Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neuvoja - treffit - "julkisuudesta tuttu" mies...

Vierailija
30.03.2012 |

Mulla on huomenna treffit (jee jee) ihanan miehen kanssa (jee jee)

Mutta yks asia mietityttää, että miten suhtaudun sen taustaan, siis että on ns. julkkis.

Tavattiin pari päivää sitte yhteisen tutun kautta, se pyys mua treffeille. Kaikki hyvin, mahaa kutittaa.

Mutta mutta... tunnistin sen joo, ihan hyvin kyllä, mutten tienny "kaikkea". Ei olis pitäny googlata..

Ja kuinka paljon voi laittaa ihan vaan iltalehtien kirjoitustyylin piikkiin?

Niin se kysymys on, että neuvoja miten kysyn että onko se kaikki "totta" vai väritettyä - vai kysynkö edes..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu persoonaan ja jätä googlettamasi tiedot ihan omaan arvoonsa. Kuuntele, mitä hänellä on sanottavaa t. melkeen sukua julkkiselle

Vierailija
2/11 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu vaan häneen ihmisenä, rauhassa ajan kanssa. Sitten joskus myöhemmin voitte ottaa puheeksi tuon lehdistön ja julkkiskirjoittelun oikeellisuuden, mutta ei sitä miestä tarvitse heti alkuun alkaa asialla hiillostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koita laittaa "jäitä hattuun" äläkä ota iltapäivälehtien kirjoittelua liian kirjaimellisesti. Koita työntää nuo ajatukset taka-alalle ja nauti treffeistä ja miehen seurasta. Ihan taviksia ne julkkiksetkin lopulta ovat. ;)

Vierailija
4/11 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli mieleen monikin häntäheikki julkkis, joita työni puolesta olen tavannut...

Vierailija
5/11 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsevää on ehkä just sellainen oma ajatteluni, kun luin niitä juttuja, että "kamalaa se taitaa olla tosi tyhmä" ja sitten tunsin itseni ennakkoluuloiseksi ja että olin mennyt niiden lehtien halpaan.

Oon itse aina ajatellut, etten vois lähteä sellaisiin tositv tms juttuihin mukaan koska ne on jotenkin aivottomien ihmisten juttu.

Ja mietin jo, etten halua itse joutua jonkun juorolehden palstalle valokuvassa.

No, kun nyt ensin nää ekat treffit edes käydään, eiks niin :)

ap

Vierailija
6/11 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis joku b-luokan julkkis. Joku bb-heppu?

Vierailija
7/11 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"xx kahvilla tumman/vaalen neidon kanssa". Ellei Seiska (jos oikea julkkis) niin sitten lukijan kuva.

Vierailija
8/11 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB-julkkista?

Vierailija
9/11 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä hänestä sanotaan (jee jee), että onko raiskaaja (jee jee) vaiko pedofiili (jee jee) vai mies joka vaihtaa naista kuin paitaa (jee jee). Jos huhut on huonoja (jee jee) niin kyselisin varovaisesti että onko totta (jee jee). Mikäli mies vaivaantuu (jee jee) niin ne on totta mistä voit päätellä haluatko olla sellaisen kanssa (jee jee) mutta jos alkaa agressiiviseksi (jee jee) niin on parempi olla aloittamatta suhdetta tämän kanssa (jee jee). Mikäli kyseessä on ihan oikea julkkis (jee jee) niin pukeudu kauneimpiin vaatteisiisi ja meikkaa itsesi ihanasti (jee jee) sillä paparazzit ovat varmasti jokaisen pensaan takana (jee jee). Saat ihailla itseäsi iltapäivälehdistä (jee jee).

Vierailija
10/11 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jätä väliin, ei ne jutut tuosta ainakaan helpotu. Jos on oikea julkkis julkkis niin kohta myös itse olet lehdissä ja pengottu kaikki vanhat jutut yms. Mieti onko sen arvoista.....

Vierailija
11/11 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jätä väliin, ei ne jutut tuosta ainakaan helpotu. Jos on oikea julkkis julkkis niin kohta myös itse olet lehdissä ja pengottu kaikki vanhat jutut yms. Mieti onko sen arvoista.....