Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

auttakaa ihmiset

Vierailija
18.11.2005 |

Ensimmäisenä haluan sanoa tämä ei oo mikään pila tai provo!!! Mitä teen en saa nukuttua ajattelen tänään tapahtunutta asiaa.Vieras mies tunkeutui minun asuntoon hakkasi ja kuristi minua, 2v lapseni katsoi vierestä ja huusi peloissaan.Nyt mietin jääkö lapselle tästä traumoja ja miten pääsen eroon ajatuksista jotka heräsivät pintaan.Ajatelen " mitä jos olisinkin nähnyt lapsen viimeisen kerran tänä aamuna" tai " mitä jos olisi tehnyt lapselleni jotai" minä selvisin suht pienillä vammoilla viis niistä, mitä vammoja tämä näky jättää lapseeni? jos täällä ehkä joku saman kokenut voisi kertoa miten selvinnyt yli. t.rikkinäinen

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten hitossa mies pääsi sisään??

tee rikosilmoitus !!

Vierailija
2/23 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin avaamaan oven ja mies tarttu heti kurkkuun kiinni.Soitin poliisit he saivat miehen kiinni ja totesivat, että olisi muka lievä pahoinpitely vaikka minulla on suhteellisen vakavia jälkiä kaulassa ja muualla. Taidan huomena ottaa heti yhteyttä kuntamme auttaviin ihmisiin. En muuten uskalla kohta enään edes ovea aukaista ja tärkein ettei lapselle tule mitään tästä. Väsyttää todella mutta en pysty silmiä sulkemaan. Hyvä kun pysyvät auki kun koko päivän itkenyt sekään tuskin ainakaan hyvää tekee lapselle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuuttani, missäpäin suomea asustat?

Onko sinulla ketään sukulaisia/ystäviä joiden luokse voisit mennä pariksi päiväksi tai kenet voisit pyytää luoksesi muutamaksi päiväksi?

Voimia

Vierailija
4/23 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha mieli tuli puolestasi

Vierailija
5/23 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi sama mielessä jos saisin mennä vaikka siskoni luokse. Asun 019 alueella. Täytyy toivoa että uni veisi vallan vielä tänä yönä. Kiitos kommenttinne on tärkeitä niin en tunne olevani yksin

Vierailija
6/23 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti hermostuttaa, mutta tosiaan jos ensi yöksi pääsisit jonnekin muualle yöksi? Vaikka vain yhdeksi tai pariksi yöksi, niin saisit nukuttua paremmin.. Voimia!

Vierailija
7/23 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamisia teille!

Vierailija
8/23 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen nyt yrittämään jos se uni tulis huomena sitten hoitamaan asioita pääsee täältä pois. Tämä taas opetti jotain tuskin avaan ovea enään jos ei ole ilmoittanut tulostaan. Kaikkea hyvää teille kun teidän kaltaisia kultaisia ihmisiä olisi enemmänkin

Vierailija
9/23 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voit nukkua rauhassa tämän yön aivan varmasti. Pysyy kyllä lukkojen takana jonkin aikaa...

Käy näyttämässä ne jäljet heti lääkärille huomenna ja pyydä niistä valokuvat (vai ottivatko jo poliisilaitoksella?). Tarvitset niitä oikeudenkäynnissä.

Jos pelkäät että joku tulee sisälle, eikä sinulla ole turvalukkoa, laita vaikka kattila riippumaan ovenkahvaan narulla.. Varmasti heräät siihen kolahdukseen jos jotain tapahtuu. Ja toinen kattila/paistinpannu sängynviereen että saat kolauttaa sillä jos jotain käy. Vaikka en uskokaan että mitään enää tapahtuu, niin saat ainakin mielenrauhan nukkumista varten.

Jos nukkuminen on tuskaisen hankalaa, pyydä unilääkkeet avuksi ainakin väliaikaisesti.

Ja mene ihmeessä siskosi luo. Pyydä ja hae apua.

Voimia vielä kerran.

-5-

Vierailija
10/23 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapauden riistosta taitaakin tulla isoin tuomio..Pitempi kuin pahoinpitelystä ja kotirauhan rikkomisesta.

