Millainen miehesi tekemä rakasteluehdotus saa sinut takuuvarmasti syttymään?
Kommentit (27)
kunnon kielariin ja sen jälkeen se on menoa...
Tosin jos ottaa yhtäkkiä esim. kesken kotihommien takaapäin kiinni ja alkaa siinä hieroskella paikkoja ja puhua pikkutuhmia, niin minusta ei ole kertakaikkiaan sanomaan ei..=)
haluavasti pitkin päivää ja kähmii jo ennen iltaa.
mulle toi kähmiminen ja rintojen puristelu toimii aina.
odotan jo iltaa.. :-)
liika löpinä ja puhuminen ei ole mun juttu näissä hommissa. suoraa toimintaa kiitos. mies on kasvatettu siihen ettei naisia saisi herramies kähmiä. tässä on ollut vähän molemmilla opettelua miten päästä alkuun ;-D
ei mikään semmoinen pellen elkein tehty, vaan sellainen että mies tietää saavansa.
jos tarjoutuisi tekemään kokovartalohieronnan hierontaöljyllä, olisin seitsemännessä taivaassa.
huomio mua ihan pikku jutuilla. On yleensä paljon töissä, väsynyt ja omissa ajatuksissaan. Ei hireästi seksi nappaa siinä vaiheessa, kun on saanu lapset ja kotihommat tehtyä ja rojahtaa itse väsyneenä sohvalle. Jos on mies ollut mukana ja laittanut esim. lapset nukkumaan, kysellyt mun päivän kuulumisia, suukotellut ja halinut ohimennen jne.
Se kun hän itsevarmasti ottaa kiinni, haroo hiuksiani, laittaa käden kasvoilleni ja sivellee poskeani ja suutelee hellästi. Poskelta käsi menee hellästi kaulalle, siitä rinnoille (ei puristele) ja siitä hitaasti kylkeä pitkin lantiolle ja samalla suutelee kaulaani. Sitten laittaa molemmat kädet lanteille, vetää lähemmäs ja suutelee taas hellästi mutta intohimoisesti (ei kieltä suuhun).
Yleensäkin sellainen hellä huomioiminen saa minut syttymään, ei rajut otteet ja machoilu. Mulla on heikko itsetunto ja kun tunnen olevani haluttu hellin huomionosoituksin, on petihommat taattu.
siihen pehmeään kohtaan korvan taakse ja sivelee lantiota/ pyllyä samalla. Katsoo silmiin.
kun mies tulee luolamiesmäisesti kähmimään ja kertoo että panettaa niin paljon, että sekoaa.
Juuri se alkukantainen kiima. Saa olla raju otteissaan, ja äijää niin paljon kun huvittaa, kunhan ei satuta, vaan sellainen hellänkova.
Alkaa vain riisumaan kyselemättä lupaa, ja sitten saa painaa niin paljon kuin sielu sietää. Ah!! Ei tarvii esileikkiä, vaan mä oon jo siinä vaiheessa valmis, saa missä asennossa vaan!
Muttä tää toimii vain silloin kun ei ole mikään juttu kesken silloin kun tekee tuon! Ajoitus miehet! Ajoitus!
mies heittää tyynyn sänkyyni kun haluaa seksiä ja minä sytyn välittömästi. Ele on mitä kiihottavin!
Jos pitkin päivää on pieniä sivelyjä ja katseita niin odotan yhteistä aikaa kovasti kunhan kello ei ole liian paljon.
Suurin turn off on se, että mies ensiksi antaa ymmärtää, mutta sitten ei ymmärrä alkuillasta antaa (katsoo telkkaa) ja sitten yrittää jotain reilusti puolenyön jälkeen kun olen jo nukkumassa ja tiedän että aamulla on minulla herätys klo 6 (mies nukkuu aina pidempään, erityisesti viikonloppuisin).
huomio mua ihan pikku jutuilla. On yleensä paljon töissä, väsynyt ja omissa ajatuksissaan. Ei hireästi seksi nappaa siinä vaiheessa, kun on saanu lapset ja kotihommat tehtyä ja rojahtaa itse väsyneenä sohvalle. Jos on mies ollut mukana ja laittanut esim. lapset nukkumaan, kysellyt mun päivän kuulumisia, suukotellut ja halinut ohimennen jne.
Useimmin tulee oma-aloitteisesti seksi mieleen, jos mies vaikka imuroi kun mä pesen lattiat. Sit sitä ajattelee että rakastan tuota miestä ja seuraava ajatus siitä on seksi. Toki sitten pienessä sievässä käy melkein mikä vaan aloite. Yleensä en tykkää sellaisesta luolamiesmeiningistä ja kourimisesta ollenkaan.
mikään maailman seksuaalisin ihminen. Aina en saa ja niin edelleen. Viitsiminen on asian suurin pullonkaula, mutta sitten jos sattuu että saa orkun ja on kivaa, sitä aina ajattelee että pitäis ryhtyä tähän useammin. Silloin kun miestä kohtaan kokee rakkaudentunteita, tulee jotenkin helpommin mieleen se fiilis miltä tuntuu hyvän seksin jälkeen. Vittuuntuneena sitä on ihan että evvk. Vaikea selittää.
Turn off: epäröinti, liian hellät liikkeet, tyhmät jutut tai kaikki mistä näkee ettei miestä joko huvita/on epävarma. Meillä on seksipuolella ongelmia kun mies epäröi niin että minulta katoaa halut. Kaipaan sängyssä sitä, että mies "johtaa" ja että minä saan alistua siihen. Tykkäisin myös rajummasta seksistä, mutta epävarma mies ei sellaiseen pysty...uhoaa aina kamalasti, mutta mitään ei saa aikaiseksi. Yök!
Inhoan kaikenlaista kiertelyä ja kaartelua. Pitää tehdä aikeensa heti selväksi. Ei mitään turhaa hellittelyä mulle, kiitos. Kiihkeä.
Se kun hän itsevarmasti ottaa kiinni, haroo hiuksiani, laittaa käden kasvoilleni ja sivellee poskeani ja suutelee hellästi. Poskelta käsi menee hellästi kaulalle, siitä rinnoille (ei puristele) ja siitä hitaasti kylkeä pitkin lantiolle ja samalla suutelee kaulaani. Sitten laittaa molemmat kädet lanteille, vetää lähemmäs ja suutelee taas hellästi mutta intohimoisesti (ei kieltä suuhun).
Yleensäkin sellainen hellä huomioiminen saa minut syttymään, ei rajut otteet ja machoilu. Mulla on heikko itsetunto ja kun tunnen olevani haluttu hellin huomionosoituksin, on petihommat taattu.
En tykkää rajuista otteista, kielestä suussa, kourimisesta ihan siksi että minut raiskattiin kun olin teini ja raiskaaja teki juuri noita.
Jotenkin tulee ihan hirveä olo kun lukee että jotkut oikeasti haluavat sellaisia ja tarkoitan nyt noita kovia/rajuja otteita.. Ja tiedän että tuo on minun pääni sisällä oleva juttu, mutta tuntuu vain aika hirveältä.