

Illalla aion juoda siiderin, katsoa sons of anarchya pari jaksoa ja peuhata miehen kanssa puhtaissa lakanoissa :)

Niin ja eilen sain kehuja töissä ja mulla on maanantaina vapaapäivä! Jee!

t. seiska

Vierailija
25/30 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai oikeastaan koko viikko ollut aika leppoisaa kun olen ollut lomalla. Tänään taas vein aamulla lapsen kouluun, sitten kotiin ja kirppikselle viemään pöydän täydennystä. Sitten oli kaupungilla asioita. Nyt ollaan kotona ja lapset syövät hampurilaisia, esikoinen toi koulusta kaverinsa mukanaan :)

Myöhemmin siivoan ja sitten tehdään vohveleita lasten kanssa.

Huomenna mennään uimahalliin ja vietetään mukava päivä. Sunnuntaina otetaan rennosti ja käydää kirppiksellä ja puistoillaan ja sen sellaista:)

ap

Vierailija
26/30 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis kotiäiti sekä yrittäjä.

Aamulla herättiin puol kymmenen aikaa,lapsi tuli leikkimään äidin viereen,menimme aamupalalle sen jälkeen linnottauduimme olkkariin,äiti juo kahvia ja avaa koneen ja tekee vähän töitä,sitten leikin lapsen kanssa ja ollaan yhdessä,sitten onkin pian jo lounaan aika,lämmitän eilisen tehdyn laatikon ja lapsi saa lounaan jälkeen katsoa vähän tv:tä sitten menee päikyille ja äiti jatkaa töitä,nyt lopetin työt tältä päivältä ja kun herää lähetään isiä vastaan ulos ja mennää kauppaan ja hoitaa asioita. Sen jälkeen tulemme kotiin onkin iltapuuhien aika ja myöhemmin lapsi menee nukkuu kun touhutaan koko perhe yhdessä ennen kun lapsi menee nukkuu,sen jälkeen alkaa minun ja miehen yhteinen aika ;)

On tää ihanaa saan ola kotiöiti ja oon samalla yrittäjä,nyt keikkatauolla taas,ja hoidan kotoa käsin töitäni. Tää on mahtavaa olen ollut kohta 3v kotona ja jatkan samaa rataa :)) Ei huolen häivää,huomenna meen shoppailemaa kun mies on kotona,vietän laatuaikaa itseni kanssa :))

Vierailija
27/30 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis kotiäiti sekä yrittäjä.

Aamulla herättiin puol kymmenen aikaa,lapsi tuli leikkimään äidin viereen,menimme aamupalalle sen jälkeen linnottauduimme olkkariin,äiti juo kahvia ja avaa koneen ja tekee vähän töitä,sitten leikin lapsen kanssa ja ollaan yhdessä,sitten onkin pian jo lounaan aika,lämmitän eilisen tehdyn laatikon ja lapsi saa lounaan jälkeen katsoa vähän tv:tä sitten menee päikyille ja äiti jatkaa töitä,nyt lopetin työt tältä päivältä ja kun herää lähetään isiä vastaan ulos ja mennää kauppaan ja hoitaa asioita. Sen jälkeen tulemme kotiin onkin iltapuuhien aika ja myöhemmin lapsi menee nukkuu kun touhutaan koko perhe yhdessä ennen kun lapsi menee nukkuu,sen jälkeen alkaa minun ja miehen yhteinen aika ;)

On tää ihanaa saan ola kotiöiti ja oon samalla yrittäjä,nyt keikkatauolla taas,ja hoidan kotoa käsin töitäni. Tää on mahtavaa olen ollut kohta 3v kotona ja jatkan samaa rataa :)) Ei huolen häivää,huomenna meen shoppailemaa kun mies on kotona,vietän laatuaikaa itseni kanssa :))

itsekin ehdin olla yhteensä 6vuotta kotona. Oli ihan parasta aikaa, toisaalta nautin tai ainakin yritä nauttia nykyisestä työstäni ja onneksi saan hyvin yhdistettyä työn ja perheen kun teen töitä kotona :)

Kun pienempi lähtee eskariin, olisi ajatuksena aloittaa osa-aikaisena kodin ulkopuolella..

ap

Vierailija
28/30 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi oli eskarissa ja sillä aikaa minä sain rauhassa käydä viikonlopun ruokaostoksilla. Kiertelin kaupassa ja katselin ihan rauhassa kaikkia uutuuksia, kävelin hiljaa ja suunnittelin viikonlopun ruokalistaa samalla.

Oli aikaa tutkia tarjouksia ja uutuuksia.

Sen jälkeen kävin vaatekaupoilla, mukaan tarttui uusi paita ja mekko.

Sitten hoidin vielä paria asiaa ja sen jälkeen hain lapsen eskarista. Tultiin kotiin, syötiin välipalaa ja sitten vaan höpöteltiin päivästä. Ihanan rauhallista!

Nyt katsomme hetken lastenohjelmia ja minä olen koneella, sitten mies tulee kotiin ja voidaan yhdessa alkaa laittamaan ruokaa.

Oikein mukava päivä!

Vierailija
29/30 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten oltiin pienemmän kanssa kotona. Haettiin esikoinen koulusta ja pyöräiltiin samalla reisulla kaupunkiin. Käytiin kirjastossa ja hesessä syömässä. Sitten tultiin kotiin, siivosin. Lapset leikki pihalla ja heidän kaveri kävi hetken kylässä. Joku aika sitten syötiin päivällistä (pastaa ja soijarouhetta, viinirypäleitä ja briejuustoa) Nyt tulin koneelle. Lapset touhuaa, kohta tehdään koululaisen kanssa läksyt ja laitetaan sauna päälle. Sitten onkin jo iltapalan ja nukkumaan menon aika. Miehen kanssa katsotaan sitten slummien miljonääri dvd:ltä. Loppuviikko mulla on vapaata joten ajattelin valvoa oikein oikein pitkään.. eli kohta kahvin keittoon siis..

ap

Vierailija
30/30 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nauttii elämästään niin mikä ihmeen tarve näillä joillain on ruveta heti mollamaan tyyliin "onpa tylsä päivä.." Mitäs väliä?? Jokainen nauttii ja löytää onnen eri asioista