Ja tottakai muualle yöksi! Tuttujen seuraan ja turvaan, rauhassa asioita pohtimaan ja rauhottumaan.

Vierailija
11/23 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelet vaan täällä siitä.

Vierailija
12/23 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän minä valvon taas :' ( Lapsi hoidossa ei tee sille hyvää katsoa minua ja sille nyt turvallisinta paripäivää

Vierailija
13/23 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulle olisi oikeasti käynyt noin, niin sinut olisi viety sairaalaan tarkkailuun/hoidettavaksi ja lapsi olisi tullut mukana tai sukulaiset olisi hälytetty hoitamaan häntä. Ei ketään kotiväkivallan uhria jätetä kotiin yksin varsinkaan silloin, jos väkivallan tekijä on ollut täysin ulkopuolinen. Sinut olisi piiritetty myös kriisiryhmän toimesta.

Taitaa vain olla joku sairas fantasiasi, vai kuinka?

Vierailija
14/23 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä kyseinen ääliö selvisi lievällä pahoinpitelyllä ja sakoilla.Ikävää kun sinä edes puhut noin minulle ihan kun ei olisi tarpeeksi kestämistä kiitos vain

Vierailija
15/23 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää miksi täällä jotkin haluaa toiselle tahallaan huonon mielen ja epäilee. Ei pidä yleistää mutta minä varasin jo aikani lapsen kanssa juttelemaan joten eiköhän se siitä. Kiitos kumminkin näille ihanille ihmisille jotka tukivat minua eilen kun minulla oli todella huono olo. Pelkään edelleen mutta uskon että kyllä mä saan oikeuteni takasin kun jäljet ovat nyt selvät....käyn täällä varmasti vielä mutta epäileville en edes vastaa enään...terveisin ap

Vierailija
16/23 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tämä tapahtui vasta pari päivää sitten, niin ei voi olla jo tuomio (lievä pahoinpitely) + sakot selvillä (siis Suomen systeemissä).

Vierailija
17/23 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun poliisi täällä kävi kysyi haluanko että asia menee eteenpäin. Toki laitoin ja soittivat kun mies oli kiinni ja partion miehet oli puhuttanut jotai ylikontaapelia se oli todennut se lieväksi pahoinpitelyksi ja sanoivat minulle samalla että siitä tulee joku sakko rangaistus näin on uskokoon kuka haluaa. Toivompa että te ette joudu samallaiseen tilanteeseen ja muista mitä minulle sanoitte

Vierailija
18/23 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota yhteyttä kriisikeskukseen, lakimieheen tai johonkin tahoon, joka näistä tietää, älä jää poliisin puheiden " armolle" .

Aika outoa jos tuosta pelkkä lievä pahoinpitely tulisi, sen verran raskauttavia seikkoja asiassa on kertomasi mukaan.

Ja mieti vielä, onko lapsen nyt parasta olla erossa sinusta, voi kehitellä vaikka mitä mielikuvia kun et ole läsnä. Ja ota yhteys perheneuvolaan ja hae lapsellesi apua asiantuntijoilta (tai itsellesi neuvoja miten käsitellä lapsen tunteita)

Vierailija
19/23 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti jos jälkiä on jäänyt se ei enää ole lievää, vaan pahoinpitely! Ellei jopa siitäkin " ylempi" .

Nim:joskus pahoinpitelyn uhria vierestä katsellut

Vierailija
20/23 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen tänään soitellut paikkoihin ja itkenyt hysteerisenä että onko se lapselle sit hyväksi. Lapsi tulee luokseni huomena kun vain saisi nukuttua jaksasi olla se ilonen ja pirteä äiti joka olen aina ollut. Lääkärin paperit käyn huomena hakemassa sillon varmasti kaikki mahdollinen näkyy. Ja taisinkin jo mainita varasin meille pojan kanssa apua sinne pääsemme kylläkin vasta maanantaina :( Toki teen kaikkeni jotta oikeus tajuaa että asia on todella törkeä ja raskauttava tekijä on lapseni näkeminen vieressä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme